استفاده بیمه گزاران از شعارهای تبلیغاتی

استفاده بیمه گزاران از شعارهای تبلیغاتی

بیمه‌گزاران با استفاده از خدمات بیمه‌ای به شعارهای تبلیغاتی پی‌می‌برند.

یکشنبه 7 شهریور 1400 ساعت 5:5

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران 

، اقتصاد در جهان هیچ دوره‌ای تا این اندازه رقابتی نبوده است. کیفیت به عنوان زیر بنای اصلی فعالیت های اقتصادی و تجاری در کسب و کار امروزی دنباله روی هدف بزرگتری به نام مشتری مداری است شعارهایی از جنس و معنای مشتری مداری تقریباً جزوه لاینفک هر بنگاه اقتصادی علی الخصوص بیمه شده است.

آمنه امین نژاد رئیس شعبه بیرجند در مصاحبه با روابط عمومی بیمه حافظ، بیان داشت: پیرامون ارکان مطلوب خدمت رسانی اعلام کرد یک اصل مهم در زمینه مدیریت و فروش در قرن حاضر وجود دارد که می گوید تفاوت های کوچک و جزئی در توانمندی ها و قابلیت ها می تواند به تفاوت های عظیم در نتایج منتهی گردد همواره به همکاران توصیه می کنم اندکی از رقبا بهتر باشید این خود به روز بودن و افزایش مهارت و دانش بیمه‌گری را می طلبد تا در زمینه های کلیدی و حساس تفاوت اندکی ایجاد گردد همین تفاوت اندک ما را به حاشیه امنیت و پیروزی می برد یکی از ارکان مهم مطلوب خدمت رسانی اعتماد و صداقت می باشد.

ایجاد اعتماد به عنوان یکی از عناصر اصلی سرمایه گذاری اجتماعی است. این نوع از سرمایه در کنار سرمایه های اقتصادی به سرمایه گذاری اصیل برای بسیاری از صنایع و بنگاه های اقتصادی تبدیل می شود شاید با توجه به پیچیدگی و نزدیکی موسسه رقابت آنچه امروز نه تنها در صنعت بیمه بلکه در هر صنعتی اهمیت پیدا می کند.

امین نژاد در خصوص عناصر ترمیم کننده توسعه صنعت بیمه اذعان داشت: تاکید و قدرت نفوذ در ذهن مشتریان نسبت به محصول و خدمات ارائه شده است عبور از وضعیت سنتی و ورود به دوره مدرنیزه رسیدن به شناخت واقعی از نیاز بیمه گذاران توجه به عناصر سرعت و دقت در ارائه خدمات حرکت به سوی حرفه‌ای گری در کنار خلاقیت و نوآوری  بازار بیمه می‌تواند نقش ترمیم کننده در توسعه صنعت بیمه داشته باشد. با توجه به بسیاری از مسایل و چالش هایی که در نقاط مختلف جهان صنایع مختلف و عملکرد آنها را تحت شعاع قرار داده است صنعت بیمه با گستره ای وسیع از فعالیت هایش و حضور در تمام حوزه های اقتصادی با درک پتانسیل و ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی در رده صنایع پیشرو و تاثیرگذار در ثبات و توسعه اقتصادی ملی و بین المللی قرار گیرد و ما برای این مهم فراموش نمی کنیم که برای امتداد این اعتماد باید بخشی از توان علمی و اجرایی خود را صرف به دست آوردن و رسیدن به اعتماد عمومی و حفظ آن هزینه کنیم و به این باور رسیدیم که شرکت های بیمه به عنوان ستون فقرات اقتصاد حرکت آن را تنظیم و تضمین می نماید. اقتصاد در جهان هیچ دوره‌ای تا این اندازه رقابتی نبوده است.

کیفیت به عنوان زیر بنای اصلی فعالیت های اقتصادی و تجاری در کسب و کار امروزی دنباله روی هدف بزرگتری به نام مشتری مداری است شعارهایی از جنس و معنای مشتری مداری تقریباً جزوه لاینفک هر بنگاه اقتصادی علی الخصوص بیمه شده است چراکه از ملاک های اصلی تعیین معیار و ارزیابی شرکت های بیمه مشتریان است.

