برگزاری سمینار شرکت‌های پرداخت یار در شرکت پدیسار انفورماتیک

برگزاری سمینار شرکت‌های پرداخت یار در شرکت پدیسار انفورماتیک

شرکت پدیسار انفورماتیک در راستای معرفی محصول زیست بوم ارتباط با مشتریان خود به نام “پدیکال” ، به شرکت‌های پرداخت، سمیناری را با حضور جمعی از مدیران این شرکت و شرکت‌های پرداخت یار برگزار کرد.

جمعه 24 آبان 1398 ساعت 14:38

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران 

به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، کریمی مدیرعامل شرکت پدیسار با اشاره به تغییراتی که در حوزه ارتباط با مشتریان پدید آمده است، اظهار داشت: امروز شاهد اقتصاد مشارکتی و اتصال شرکت‌ها به یکدیگر هستیم، این موضوع سبب شده است نقش مرکز تماس با گذشته متفاوت باشد.

وی افزود: امروز مراکز تماس باید بتوانند کسب و کار شما را از تمام زوایای مختلف بررسی کنند، فرآیندهای موجود را بهبود بدهند، به شما در شناخت و توسعه کسب و کارتان کمک کنند و در انتها تجربه مشتری شما را از ارتباط با شما ارتقاء دهند.

مدیر عامل پدیسار در بخشی از سخنان خود با اشاره به تغییراتی که در کسب و کارهای جدید ایجاد شده اظهار داشت: هویت فین تک ها ساختار شکنی است، اما گاها می بینیم شرکتهای بزرگ که نقش حمایتی از این کسب و کارها را دارند سعی می‌کنند آنها را در چارچوب‌های خاصی هدایت کنند که در حقیقت موجب می‌شوند هویت اصلی این شرکت ها که همان ساختار شکنی است، از آنها گرفته شود.

کریمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تراکنش در هفته آینده گفت: در نمایشگاه تراکنش ما مدل مرکز تماس تراکنشی را ارائه خواهیم کرد، که در این مدل مرکز تماس نقش واسط بین کسب و کارها را ایفا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت پدیسار در ادامه سخنان خود با اشاره به این موضوع که با ورود به عصر انقلاب صنعتی چهارم  چابکی کسب و کارها  به مفهوم  قویتر بودن آنها است گفت: مرکز تماس به‌عنوان یک زیست بوم  ارتباط با مشتریان  محور چابکی و هوشمندی کسب و کارها خواهد بود.

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین:

مشتری، محور بانکداری دیجیتال است

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، با تشریح نقش مرکز تماس در بانکداری دیجیتال گفت: وقتی بانکی، بانک دیجیتال می‌شود و می خواهد کانال‌های ارتباطی خود را با مشتریان از کانال های سنتی به کانال های دیجیتال تبدیل کند، باید در کسب وکارش تغییراتی ایجاد کند.

وی افزود: در بانکداری دیجیتال، کانال‌ها دیجیتال شده اند، محصول دیجیتال شده، بنابراین مشتری شما هم دیجیتال شده است و در نهایت ارتباط ما نیز با مشتری از این جنس خواهد بود.

اینالوئی با اشاره به نقشی که مراکز تماس می‌توانند در ایجاد تجربه مشتری از بانکداری دیجیتال داشته باشند گفت: اصل بانکداری دیجیتال بر پایه وفادار سازی مشتری استوار است، و وفادار سازی در پاسخگویی سریع، دقیق و به موقع است، بنابراین ما باید در جایی پاسخ مشتری را بدهیم که مشتری حضور دارد.

وی، شبکه‌های اجتماعی را یکی از کانال های دسترسی و پاسخگویی به مشتریان دانست و گفت: مرکز تماس باید بتواند در لحظه مشکل مشتری را حل کند، مشتری امروز ابزارهای زیادی در اختیار دارد که با گذشته متفاوت است. شبکه‌های اجتماعی یکی از آنها است.

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین افزود: در واقع مرکز تماس در بانکداری دیجیتال، می‌تواند نیازهای مشتری را شناسایی کرده و و با انتقال آن به درون سازمان، محصول تولیدی براساس نیاز مشتری شکل دهد.

اینالوئی مشتری را در بانکداری دیجیتال محور توجه بانک دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال فعالیت‌های مشتری شامل تراکنش‌های بانکی، موضوعات مورد علاقه، سلایق، میزان رضایتمندی از خدمات بانکی، از طریق استفاده از کانال‌های مختلف و بخصوص مرکز تماس رصد می‌شود و پس از تحلیل فعالیت‌ها، پیشنهادات و محصولات متناسب با نیاز مشتری به وی ارائه می‌شود.

در ادامه جلسه مهران سوادکوهی رییس هیات مدیره شرکت پدیسار گفت:  وقتی در خصوص یک حوزه یا نگاه جدید صحبت می کنیم باید توجه داشته باشیم که بعضی از این نگاه ها باعث ایجاد تغییرات بنیادین می شوند. در روند شرکت های بزرگ اگر توجه کنید می بینید که طول عمر مشخصی دارند. آنهایی می توانند در این عرصه حیات پیدا کنند که بتوانند خود را با تغییر تطبیق بدهند.

