پاسخگویی ۲۴ ساعته مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد (CRM)

پاسخگویی ۲۴ ساعته مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد (CRM)

مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند موارد پیشنهاد، انتقاد، مغایرت، سؤال و شکایت خود را از طریق سامانه (CRM) ثبت و از نتیجه آن آگاه شوند.

پنجشنبه 26 تیر 1399 ساعت 15:35

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران 

به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک‌ به منظور پیشبرد اهداف مشتری‌مداری و در راستای یکپارچه‌سازی فرآیند ثبت و پیگیری سئوالات، نظرات، مغایرت‌ها، شکایت و ...اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده‌است. مشتریان می‌توانند علاوه بر برقراری تماس تلفنی با این مرکز، درخواست خود را از طریق شعبه‌های این بانک در سراسر کشور، وب سایت بانک (www.bpi.ir/crm) و ایمیل ( info@bpi.ir ) اعلام کرده و پیگیری کنند.

خدمات ارایه‌شده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفته‌است. به‌طوری‌که طبق آمار اعلام شده از سوی این بانک، در ۳ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار تماس به شکل‌های مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و ...) با این مرکز گرفته‌شده‌است که نسبت به سه ماهه اول سال ۱۳۹۸، رشدی معادل ۱۵۸ درصد داشته‌است. خدمات کارت، بانکداری مدرن (اینترنت بانک و موبایل‌بانک)، استعلام حواله‌های بین بانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و ... از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس در خصوص آنها با مرکز صورت می‌گیرد.

در ادامه بخش‌هایی از این سامانه و خدماتی که به مشتریان ارایه می‌دهد را می‌خوانید:

سامانه تلفنی بانک‌پاسارگاد

مشتریان و ذی‌نفعان بانک‌پاسارگاد می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سئوالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی پایانه‌های فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند.کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش‌ها و دسترسی‌های لازم به سامانه‌های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی بیش از ۹۷ درصد از تماس‌ها هستند.

امکان ایجاد صفحه شخصی توسط مشتری برای خود وثبت و پیگیری درخواست‌ها از سامانه پیشنهاد

در مرحله اول هم‌میهنان با ورود به سامانه CRM به آدرس ( https://www.bpi.ir/crm ) ثبت‌نام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد می‌کنند. در مرحله بعد سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت می‌کنند. در مرحله سوم سؤالات و گزارش‌های آنها توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانه ثبت شده و با پیامک به اطلاع آنان خواهد رسید. در نهایت در این مرحله می‌توانند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کرده و در نظرسنجی شرکت کنند. این سامانه قابل استفاده برای عموم مردم –چه مشتری بانک پاسارگاد باشند و چه مشتری این بانک نباشند- است.

قدردانی از مشارکت مشتریان

بانک‌پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط آنان بر اساس تعداد وکیفیت نظرات و پیشنهادات آنها، هدایای نقدی از ۱ تا ۲۰ میلیون ریالی اهدا می‌کند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت هر نوع درخواست اعم از سؤال، انتقاد، شکایت و مغایرت، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی، با توجه به نوع فعالیت آنها امتیازاتی را به کاربر اختصاص می‌دهد و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت. مشتری می‌تواند جوایز مورد نظر خود را انتخاب و دریافت نماید.

دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار۲۴ ساعت گذشته بدون تماس با بانک

در صفحه‌ی مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد، سؤالات پرتکرار ۲۴ ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شده‌است، همراه با پاسخ ثبت می‌شود. با توجه به درصد بالای پرسش در خصوص بخش‌های ذکر شده، این قسمت می‌تواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارایه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطر نشان می‌شود این سؤالات و پاسخ‌های آنها بدلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRM بانک وجود دارند، به‌صورت لحظه‌ای بروزرسانی می‌شوند.

ثبت نظر

ارسال

نمایش‌

راه اندازی زیرسامانه مدیریت چک (صیاد)

بانک توسعه تعاون با راه‌اندازی زیرسامانه مدیریت چک (صیاد) در سامانه بانکداری مجازی توسعه تعاون امکان مراحل ثبت، صدور و انتقال چک را مهیا نموده است.

  • 3

شاخص کل بورس بیش از ۵ هزار واحد افزایش یافت

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۵ هزار و ۸۶۰ واحدی معادل ۰.۵۰ درصد به یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۸۴ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد ۴۰ واحدی به ۱۶ هزار و ۹۴۵ واحد رسید.

