مسعود خاتونی در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا درباره اختلال در سامانه های بام و بله و همچنین ملی کارت های بانک ملی، گفت:مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و تنها مشکل حجم تراکنش هاست که این روزها بدلیل ایام عید و واریزی ها به حساب مشتریان افزایش یافته است.
وی ادامه داد: به دلایلی که اشاره شد، در ساعاتی خاص که ناشی از رفتار مشتریان شبکه بانکی است، با اختلالات لحظه ای روبه رو هستیم.
معاون فناوری بانک ملی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای افزایش تراکنش ها در روزهای جاری اندیشیده شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
ثبت نظر