درگاه تعامل الکترونیکی بیمه‌ ایران و مشتریان رونمایی شد

درگاه تعامل الکترونیکی بیمه‌ ایران و مشتریان رونمایی شد

درگاه تعامل الکترونیکی بیمه‌گذاران و مشتریان بیمه ایران تحت عنوان «بیمه ایران من» طی مراسمی رونمایی و راه اندازی شد.

یکشنبه 10 شهریور 1398 ساعت 14:4

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران 

از روابط عمومی بیمه ایران، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در سخنانی در آیین رونمایی از این پروژه ارزشمند و جدید، با تاکید براهمیت بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت‌های فنآوری اطلاعات (IT) در طراحی، تولید و ارائه خدمات بیمه به مشتریان و مخاطبان و ضرورت مهیا کردن بستر تعامل شایسته و اثرگذار با بیمه‌گذاران و خدمات گیرندگان گفت: امروزه در بازارهای مختلف و از جمله بازارهای مالی و بیمه با ورود نرم افزارهای جدید، استفاده از ابزار الکترونیک و دیجیتال جای خودش را به سرعت باز کرده و به عنوان یک تحول مهم در کسب  و کارها مطرح شده است.

پورکیانی با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت‌ها و ابزار الکترونیکی در فضای جدید کسب و کارضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، افزود: تحولات دیجیتالی پدیده‌ای است که در حال حاضر منشأ دگرگونی و توسعه در تمام صنایع و خدمات بوده و این موضوع از رویکرد و حالت انتخاب خارج شده و ورود به این فضا و استفاده از ابزارهای الکترونیک و دیجیتال در عرصه ارتباطات و تعامل با مخاطبان و مشتریان و خدمات رسانی‌ها به یک اجبار بدل شده است و چه بسا نبود شناخت و درک صحیح و عمیق از آن و همچنین نداشتن آمادگی برای همسو شدن با آن نتایج نامطلوب و جبران ناپذیری را برای هر کسب و کار به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با اشاره به نقش مهم ابزار الکترونیک و دیجیتال و اساساً ظرفیت‌های شایان IT در توسعه همه جانبه کسب و کارها در حوزه‌های مختلف اقتصادی، مالی و خدماتی، گفت: در صنعت بیمه و همچنین در شرکت سهامی بیمه ایران نیز این انتظار وجود داشت که قدم های اساسی و مؤثری در این زمینه برداریم و خوشبختانه با تجاربی که در سال‌های گذشته برای اجرای برخی طرح‌ها از جمله طرح حامی و طرح سفر نوروزی کسب کرده ایم، زمینه و شرایط را برای عملی ساختن استفاده فراگیر از این ظرفیت‌ها فراهم کرده و توانستیم این پروژه مهم را راه اندازی کنیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران ادامه داد: برای شبکه فروش ما که بازوان توانمند بیمه ایران هستند هم دغدغه ­هایی وجود داشت که زمینه برای بهره ­گیری از این فضا در فعالیت‌های حرفه‌ای هرچه زودتر فراهم شود. به همین جهت ما هم با برنامه­ریزی دقیق و در نظر گرفتن ملاحظاتی و ایجاد فرصت مناسب برای شبکه فروش که جای خودش را در فضای جدید باز کند، به دنبال این بودیم که در این مسیر، پایداری اقدامات و منافع ما، نمایندگان و ذی نفعان همه را با هم درنظر بگیریم.

پورکیانی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: هدف ما در این پروژه فقط فروش و عرضه خدمات توسط شبکه فروش نبوده و خدمات پس از فروش را در برنامه پیش بینی کرده ایم؛ یعنی فرآیندهای خسارت از اعلام آن تا تشکیل پرونده و سایر مراحل در این مسیر در نظر گرفته شده و به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان اظهار کرد: هدف اصلی و نهایی پروژه «بیمه ایران من» دسترسی آسان، سریع، کم هزینه و کامل مشتریان و بیمه‌گذاران به خدمات بیمه‌ای در شرکت بزرگ بیمه ایران و ارتقاء سطح رضایت‌مندی آنان از شیوه ها و برنامه‌های خدمات رسانی و همچنین ارتباط کامل دو سویه، فراگیر و مؤثر با آنان بوده است که امیدواریم با تقویت و توسعه زیرساختها و برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد تنوع در این حوزه، در راستای توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه و اعتلای همه جانبه صنعت بیمه گامهای ثمربخشی برداریم.

شایان ذکر است، پروژه «بیمه ایران من» درگاه تعامل الکترونیکی بیمه‌گذاران (حقیقی) با بیمه ایران است که با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در آن، مشتریان و هم‌وطنان به سهولت می‌توانند از طریق درگاه وب و موبایل وارد شده و از خدمات آن استفاده کنند. شرایط و راهنمایی‌های لازم برای بهره برداری از این درگاه در سایت بیمه ایران به نشانی: my.iraninsurance.ir وجود دارد.

خدمات و مزیت‌های موجود در این سامانه شامل: امکان اصالت سنجی بیمه‌نامه‌ها، امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت (تماس با ما و پاسخ­گویی توسط مرکز جامع ارتباط با ذینفعان)، ارتباط و درخواست خدمت از خسارت سیار بیمه ایران، پرداخت حق بیمه و ... است.

پروژه «بیمه ایران من» همانند سامانه های قبلی شرکت (سامانه سدا) تحولی جدید در ارائه خدمات برخط در صنعت بیمه محسوب شده و در آینده نزدیک شاهد تقویت و اعتلای این بستر و ارائه خدمات نوآورانه و جدید خواهیم بود.

