به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا عظیمی مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با اشاره به فعالیتهای این بانک در سیودومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران گفت: امسال بانک شهر برای چهارمین سال پیاپی در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بانک عامل حضور دارد که در این مدت با انتظارات جامعه ناشر و فعالان حوزه کتاب و دانشجویی تا حدود زیادی آشنا شد.
وی افزود: هر ساله تجربه و آشنایی مجموعه بانک شهر با این فضا بیشتر شده و بر اساس انتظاراتی که مخاطبان کتاب و نمایشگاه کتاب، چه عرضهکننده و چه خریدار، داشتند ما خدمات بانک شهر را مبتنی بر این انتظارات تنظیم کردیم و همچنان نیز در حال بهبود خدمات خود هستیم.
مدیر مرکز ارتباطات بانک شهر در ادامه گفت: هر سال در اردیبهشت ماه نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران و در ادامه آن، نمایشگاههای کتاب استانی برگزار میشود. قاعدتاً برای برگزاری این رویدادها فرایندها و سازکارهایی پیشبینی و به کار گرفته شده است. در تمام استانها و مراکز آنها هر نمایشگاه کتابی که برگزار شده و همانند نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، خدماتدهی را در سایر شهرها نیز داشتهایم.
عظیمی گفت: پیش از شروع نمایشگاه، بانک شهر آمادگی نصب ۴ هزار دستگاه را در نمایشگاه امسال، به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد. البته نزدیک به ۳ هزار دستگاه پوز تاکنون نصب شده و حدود هزار دستگاه دیگر نیز ظرفیت داریم. برای اینکه مراجعهکنندگان بتوانند از بنهای خرید کتاب استفاده کنند، روشهای مختلفی نیز از سوی بانک شهر پیشبینی شده است. همچنین در فضای مجازی سیستم NFC و کارتهای هوشمند وجود دارد که مردم میتوانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر به صورت فیزیکی هم بنهای خرید کتاب وجود دارد و مردم با مراجعه به شعب بانک شهر میتوانند کارتهای خود را دریافت کنند. اگر در این مدت نیز به شعب مراجعه نکرده و نتوانستهاند بنهای خرید کتاب را دریافت کنند، داخل نمایشگاه یک غرفه اصلی با ۲۰ باجه اختصاص دادهایم. در سطح نمایشگاه هم غرفههای مختلفی را به صورت سیار اجرا کردیم و مردم میتوانند با مراجعه به آن بنهای خرید کتاب خود را دریافت کنند.
وی در ادامه گفت: بانک شهر باتوجه به فرایند سه سالهای که از عاملیت آن در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران گذشته، بهسمت خدمات الکترونیکی رفته و در این راه پیشرو بوده است. در کل، سعی ما بر این بوده که فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی را برای استفاده از بن کارتهای کتاب بین علاقهمندان، خریدان و مراجعهکنندگان به نمایشگاه جا بیندازیم.
مدیر روابط عمومی بانک شهر با اشاره به پیگیری بحث خدمات ارتباطی توسط بانک شهر در سه سال اخیر گفت: در این سالها اتفاقات خوبی از سوی بانک شهر افتاده و بحث استفاده از خدمات الکترونیک تأثیرات مثبتی برای مردم و استفادهکنندگان از این خدمات داشته. ارائه آن هم برای ما راحتتر است. در این مدت توانستهایم این فرهنگ را هر روز رشد دهیم و در این راه خدمات خود را منطبق بر نیازها تنظیم کردهایم و بهبود مستمر را در دستور کار گذاشتهایم. آخرین گزارشی که دریافت کردهایم حاکی از این است که نسبت به سال گذشته حداقل ۱۰ درصد رشد استفاده از خدمات مجازی در بن کارتهای خرید کتاب وجود داشته است.
ثبت نظر