آغاز فاز نخست ساخت پروژه نیمه تمام بیمارستان ۸۰۰ تخت خوابی با حمایت بانک ملت

اخبار بانک ملت

فاز اول ساخت پروژه نیمه‌تمام بیمارستان ۸۰۰ تخت خوابی مهدی کلینیک با حمایت بانک ملت و با حضور مدیرعامل این بانک و معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت کلید خورد.

چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 17:25
به گزارش بینا و به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در نشستی که به مناسبت عقد قرارداد شروع عملیات ساخت پروژه نیمه تمام بیمارستان ۸۰۰ تخت خوابی مهدی کلینیک برگزار شد، حمایت و پشتیبانی این بانک را از این پروژه در قالب ارائه تسهیلات اعلام کرد.

وی بابیان این نکته که بهره‌برداری از پروژه مهدی کلینیک می‌تواند ظرفیت قابل‌توجهی از نیاز کشور را در بخش درمان و سلامت پوشش دهد گفت: این پروژه در گذشته به دلیل محدودیت‌هایی که به لحاظ مالی داشته با چالش‌هایی مواجه شده است؛ بنابراین با حمایت بانک ملت برای بازسازی و استقرار ساختار این مجموعه، به نظر می‌رسد با اطمینان خاطر بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

دکتر اخلاقی با اشاره به این نکته که در برنامه توسعه و طرح سلامت به موضوع اتمام پروژه مهدی کلینیک پرداخته‌شده است، ادامه داد: با توجه به اهمیت این پروژه، در سال گذشته موافقت اصولی بانک ملت در حمایت این پروژه و فرآیند عقد قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی تهران داده شد که با نهایی شدن این توافق،امیدواریم ظرف یک ماه آینده بر اساس صورت‌ وضعیت پیشرفت کار، تسهیلات مورد نظر پرداخت شود.


مدیرعامل بانک ملت با ابراز خرسندی از عقد قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی تهران، حوزه بهداشت و درمان را یکی از شرکای استراتژیک این بانک خواند و افزود: بانک ملت نه‌تنها در این پروژه بلکه در پروژه‌های دیگر حوزه سلامت هم حضور فعال دارد.

وی با تاکید بر این نکته که جامعه پزشکی کشور نقش مهمی در نظام اقتصادی و تأمین سلامت کشور دارد و همواره از خدمات بانک ملت استفاده کرده است، تصریح کرد: این بانک با اهمیت دادن به جامعه پزشکی که از لحاظ اقتصادی آن را در زمره مشتریان خوش‌حساب خود می‌داند، علاقه‌مند است از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان کشور، به بهترین شکل ممکن حمایت کند.


حمایت از پروژه های بزرگ مسئولیت اجتماعی بانک ملت

دکتر اخلاقی، حمایت از این پروژه بزرگ را در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک ملت خواند و اعلام کرد: تمامی نهادها از جمله مؤسسات اقتصادی، مسئولیت‌های اجتماعی هم دارند و یکی از مسئولیت‌های اجتماعی این بانک هم در قالب حمایت از پروژه‌های سلامت تعریف‌شده است.

وی درباره زمان بهره‌برداری از این پروژه گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی، فاز اول این پروژه ظرف مدت ۱۸ ماه به بهره‌برداری می‌رسد و در فاز اول پروژه حدود ۲۵۰ تخت به همراه چند بخش و اتاق عمل راه‌اندازی می‌شود. البته در فاز ۲، ظرفیت مالی بیشتری نیاز است و ابعاد پروژه هم گسترده‌تر خواهد بود.
مدیرعامل بانک ملت با اطمینان خاطر از به اتمام رسیدن این پروژه گفت: خوشبختانه تیمی که مسئولیت این پروژه را برعهده‌گرفته، از تخصص‌های متعددی برخوردار است و عملکرد موفق آنها در پروژه‌های گذشته و حمایت بانک ملت، اجرایی شدن و عملیاتی بودن آن را تضمین می‌کند

مدیرعامل بانک ملت و مدیران ارشد وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان این نشست، از طبقات و بخش‌های نیمه ساخته این پروژه بازدید کردند.

