افزایش ضریب نفوذ بیمه مهم ترین اولویت ماست

افزایش ضریب نفوذ بیمه مهم ترین اولویت ماست

بینا: رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت: افزایش ضریب نفوذ بیمه و ترویج فرهنگ بیمه ای درکشوراز جمله مهم ترین اولویت ما در شرکت سهامی بیمه ایران می باشد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران،سید عباس حسینی در جریان برگزاری مراسم تودیع محمود امراللهی و معارفه رسمی اش در وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن قدردانی ازمسوولان وزارت اموراقتصادی و دارایی و مدیریت قبلی شرکت با اشاره به اینکه بیمه ایران دارای سابقه 80 ساله است،افزود: این شرکت سرمایه انسانی ارزشمند و شبکه فروش گسترده ای دارد و به طور حتم از این توانایی عظیم درافزایش ضریب نفوذ بیمه درکشور به نحوه مطلوب استفاده خواهیم کرد.
وی بیمه ایران را پدر معنوی صنعت بیمه کشور خواند و افزود: این شرکت نقش و جایگاه منحصر بفردی در صنعت بیمه کشور داشته و به عنوان حامی اقتصاد کشور به ویژه درزمان های بحرانی چون جنگ و تحریم ها نقش تاثیر گذاری داشته و دارد.
رییس هیات مدیره بیمه ایران درخصوص جهت گیری ها و برنامه های آتی بیمه ایران،تصریح کرد: بهره گیری کامل از تمامی مزیت ها و ظرفیت های راهبردی این مجموعه با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند همکاران شاغل و بازنشسته شرکت را دردستورکارخواهیم داشت.
حسینی تاکید کرد:همچنین رشد متوازن ارکان مالی و سرمایه گذاری های کشور شامل بازارهای سرمایه،پولی،بیمه و بانک را مورد توجه و پی گیری ویژه قرارخواهیم داد. وی اضافه کرد: از سوی دیگر خواستار رشد و تعمیق صنعت و بازار بیمه کشور متناسب با افزایش ظرفیت های اقتصادی و بنیان های صنعتی و بهبود فضای کسب و کار کشوربوده وآن را دنبال خواهیم کرد.
 رییس هیات مدیره بیمه ایران دربخش دیگرسخنان خود افزایش تنوع با خلق و ارائه محصولات جدید بیمه ای مبتنی بر الگوها و مطالعات موفق جهانی و نیاز های داخلی را از دیگر اولویت های برنامه کاری اش در بیمه ایران عنوان کرد.
 حسینی با اشاره به اینکه از شیوه های مدرن وفناوری های جدید درتدوین و ارائه محصولات بیمه ای و اداره این شرکت استفاده خواهد کرد، تصریح کرد: همچنین برحفظ مدل های اقتصادی درعملیات بیمه گری درکنار ایفای مسوولیت های اجتماعی تاکید جدی خواهیم داشت ودرصدد هستیم دراین حوزه همچنان سرآمد باقی بمانیم.
وی درباره فعالیت های برون مرزی شرکت متبوعش در دوره جدید نیز گفت: درنظر داریم با ایجاد آمادگی های لازم،حضوری فعال و کار آمد د رمنطقه و درصحنه های بین المللی داشته باشیم وهمکاری هاومشارکت های خودرا با معتبرترین شرکت های بیمه ای جهان دردوران پسا تحریم قراردهیم.
 به گفته وی ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی به تمامی بیمه گذاران ازدیگر برنامه های استراتژیک مدیریت جدید است و برآن تاکید فراوان داریم.
 رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به اینکه سرمایه گذاری دربخش های مختلف اقتصادی کشور و سرمایه ای یکی از مهم ترین ارکان درآمد زایی شرکت های بیمه ای است ،ادامه داد: برهمین اساس تقویت حوزه سرمایه گذاری ها و حضور موثر در بازارهای مالی کشور درچارچوب قوانین و مقرارت،مصوبات شورای عالی بیمه وبیمه مرکزی به طورویژه را دردستورکارخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه بیمه ایران به هیچ وجه با بیمه های خصوصی رقابت ندارد بلکه به عنوان راهبر صنعت بیمه، حامی آن ها است،اظهارداشت: به طور حتم سطح همکاری ها و ایجاد ظرفیت های لازم برای مشارکت استراتژیک با سایر شرکت های بیمه ای فعال کشور دردوره جدید افزایش خواهد یافت.
 وی درخصوص برنامه های مدیریت جدید، برای بیمه گذاران بزرگ نیز گفت: در صدد افزایش سطح هم افزایی با بیمه گذاران بزرگ ، تعمیق فرهنگ وباورهای بیمه ای در جامعه بوده و این مهم را دنبال خواهیم کرد.
حسینی هدف دیگراین شرکت را تقویت بیمه نامه های زندگی و مستمری تکمیلی بازنشستگی عنوان کرد و درادامه افزود: با تعامل سازنده و افزایش سطح همکاری ها با سایر شرکت های بیمه ای و نهادهای حاکمیتی به ویژه بیمه مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی از تمامی ظرفیت های داخلی و قانونی شرکت بهره خواهیم برد وجایگاه صنعت بیمه را دررشد و توسعه اقتصادی کشور بازتعریف می نماییم.
وی پی گیری موثر وصول مطالبات از بیمه گذاران عمده و بهبود کیفیت پرتفوی شرکت را از دیگر اولویت های این مجموعه خواند. مدیرعامل بیمه ایران درخاتمه ابراز امیدواری کرد: این شرکت درآینده نزدیک بتواند سهم قابل توجهی درتوسعه و تعمیق فرهنگ بیمه و گسترش آن درجامعه داشته باشد و با ایجاد آرامش باعث امنیت و اطمینان خاطر سرمایه گذاران،کارآفرینان و سایر فعالان اقتصادی کشورشود.
درمراسم تودیع و معارفه محمود امراللهی و سید عباس حسینی، محمد پاریزی و محمد شرفشاهی معاونان بانکی و بیمه وشرکت های دولتی و توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیران ستادی این وزارتخانه، جمعی ازهیات عامل بیمه مرکزی، اعضای هیات مدیره بیمه ایران ومدیران ستادی و فنی این شرکت حضورداشتند.