رئیس شعبه بیرجند بیمه حافظ بیان کرد: بی شک یکی از دلایل مشتری مداری در بنگاه های اقتصادی تأمین انگیزه ها و اهداف اقتصادی است. انگیزه‌های فعلی با پیامدهای اجتماعی و اخلاقی نیز از دلایلی است که تمرکز بر آن اهمیت زیادی دارد چرا که در حقیقت تجارت در دنیای امروز این است که بیمه گذاران بیش از ارایه خدمات اولیه شامل مشاوره و غیره که منجر به صدور بیمه نامه می گردد به دنبال خدمات رسانی پس از فروش، اعتماد و احترام و درک متقابل هستند اما باید به این موضوع آگاه بود که دوره اول تبلیغات اطلاع رسانی و دوره بعدی آن ارزیابی می باشد که مشتری با استفاده از خدمات ما به شعارهای تبلیغاتی پی برده و بر اساس ارزیابی خود برای خرید یا عدم خرید بیمه نامه تصمیم گیری می کند. بر باور بزرگان صنعت بیمه مشتری‌مداری مطمئن ترین کانال کسب موفقیت و برگ برنده در عرصه رقابت تنگاتنگ کنونی است.

اما اینکه حق با مشتری است، و  دست در دست هم دهیم به مهر، تنها نگاه شعری برآمده از نیاز امروز که با سرعت و شتاب رواج یافته و عمومی شده است پس این مهم را نیز فراموش نمی کنیم که مشتری مداری به عنوان یک هدف مقطعی و کوتاه مدت نیست، بلکه مسیری طولانی و همیشگی است و این نکته که رقابت درون صنعت بیمه تابعی مستقیم از قوانین رضایتمندی است و ریشه این صنعت به شدت وابسته به نگاه و قضاوت بیمه‌گذاران است. مریدان و

 کارشناسان فعال در این صنعت باید آگاهانه به وظایف و تعهدات متکی به این اصل اعتقاد داشته باشند و این آگاهی همه‌جانبه از اصول مشتری مداری نیازمند فرهنگی است که هم سن و متوازن با این صنعت رشد کند.

ثبت نظر

ارسال

نمایش‌

جذب ۵۳۰ هزار میلیارد تومان در صندوق‌های بورسی

مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس گفت: تاکنون بیش از ۵۳۰ هزار میلیارد تومان در صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورس جذب منابع شده است.

  • 2

تاکید مدیرعامل بانک دی بر ارائه خدمات ممتاز بانکی

مدیرعامل بانک دی در بازدید از تعدادی از شعب تهران، بر ضرورت تکریم ویژه مشتریان جامعه هدف و توجه به کیفیت ارائه خدمات به ایشان تأکید کرد.

  • 4

گیرندگان وام ودیعه مسکن در آستانه ۱۰ هزار نفری شدن

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از رسیدن تعداد گیرندگان وام ودیعه مسکن به ۹ هزار و ۴۰۰ نفر خبر داد.

  • 0

شاخص‌ سهام در پایان هفته بر مدار نزولی بسته شد

بازار سرمایه در هفته منتهی به ۲۵ شهریورماه، شاهد افت شاخص کل بورس در پنج روز فعالیت بازار بود. به گونه‌ای که در نهایت نماگر به کانال پایین‌تر وارد شد.

  • 7

قرعه کشی دوره های نهم و دهم طرح راه رفاه برگزار شد

در راستای ایجاد روابط بلندمدت و بهره مندی اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه از مزایای عضویت در باشگاه، مراسم قرعه کشی دوره های نهم و دهم طرح "راه رفاه باشگاه مشتریان" برگزار شد.

  • 53

دو میلیارد دلار طرح سرمایه گذاری خارجی تصویب شد

۶۸ طرح سرمایه‌گذاری خارجی معادل مبلغ دو میلیارد دلار در دویست و پنجاه و یکمین جلسه هیات سرمایه‌گذاری خارجی تصویب شد.