در این نشست، دکتر علی‌صدرالسادات معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک ملت، دکتر علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، آزاده چترروز مدیر امور مالی دانشگاه، اعضای هیئت‌مدیره پروژه مهدی کلینیک، مهندسان و مجریان این پروژه حضور داشتند.

پروژه ۸۰۰ تخت خوابی مهدی کلینیک در مساحتی بالغ‌بر ۱۰۷ هزار مترمربع واقع در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال ۱۳۹۰ به دست خانواده مرحوم گرامی از خیران بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران کلید خورد و با صرف هزینه ۱۴۰ میلیارد تومانی با پیشرفت ۳۰ درصدی در سال ۱۳۹۳ به دلیل مشکلات مالی، نیمه‌تمام ماند. در عین حال هم اکنون با حمایت بانک ملت و همراهی دانشگاه علوم پزشکی تهران، عملیات ساخت این پروژه مجددا آغازشده است.

ثبت نظر

ارسال

نمایش‌

بی توجهی به کارکنان نفت در تعیین پاداش پایان خدمت کارکنان دولت!

بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سال آینده پاداش پایان خدمت کارکنان در ازای هر سال خدمت و به میزان حداکثر تا سی سال ۵۲۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که نسبت به امسال ۷۵ میلیون تومان اضافه شده است.

  • 403

2877 میلیارد دلار ثروت نفتی برباد رفته در 12 سال تحریم

برای فهم بهتر مقدار هزینه 2877 میلیارد دلاری وارد شده از صادرات نفتی از دست رفته تا پایان سال میلادی گذشته، می‌توان به ارزش ریالی آن با توجه به قیمت دلار در بازارهای امروز اشاره کرد که بالغ بر 100.7 هزار هزار میلیارد تومان می‌شود.

  • 408

رحیمی: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی دیده نشده است/ معافیت برای خانوارهای کم‌درآمد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی از جمله بنزین، گازوئیل و گاز را نداریم و این موضوع اصلاً در بودجه سال ۱۴۰۲ نیامده است.

  • 479

اشتباه بانک مرکزی در آبان ماه

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت : نرخ ارز در سامانه نیما متغیر خواهد بود. بخشی از مشکلی که در آبان و آذر ماه به وجود آمد بود. اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شد با محدودیت همراه شود .که باعث شد این موضوع القا ش ...

  • 478

قیمت قطعات یدکی در بازار سلیقه ای شد/ خبری از نظارت نیست

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه قیمت قطعات یدکی گران شده اما قیمت دستمزد تعمیرکاران خودرو تغییر نکرده است، گفت: در حال حاضر قیمت قطعات یدکی خودرو بسیار بالاست و هیچ نظارتی در این رابطه انجام نمی شود.

  • 475

کارنامه روحانی و رئیسی در کنترل تورم

«تورم را نصف و سپس تک‌رقمی خواهیم کرد»؛ این دقیقا وعده‌ای بود که سیدابراهیم رئیسی در انتخابات سال گذشته داد. اکنون 16 ماه از آغاز به کار دولت او می‌گذرد و بررسی‌ها نشان می‌دهد رئیسی و دولتش در کنترل تورم طی این مدت، نسبت به بازه زمانی مشابه در دولت روحانی، ناکام بوده‌اند.

  • 397

سابقه بیمه خریدنی نیست ولی یک استثنا دارد

سابقه بیمه خریدنی نیست مگر اینکه فرد به ۶۰ سال رسیده باشد و برای بازنشسته شدن نیاز به خرید سابقه بیمه داشته باشد.

  • 569

مردم بیشتر چه خانه‌هایی می‌خرند؟

فشار تقاضا برای واحدهای کوچک متراژ و قدیمی نمایه غالب در این بازار است.