ثبت نظر

ارسال

نمایش‌

بی توجهی به کارکنان نفت در تعیین پاداش پایان خدمت کارکنان دولت!

بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سال آینده پاداش پایان خدمت کارکنان در ازای هر سال خدمت و به میزان حداکثر تا سی سال ۵۲۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که نسبت به امسال ۷۵ میلیون تومان اضافه شده است.

  • 403

2877 میلیارد دلار ثروت نفتی برباد رفته در 12 سال تحریم

برای فهم بهتر مقدار هزینه 2877 میلیارد دلاری وارد شده از صادرات نفتی از دست رفته تا پایان سال میلادی گذشته، می‌توان به ارزش ریالی آن با توجه به قیمت دلار در بازارهای امروز اشاره کرد که بالغ بر 100.7 هزار هزار میلیارد تومان می‌شود.

  • 408

رحیمی: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی دیده نشده است/ معافیت برای خانوارهای کم‌درآمد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی از جمله بنزین، گازوئیل و گاز را نداریم و این موضوع اصلاً در بودجه سال ۱۴۰۲ نیامده است.

  • 479

اشتباه بانک مرکزی در آبان ماه

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت : نرخ ارز در سامانه نیما متغیر خواهد بود. بخشی از مشکلی که در آبان و آذر ماه به وجود آمد بود. اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شد با محدودیت همراه شود .که باعث شد این موضوع القا ش ...

  • 478

قیمت قطعات یدکی در بازار سلیقه ای شد/ خبری از نظارت نیست

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه قیمت قطعات یدکی گران شده اما قیمت دستمزد تعمیرکاران خودرو تغییر نکرده است، گفت: در حال حاضر قیمت قطعات یدکی خودرو بسیار بالاست و هیچ نظارتی در این رابطه انجام نمی شود.

  • 475

کارنامه روحانی و رئیسی در کنترل تورم

«تورم را نصف و سپس تک‌رقمی خواهیم کرد»؛ این دقیقا وعده‌ای بود که سیدابراهیم رئیسی در انتخابات سال گذشته داد. اکنون 16 ماه از آغاز به کار دولت او می‌گذرد و بررسی‌ها نشان می‌دهد رئیسی و دولتش در کنترل تورم طی این مدت، نسبت به بازه زمانی مشابه در دولت روحانی، ناکام بوده‌اند.

  • 397

سابقه بیمه خریدنی نیست ولی یک استثنا دارد

سابقه بیمه خریدنی نیست مگر اینکه فرد به ۶۰ سال رسیده باشد و برای بازنشسته شدن نیاز به خرید سابقه بیمه داشته باشد.