  • 3

مصوبات بودجه نباید شاکله آن را به هم ریزد

یک عضو سابق کمیسیون اقتصادی گفت: مصوبات بودجه نباید به شکلی باشد که شاکله آن را به هم ریزد. مواردی مانند تنخواه برای هدفمندی یارانه‌ها از جمله همین موضوعات به حساب می‌آید و امسال اضافه شده است.

  • 8

تامین بودجه، مهم‌ترین چالش بانک مرکزی در سال ۱۴۰۰

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه مهم‌ترین چالش در سال آینده چگونگی تامین بودجه است، تصریح کرد: بانک مرکزی باید از اکنون سناریوهای مختلفی را برای مواجهه با کسری بودجه طراحی کند.

  • 8

تخصیص هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت در سال آینده مکلف شد تا هزار میلیارد تومان از محل فروش دارایی های دولت صرف افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون کند.

  • 3

سود سهام عدالت سال ۹۸ چگونه پرداخت می‌شود؟

رئیس سازمان بورس گفت: امسال سود سال ۹۸ سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند به همان روش سهام‌داران مستقیم سهام عدالت و توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز می‌شود.

  • 27

تلاش برای آزادسازی منابع بلوکه شده ایران

تلاش بانک مرکزی همسو با دستگاه دیپلماسی کشور ادامه دارد و به زودی شاهد آزادسازی منابع مالی ایران در برخی کشورها خواهیم بود.

  • 56

اخذ مالیات از حساب‌های بانکی در راستای مبارزه با پولشویی

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اخذ مالیات از حساب‌های بانکی را در راستای مبارزه با پولشویی عنوان کرد.

  • 53

ارسال کمک‌های گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری به مناطق محروم

گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، یک بار دیگر در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر توزیع کمک‌های مومنانه، بسته‌های معیشتی را روانه مناطق محروم کرد.

  • 49

امکان ارائه خدمات جدیدچک درسامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون

زنجیره خدمات بانکداری مدرن بانک توسعه تعاون با فراهم آمدن امکان ثبت و تائید چک های صیادی در سامانه بانکداری مجازی تکمیل شد.

  • 49

اعلام برنده دومین مرحله قرعه کشی هفتگی جشنواره «رفاه ملی»

برنده دومین مرحله قرعه کشی هفتگی جشنواره «رفاه ملی» بانک ملی ایران با جایزه ویژه خودرو برلیانس مشخص شد.

  • 35

شاخص کل بورس به کانال یک میلیون و ۱۹۳ هزار واحد رسید

شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۱۱ هزار و ۸۵۵ واحدی معادل ۰.۹۸ درصد به یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۹۷۶ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افت ۱۳۰ واحدی به ۱۶ هزار و ۹۸۶ واحد رسید.

  • 21

تأثیر نظارت مستمر بر برنامه‌های عملیاتی

مدیرعامل پست‌بانک ایران با اشاره به اجرای موفق برنامه عملیاتی بانک در سال گذشته و دستیابی به سود ۱۳۹۸ میلیارد تومانی گفت: در سال جاری برنامه‌های عملیاتی را از نظر کمی و کیفی توسعه دادیم.

  • 58

تقدیر دکترشیری از اعضای هیات مدیره،معاونین،مشاوران ومدیران بانک

به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) دکتر شیری از زحمات و تلاشهای اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران امور، مشاوران و روسای ادارات کل ستادی و مناطق تهران با رعایت پروتکلهای بهداشتی، تقدیر به عمل آورد.

  • 59

اعطای۳۹۰۰میلیاردریال تسهیلات به صادرکنندگان تا پایان سال

رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران، از هدف گذاری برای عبور از اعطای ۳۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به صادرکنندگان تا پایان سال خبر داد.

  • 59

افزایش بیش از ۳۷ درصدی جذب سپرده بانک تجارت

بانک تجارت از افزایش بیش از ۳۷ درصدی جذب سپرده‌های ریالی در مقطع پایان آذرماه سال جاری نسبت به پایان اسفندماه سال ۱۳۹۸ خبر داد.

  • 63

واریز به خزانه کل کشور از درآمدهای بیمه‌ شخص‌ثالث

نمایندگان مجلس تعیین کردند که مبلغی از درآمدهای ناشی از حق بیمه شخص ثالث شرکت‌های بیمه‌ای به خزانه کل کشور واریز شود.

  • 51

دیدار مدیرعامل بانک رفاه کارگران با وزیر صنعت، معدن و تجارت

اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در دفتر وزیر دیدار و در خصوص موضوعات مختلف کاری به گفت و گو پرداختند.

  • 60

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

  • 51

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)

مدیرعامل بانک صنعت و معدن، به مناسبت فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر پیام تبریکی صادر نمود.

  • 92