در این سامانه، جایگاه و مشارکت شبکه فروش نیز به خوبی در نظر گرفته شده و نمایندگی‌ها و اینشورتک‌ها می‌توانند در فضای تبادلات الکترونیکی، ارتباط برخط و مطمئنی را با بیمه ایران داشته و از این مزیت قابل توجه استفاده کنند.

ثبت نظر

ارسال

تبلیغات‌

رئیس اتحادیه: بازار طلا آرام تر می شود/ از فروش اینترنتی طلا جلوگیری می کنیم

امسال در بازار طلا و ارز نوساناتی وجود داشته اما قیمت ها نشان می دهد، هر روز که جلوتر می رویم، به آرامش بازار بیشتر نزدیک می شویم چون قیمت ها معمول و معقول نوسان داشته است مثل انس جهانی که در هفته گذشته به نزدیک 1560 دلار رسید که امروز باز به زیر 1500 دلار برگشته است. اما خوشبختانه ما در بازار ایرا ...

  • 15

بیمه رایگان یک آهن فروش میلیاردر/تعیین تکلیف ۸۰ هزار چند بیمه ای

ساری - مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: یک فرد به رغم داشتن فروشگاه آهن آلات و درآمدهای میلیاردی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه همگانی سلامت است که با اجرای طرح تعیین مزد، عدالت محقق می شود.

  • 36

بزرگترین مرکز خدمات‌رسانی بیمه‌ای شرق کشور افتتاح شد

بزرگترین و مجهزترین مرکز خدمات‌رسانی بیمه‌ای شرق کشور در مشهد با حضور مدیرعامل بیمه ایران افتتاح شد.

  • 17

کاهش ۳۸۰۰ واحدی شاخص بورس

پس از رشد فزاینده نماگر اصلی بورس در روز گذشته این شاخص امروز ۳۸۴۳ واحد افت کرد و به کانال ۳۰۲ هزار واحدی بازگشت.

  • 34

انتقال شعبه بانک توسعه صادرات در آستارا به شعبه رشت

شعبه بانک توسعه صادرات ایران در شهرستان آستارا به شعبه رشت در استان گیلان انتقال می یابد.

  • 16

هفتمین دوره ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه برگزار می‌شود

هفتمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور، با حمایت شرکت بیمه تعاون توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

  • 18

کشاورزان آمریکایی ۵ میلیارد دلار کمک‌هزینه دریافت کردند

رییس ارتباطات وزارت کشاورزی آمریکا گفت که این وزارتخانه در جدیدترین دور کمک مالی در برابر جنگ تجاری با چین، ۴.۰۷ میلیارد دلار به کشاورزان آمریکایی پرداخت کرده است.

  • 31

گوانتانامو، گران‌ترین بازداشتگاه جهان: هر زندانی ۱۳ میلیون دلار

زندان گوانتانامو که ۱۸ سال پیش برای نگهداری بازداشت‌شدگان به اتهامات تروریستی تاسیس شد، گران قیمت‌ترین زندان جهان شده است.

  • 32

قیمت دلار ۲۶ شهریور ۹۸ در صرافی‌های بانکی به ۱۱۴۵۰ تومان رسید

قیمت فروش هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز، ۲۶ شهریور ۹۸ در صرافی‌های بانکی به ۱۱۴۵۰ تومان رسید.

  • 33

بازار سرمایه به جهش بیشتری نیاز دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: بازار سرمایه روند بسیار خوبی را طی می‌کند و به جهش بیشتری نیاز دارد.

  • 11

همتی: ارتباط بانکی ایران و روسیه با سپام برقرار شده است

رئیس‌کل بانک مرکزی خبر داد ارتباط بانکی ایران و روسیه از طریق پیام‌رسان روسی و سپام بانک مرکزی بدون نیاز به سویفت برقرار شده است.

  • 18

برخی مدیران دچار روزمرگی شدند/اجرای ۹طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در نیر

نیر - فرماندار شهرستان نیر با بیان اینکه برخی مدیران دچار روزمرگی شده اند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در تمامی شرایط با برنامه و منسجم پیش روند.

  • 16

کم رونقی معاملات در سامانه نیما/محدودیت واردات قیمت را کاهش داد

فعالان بازار ارز می‌گویند که هم اکنون عرضه در سامانه نیما، نسبت به تقاضا پیشی گرفته و همین امر منجر به کاهش معاملات این سامانه شده؛ اگرچه برخی روزها قیمت دلار نیمایی بیشتر از بازار است.

  • 17

تسهیلات ۳ هزار میلیاردی سیستم بانکی به مددجویان کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت تسهیلات تکلیفی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیستم بانکی به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

  • 22

مشهد مرکز واردات دلار شرق کشور است/ ورود فراوان دلار از هرات ،دلیل ارزانی اسکناس درمشهد/دلارهراتی بر بازار ارز کشور هم تاثیر دارد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: بازار دلار رابطه مستقیمی با سیاست دارد و دقیقا به همین دلیل هیچ پیش بینی هم برای این بازار وجود ندارد.

  • 17

۷ نکته درباره آرامکو، سودآورترین شرکت جهان

شرکت ملی نفت عربستان سعودی که بانام سعودی آرامکو شناخته می‌شود، با تولید و فروش روزانه ۱۰ میلیون دلار بشکه نفت خام و همچنین گاز طبیعی در صدر فهرست شرکت‌هایی قرار گرفت که در نیمه اول سال ۲۰۱۷ میلادی بیشترین سهم از اقتصاد جهانی را به خود اختصاص داده بودند.

  • 17

کتاب‌های نادر در یک مزایده

یک حراجی واقع در شیکاگو مجموعه‌ای ‌از کتاب‌های نادر یک مجموعه‌دار خصوصی را در ماه نوامبر به مزایده می‌گذارد.

  • 14