  • 569

مردم بیشتر چه خانه‌هایی می‌خرند؟

فشار تقاضا برای واحدهای کوچک متراژ و قدیمی نمایه غالب در این بازار است.

  • 340

اقتصاد کلان چیست؟

ه علت تاثیرگذاری وضعیت اقتصادی بر تمامی افراد، مسائل اقتصاد کلان، نقش مهمی را در مباحثات سیاسی ملی ایفا می‌کنند. شرکت‌کنندگان در انتخابات از وضعیت اقتصادی آگاه هستند و می‌دانند که سیاست‌های دولت می‌تواند از راه‌های قابل‌توجهی بر اقتصاد، تاثیرگذار باشد.

  • 387

چرا مردم تمایلی به بیمه‌های زندگی ندارند؟

یک مدیر بیمه‌ای ضمن تشریح برخی دلایل عدم توجه مردم به بیمه‌های زندگی، گفت: :‌ یکی از مهمترین دلایل تورم و کاهش ارزش پول است که مردم متناسب با شرایط تصمیم می‌گیرند.

  • 532

قطار سریع السیر در بازار سکه

برخی از سکه بازان با اشاره به اظهارات اخیر رئیسی درباره قطار پیشرفت به کنایه می گفتند نرخ دلار این روزها سوار قطار سریع السیر شده و ایستگاه ها را یکی پس از دیگری طی می کند. همین امر موجب شده سکه بازان تحت هیجان افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار بگیرند.

  • 498

نقش موثر اصناف در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با تاکید بر نقش مهم اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و توزیع کالا و خدمات بین جامعه گفت: بدون همراهی و حضور موثر اصناف هیچ برنامه‌ای در بازار قابلیت اجرا و عملیاتی شدن ندارد.

  • 397

احتمال تغییر سن و سابقه بازنشستگی در بودجه ۱۴۰۲/ کدام صندوقها با بودجه دولت سرپا هستند؟

دولت برای جلوگیری از تشدید چالش در صندوقهای بازنشستگی بایستی پیشنهادهای تحولی در حوزه صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح سن و سابقه بازنشستگی در بودجه سال ۱۴۰۲ لحاظ کند.

  • 1753

پول مازاد فروش خودرو در بورس کالا به جیب خودروساز می‌رود؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر قیمت معامله شده خودرو در بورس بالاتر از بهای تمام شده پایه و سود معقول باشد، تفاوت مذکور باید برای مصارف عمومی به طور مثال برای توسعه صنعت حمل و نقل هزینه شود.

  • 285

«زمستان سخت» پتروشیمی ایران آغاز شد

بحران مدیریتی در حالی دومین دارنده منابع گازی جهان را دچار چالش جدی کرده است که رسانه‌های نزدیک به دولت مدت‌ها بود «زمستان سخت اروپا و التماس آن‌ها برای گاز ایران» را نوید می‌دادند.

  • 487

تحلیل تکنیکال بورس چیست؟

تحلیل تکنیکال بورس در واقع علمی در بازارهای مالی است که در آن پیش‌بینی قیمت‌های آینده بر اساس بررسی قیمت‌های گذشته صورت می‌گیرد.

  • 271

وضعیت حاد در بانک های 4 استان کشور

نرخ تسهیلات به سپرده ها پس از کسر سپرده قانونی در مهر ماه امسال، در 4 استان کشور بالاتر از 100 درصد بوده که اتفاقی خطرناک در اقتصاد قلمداد می شود. به باور برخی تحلیل گران این رویداد می تواند موجب رشد فزاینده نقدینگی شده و از این حیث این 4 منطقه را میدان انفجار نقدینگی می دانند.

  • 1894

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به سامان رسید

در اولین روز هفته معاملات بورس و فرابورس تهران، شاهد تغییرات اندک شاخص سهام بانک‌ها و موسسات اعتباری در بازار سرمایه بودیم.

  • 1704

بیشترین رشد قیمت سهام انبوه سازی، املاک و مستغلات به وتوس رسید

در اولین روز کاری هفته معاملات بورس وفرابورس تهران شاهد افت شاخص سهام شرکت های انبوه سازی،املاک و مستغلات دربازار سرمایه بودیم.

  • 675

وصول ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات در ۷ ماه/ درآمد مالیاتی مهر ۵۰ هزار میلیارد تومان شد

با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی طی ۷ ماهه سال جاری حدود ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است و درآمد مالیاتی مهر ماه ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

  • 361