مرکز تماس، ظرفیتی مناسب برای ارتباط با مشتریان

مرکز تماس، ظرفیتی مناسب برای ارتباط با مشتریان

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: مرکز تماس مشتریان، ظرفیت مناسبی برای برقراری ارتباط، تبادل اطلاعات و ارائه مشاوره و خدمات به مشتریان است.

پنجشنبه 2 خرداد 1398 ساعت 16:23

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران 

به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، صبح امروز در دیدار با همکاران مرکز تماس مشتریان این بانک، ضمن تبیین اهداف و کارکردهای این مرکز، اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده طی سال‌های اخیر را در راستای راهنمایی، مشاوره، بررسی مسائل پیش روی مشتریان رضایت‌بخش دانست و خاطرنشان کرد: مرکز تماس مشتریان به‌عنوان اولین گزینه مشتریان جهت ارتباط با بانک مطرح است و مشتریان اطلاعات موردنیاز، ابهامات و مسائل خود را از طریق این مرکز پیگیری می‌نمایند

وی بابیان اینکه توانمندی فنی، تخصصی، ارتباطی و قدرت پاسخگویی همکاران این مرکز می‌تواند موجبات تقویت ارتباط بانک با مشتریان و ذینفعان را محقق سازد در این رابطه افزود: در همین راستا تلاش بر این می‌باشد تا با برگزاری دوره آموزشی تخصصی، افزایش دامنه اطلاعات و مباحث تخصصی؛ کارایی و کارآمدی همکاران در مرتفع نمودن مسائل و مشکلات مشتریان افزایش یابد.

مهدیان راهنمایی مشتریان در طرح‌های جدید تسهیلاتی و سپرده‌ای، امدادرسانی بانکی مشتریان، راهگشایی و انعکاس مشکلات مشتریان و کمک به بهبود ارتباط با مشتریان را از مهم‌ترین محورهایی مطرح کرد که مرکز تماس می‌تواند در ارتقای خدمات بانک مؤثر واقع شود و دراین‌باره افزود: محصولات بانک پیش از اجرا در اختیار این مرکز قرارگرفته تا همکاران مرکز با اطلاعات کامل پاسخگوی ذینفعان و مخاطبین طرح‌ها باشند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون مرکز تماس مشتریان را به‌عنوان یک ویترین شفاف که از قابلیت مناسب در برقراری ارتباط، قدرت تعامل و پاسخگویی به مشتریان، رفع مسائل و مشکلات و افزایش ضریب اعتماد و اطمینان مشتریان برخوردار است یادکرد و دراین‌باره گفت: بهره‌گیری از ظرفیت و قابلیت‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و نیروهای کیفی در مرکز تماس باعث افزایش اعتبار و برند سازمان در اذهان مشتریان می‌شود.

همچنین امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره گفت: مرکز تماس مشتریان ضمن پاسخگویی کامل به تماس‌های وارده به‌صورت شبانه‌روزی، در اجرای پروژه‌های مشتری محور بانک مشارکتی فعال داشته است، به‌گونه‌ای که بازخورد پروژه‌های بانک از طریق این مرکز صورت گرفته و همچنین میزان رضایت مشتریان از خدمات متنوع بانک از این مسیر سنجیده می‌شود.

در این جلسه علی هاتفی امور مشتریان و بانکداری شرکتی، محمدرضا اکبری مدیرعامل شرکت سمات توضیحات کاملی از فرآیندها و مراحل ساماندهی این مرکز ارائه نمودند و همکاران مرکز نیز راهکارها و نقطه نظرات خود را در ارتباط با افزایش اثربخشی و کارایی این مرکز مطرح نمودند.

ثبت نظر

ارسال

تبلیغات‌

پرداخت بیمه بیکاری به ۲۵۰ هزار نفر/ راههای خروج از بحران نقدینگی

سرپرست سابق سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۲۵۰ هزار نفر بیمه بیکاری می‌گیرند که ۳۵۰ میلیارد تومان هر ماه بدین منظور پرداخت می‌شود.

  • 13

مدیرعامل بانک ایران زمین: امکان رقابت جدی بانکها با بانکداری دیجیتال

یکی از تهدیدهای امروز صنعت بانکداری کشور این است که بانکها به بانکداری باز روی نیاورند. اگر اینگونه باشد دیگر پاسخگوی هزینه‌های خود نخواهیم بود. مشتریان ناراضی خواهند بود و بانکها از رقابت باز خواهند ماند.

  • 23

کامپیوتر پیشرفته ۳۵ دلاری

دنیای اقتصاد : ...

  • 15
  • 9

قطب بعدی اقتصاد جهان

دنیای اقتصاد : ...

  • 4

رکورد ۶ ساله اونس شکست

دنیای اقتصاد : ...

  • 15

نخستین فرش یکپارچه دنیا در تبریز بافته شد

تبریز – نخستین فرش یکپارچه دنیا در ۶۰۰ متر مربع در طول ۶ سال برای اولین بار در شهر تبریز بافته شد.

  • 17

کم‌کاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن مناطق سیل‌زده لرستان

خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان با تشریح روند پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در مناطق سیل‌زده این استان، از کم‌کاری و عملکرد ضعیف بانک‌ها در این زمینه انتقاد کرد.

  • 22

پرداخت بیمه بیکاری به ۲۵۰ هزار نفر / راههای خروج از بحران نقدینگی

سرپرست سابق سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۲۵۰ هزار نفر بیمه بیکاری می‌گیرند که ۳۵۰ میلیارد تومان هر ماه بدین منظور پرداخت می‌شود.

  • 21

مبلغ تراکنش‌های بین بانکی در سال گذشته ۱۰ برابر حجم نقدینگی بود

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: در سال ۱۳۹۷ جمع مبلغ تراکنش‌های بین بانکی بیش از ۲۱ میلیون میلیارد تومان بوده است که ده برابر بیشتر از حجم نقدینگی در همان سال است.

  • 25

مشکلات تولید کنندگان همچنان به قوت خود باقی است

نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: چندین سال است که تولیدکنندگان با مسائلی در نظام بانکی، امور مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی و مانند آنها مواجه هستند که این مشکلات همچنان به قوت خود باقی است.

  • 10

مذاکره دوباره با کیپ‌تاون جواب نداد/ ماجرای پاتوسی و استقلال تمام شد

با این حال باشگاه کیپ‌تاون سیتی مبلغ ۹۰۰ هزار دلار را برای رضایت‌نامه پاتوسی تعیین کرده و با این اوصاف استقلالی‌ها از خرید این بازیکن منصرف شدند.

  • 28

امکان فَک رهن ملک در تسهیلات مسکن/دو روش خروج سند از رهن بانک

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با اعلام امکان تعویض وثیقه تسهیلات مسکن برای تسهیلات گیرنده ها شرایط تعویض وثیقه را اعلام کرد.

  • 26

افزایش ۶۰ درصدی سرمایه‌گذاری داخلی در مناطق آزاد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: سرمایه‌گذاری داخلی در مناطق آزاد از سال ۹۶ تا ۹۷ معادل ۶۰ درصد رشد داشته و از حدود ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

  • 35