  • 340

اقتصاد کلان چیست؟

ه علت تاثیرگذاری وضعیت اقتصادی بر تمامی افراد، مسائل اقتصاد کلان، نقش مهمی را در مباحثات سیاسی ملی ایفا می‌کنند. شرکت‌کنندگان در انتخابات از وضعیت اقتصادی آگاه هستند و می‌دانند که سیاست‌های دولت می‌تواند از راه‌های قابل‌توجهی بر اقتصاد، تاثیرگذار باشد.

  • 387

چرا مردم تمایلی به بیمه‌های زندگی ندارند؟

یک مدیر بیمه‌ای ضمن تشریح برخی دلایل عدم توجه مردم به بیمه‌های زندگی، گفت: :‌ یکی از مهمترین دلایل تورم و کاهش ارزش پول است که مردم متناسب با شرایط تصمیم می‌گیرند.

  • 532

قطار سریع السیر در بازار سکه

برخی از سکه بازان با اشاره به اظهارات اخیر رئیسی درباره قطار پیشرفت به کنایه می گفتند نرخ دلار این روزها سوار قطار سریع السیر شده و ایستگاه ها را یکی پس از دیگری طی می کند. همین امر موجب شده سکه بازان تحت هیجان افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار بگیرند.

  • 498

نقش موثر اصناف در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با تاکید بر نقش مهم اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و توزیع کالا و خدمات بین جامعه گفت: بدون همراهی و حضور موثر اصناف هیچ برنامه‌ای در بازار قابلیت اجرا و عملیاتی شدن ندارد.

  • 397

احتمال تغییر سن و سابقه بازنشستگی در بودجه ۱۴۰۲/ کدام صندوقها با بودجه دولت سرپا هستند؟

دولت برای جلوگیری از تشدید چالش در صندوقهای بازنشستگی بایستی پیشنهادهای تحولی در حوزه صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح سن و سابقه بازنشستگی در بودجه سال ۱۴۰۲ لحاظ کند.

  • 1754

پول مازاد فروش خودرو در بورس کالا به جیب خودروساز می‌رود؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر قیمت معامله شده خودرو در بورس بالاتر از بهای تمام شده پایه و سود معقول باشد، تفاوت مذکور باید برای مصارف عمومی به طور مثال برای توسعه صنعت حمل و نقل هزینه شود.

  • 285

«زمستان سخت» پتروشیمی ایران آغاز شد

بحران مدیریتی در حالی دومین دارنده منابع گازی جهان را دچار چالش جدی کرده است که رسانه‌های نزدیک به دولت مدت‌ها بود «زمستان سخت اروپا و التماس آن‌ها برای گاز ایران» را نوید می‌دادند.

  • 487

تحلیل تکنیکال بورس چیست؟

تحلیل تکنیکال بورس در واقع علمی در بازارهای مالی است که در آن پیش‌بینی قیمت‌های آینده بر اساس بررسی قیمت‌های گذشته صورت می‌گیرد.

  • 271

وضعیت حاد در بانک های 4 استان کشور

نرخ تسهیلات به سپرده ها پس از کسر سپرده قانونی در مهر ماه امسال، در 4 استان کشور بالاتر از 100 درصد بوده که اتفاقی خطرناک در اقتصاد قلمداد می شود. به باور برخی تحلیل گران این رویداد می تواند موجب رشد فزاینده نقدینگی شده و از این حیث این 4 منطقه را میدان انفجار نقدینگی می دانند.

  • 1895

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به سامان رسید

در اولین روز هفته معاملات بورس و فرابورس تهران، شاهد تغییرات اندک شاخص سهام بانک‌ها و موسسات اعتباری در بازار سرمایه بودیم.

  • 1705

بیشترین رشد قیمت سهام انبوه سازی، املاک و مستغلات به وتوس رسید

در اولین روز کاری هفته معاملات بورس وفرابورس تهران شاهد افت شاخص سهام شرکت های انبوه سازی،املاک و مستغلات دربازار سرمایه بودیم.

  • 675

وصول ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات در ۷ ماه/ درآمد مالیاتی مهر ۵۰ هزار میلیارد تومان شد

با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی طی ۷ ماهه سال جاری حدود ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است و درآمد مالیاتی مهر ماه ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

  • 361