مدیرعامل شرکت بیمه معلم با بیان اینکه اساس کار شرکت بیمه معلم بر مبنای برنامه ریزی پایه گذاری شده است، تصریح کرد: در اوایل سال ۹۳ برنامه عملیاتی چشم انداز پنج ساله بیمه معلم تدوین و در خرداد ماه به تصویب هیئت مدیره رسید و به تمام حوزه های مدیریتی و شعب ابلاغ شد.
تحسیری افزود: نگاه این سند بر چند محور است که اولین نگاه آن بحث مشتری مداری است و امسال را به عنوان سال مشتری مداری در بیمه معلم نامگذاری و بر احترام به مشتریان تاکید شد.
وی گفت: راه اندازی سیستم CRM برای ارتباط مستقیم با جامعه فرهنگی که بخش عمده سهامدار این شرکت است از دیگر اقدامات بود که تاثیر خوبی در روند کار ما داشته است و رفتار ما با مشتریان باید همانند ارتباط یک خانواده تنظیم شود.
مدیرعامل شرکت بیمه معلم با اشاره به تعامل این شرکت با سهامداران، اظهار داشت: از سال گذشته این ارتباط نزدیک با عمده سهامداران بیمه معلم که وزارت آموزش و پرورش است، آغاز شد و با کشتیرانی جمهوری اسلامی نیز که دیگر سهامدار عمده بیمه معلم است، هماهنگی خوبی برقرار است.
تحسیری با مناسب ارزیابی کردن ارائه طرح های جدید بیمه ای در بیمه معلم، عنوان کرد: سال گذشته طرح آرامش خانواده ارائه شد و در سال جاری طرح ۲۰ و طرح بیمه های مستمری و مکمل بازنشستگی ارائه شد که تا کنون فروش خیلی خوبی داشته است.
وی از راه اندازی طرح جدید بیمه معلم با عنوان "بیمه هستم" خبر داد و بیان داشت: مقدمات کار ارائه این طرح فراهم شده و با تایید بیمه مرکزی طرح بیمه هستم ارائه می شود.
مدیرعامل شرکت بیمه معلم با بیان اینکه ارتقای شبکه فروش در دستور کار شرکت بیمه معلم است، اضافه کرد: برنامه های خوبی در جهت ارتقای کیفیت شبکه فروش بیمه معلم طی دو سال گذشته تدوین شد.
تحسیری خاطرنشان کرد: طبق سند برنامه استراتژیک بیمه معلم این شرکت باید در بین پنج شرکت نخست بیمه کشور قرار بگیرد و در گزارش هفت ماه نخست امسال بیمه مرکزی، بیمه معلم رتبه ششم را در میان شرکت های بیمه کشور کسب کرد.
گفتنی است در این مراسم از تمبر یادبود بیستمین سالگرد تاسیس بیمه معلم رونمایی شد و از نمایندگان برتر بیمه معلم در سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.
ثبت نظر