  • 5

احداث ۱۲۰۰ هکتار گلخانه با حمایت بانک کشاورزی در ۱۸ ماه اخیر

با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی، از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در مجموع ۱۲۰۰ هکتار گلخانه در کشور احداث شده است.

  • 24

تجارت ۲۸ میلیارد دلاری ایران با کشورهای عضو پیمان شانگهای

سخنگوی گمرک از تجارت ۲۸ میلیارد دلاری ایران با کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای خبر داد.

  • 43

برگزاری مجمع عمومی سالانه بانک مسکن

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن با حضور اعضای اصلی این مجمع برگزار شد.

  • 41

قرمزپوشی بورس در ایستگاه پایانی هفته

شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش  ۸۶۶۵ واحدی معادل ۰.۵۸ درصد به یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۲۹۷ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افت ۲۴۸ واحدی به ۲۱ هزار و ۹۹۷ واحد رسید.

  • 39

راه‌اندازی قرارداد اختیار معامله سکه طلا با سررسید دی ۱۴۰۰

مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران، با صدور اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی قرارداد اختیار معامله سکه طلا با سررسید دی ماه ۱۴۰۰ از روز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه خبر داد.

  • 34

فرآیندهای پُرکاربرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری چک لیست‌دار شدند

سازمان بورس و اوراق بهادار چک‌ لیست‌هایی برای تعدادی از فرایندهای پُر کاربرد حوزه اجرایی صندوق‌های سرمایه‌گذاری تدوین و ابلاغ کرد.

  • 30

بازگشت بیش از ۱۰۰ طرح راکد و نیمه تمام به چرخه تولید

بانک کشاورزی در نیمه نخست سال جاری، بیش از ۱۰۰ طرح راکد و نیمه تمامی که روند اجرایی آنها دچار وقفه یا رکود شده‌اند را با هدف راه‌اندازی مجدد و رونق بخش کشاورزی تعیین تکلیف کرد.

  • 8

شاخص کل بورس بیش از ۲۱ هزار واحد تقویت شد

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۲۱۷۳۰  واحدی معادل ۱.۴۷ درصد به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۹۵۵ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد ۱۱۵  واحدی به ۲۲ هزار و ۲۴۵ واحد رسید.

  • 33

سرمایه مناسب و کافی بانک‌ها پیش شرط حفظ سلامت نظام بانکی

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: بانک‌ها برای حفظ ثبات عملکرد و افزایش کارایی، نیازمند سرمایه مناسب و کافی هستند و لازم است همواره نسبت کفایت سرمایه خود را پالایش کنند.

  • 27

سود خالص بانک گردشگری در پایان سال ۹۹ افزایش یافت

اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی (حسابرسی شده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک گردشگری در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.

  • 24

جزییات تغییرات تورم دهک‌ها در تیرماه/ متوسط رشد ماهانه؛ ۳.۵ درصد

نرخ تورم دهک‌های هزینه‌ای در تیرماه امسال به صورت متوسط ۳.۵ درصد افزایش داشته و کارشناسان معتقدند دولت باید در زمینه مهار نرخ تورم در ماه‌های پیش رو تصمیمات درست و موثری را اتخاذ کند.

  • 9

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در بانک تجارت

بانک تجارت درپایان مردادماه سال جاری تعداد ۸۱۱۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.

  • 29

اولین جلسه ارزیابی عملکرد سازمان هدفمندی یارانه‌ها

اولین جلسه ارزیابی عملکرد سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ در محل سالن جلسات سازمان هدفمندسازی برگزار شد.

  • 6

تشکیل کارگروه مشترک مجلس و قوه قضائیه برای آسیب‌شناسی قوانین اقتصادی

این نشست با حضور رئیس مجلس، وزیر دادگستری و مسئولان قوه قضائیه،به بهبود و تنظیم قوانین و اصلاحات ساختاری مربوط به تشکیل شعب تربیت قضات در کشور کمک می کند.

  • 12