وی در ادامه افزود: در حوزه بانکداری دیجیتال و در نگاه بالاتر تحول دیجیتال یک سری راهبرد اصلی وجود دارد. یکی از این راهبردها تغییرات در رویکردهاست. در تحول دیجیتال به جای مدل های کسب و کاری یا صنعتی که یک زنجیره ارزش مشخص وجود داشت، ما با یک شبکه ارزش رو به رو هستیم. در این مدل رقابت تعریف خودش را از دست می دهد. باید شکل رقابت را تغییر دهیم. شرکت های بزرگ را که نگاه می کنید کنار آنها شبکه ای از فعالین در حال فعالیت هستند. راهبرد بعدی آگاهی کامل از منابع است. یعنی به شکلی منابع مدیریت شود که اگر محدود شد در تعامل با هم آن راجبران کنیم.

در تحول دیجیتال وقتی می گوییم اکو سیستم یعنی تعامل سازنده با تمام اجزا. بر اساس این راهبردها در بانک و شرکت پدیسار این تغییرات ایجاد شده است. بانک ایران زمین حدود یکسال و نیم پیش شرکت پدیسار را خریداری کرد. این شرکت حدود ۳۰ سال سابقه در حوزه بانکی دارد با این تفاوت که فعالیت هایش را در یک حوزه خاص خلاصه کرده بود. جنس خدماتی که ارائه می داد خدمات پشتیبانی بود. حدود یکسال پیش هدفی که بانک ایران زمین برای شرکت تعیین کرد متناسب با راهکارهای تحول دیجیتال بوده است. از آن زمان با تغییرات ایجاد شده هدف قابلیت سازی شده و در حال حاضر نگاه بازار داریم. نگاه ما جهت حضور در بازار مشارکتی و تعاملی است و یک برنامه بلند مدت ایجاد شده که تعامل با سایر اجزا افزایش پیدا کند.

سوادکوهی خاطرنشان کرد: اهدافی که برای شرکت پدیسار طراحی شده است در چند حوزه مشخص قرار می گیرد. یکی از این حوزه ها، پشتیبانی است. یعنی شرکت ها می توانند از سوابق ویژه ای که پدیسار دارد در زمینه پشتیبانی برای مثال (خدماتی که در بخش مرکز تماس انجام می شود) استفاده کنند. یکی دیگر از این حوزه ها همین حوزه مرکز تماس است. یعنی غالبا زمانی که یک شرکت می خواهد محصولاتش را ارائه دهد، با شبکه بزرگی از مشتریان روبه رو است که این نیازمند کانال هایی با تبادل دو طرفه با مشتریان است که بتواند آن خدمات را به مشتری بدهد و از سوی دیگر باعث ارزش افزوده مالی برای شرکت شود. بخش سوم ما خود پرداخت یاری است. اولین سرویسی که برای شرکت ها ایجاد کردیم، کارگزاری پرداخت یاری است. اگر بانک را محور قرار دهید ایران زمین بومی که طراحی شده است، قادر به ارائه خدمات و سرویس به شرکت هاست تا پدیسار با مرکز تماس بتواند آن خدمات را سریعتر به آن ها ارائه کند.

وی افزود: پدیسار پیشنهاد می کند که هر شرکتی که علاقه دارد هر ماه جلسه و کارگروه مشترک برگزار کنیم تا با این تعاملات نیازها و توانایی های یکدیگر را بیشتر بشناسیم تا در نهایت به ارزش افزوده برسیم.

سواد کوهی تاکید کرد: امروز مجموعه ای از انتظارات مشتریان وجود دارد که تامین آن فقط از یک سمت اجرایی نیست و صرفه اقتصادی ندارد. پس یکی از این امکاناتی که پیش بینی شده جدولی متناسب با نیاز شما است تا شما را یاری کنیم.

در بخش بعدی این سمینار بهرامی مشاور مدیرعامل زیست بوم ارتباط با مشتریان را برای حاضرین تشریح کرد.

در بخش پایانی این سمینار پنل پرسش و پاسخ با پرداخت یاران برگزار شد.

ثبت نظر

ارسال

نمایش‌

پرداخت ۴۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی به بنگاه های کوچک

بانک ملی ایران به منظور حمایت از گردش چرخ بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط به عنوان موتور محرکه صنعت کشور، بیش از ۴۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به این بخش ها اعطا کرده است.

  • 126

یک گام مثبت برای مهار نقدینگی/ اثر ضدتورمی انتشار اوراق قرضه

یک کارشناس بانکی گام اول بانک مرکزی در راستای کاهش نقدینگی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انتشار اوراق بدهی با مداخله بانک مرکزی در جهت تامین کسری بودجه دولت اثرگذاری بیشتر از استقراض دولت و چاپ پول دارد.

  • 135

اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص تغییر ساعت کار شعبه ایلام

بانک سرمایه در اطلاعیه‌ای تغییر ساعت کار شعبه ایلام این بانک را اعلام نمود.

  • 121

احراز هویت غیرحضوری سجام در شعب منتخب بانک کارآفرین شهر تهران

احراز هویت غیرحضوری سامانه سجام در ده شعبه منتخب بانک کارآفرین در شهر تهران عملیاتی شد.

  • 127

آمادگی بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از تعاونی‌های مسکن

جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران بانک توسعه تعاون و مقامات مسئولی از سازمان بورس کالا به منظور هم‌اندیشی و بررسی راهکارهای ارائه تأمین مالی مسکن بر مبنای انتشار اوراق سلف برگزار شد.

  • 42

ارتباط مستقیم تلفنی معاون اجرایی بانک رفاه کارگران با مشتریان

به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل در امور اجرایی بانک رفاه کارگران با مشتریان فراهم شده است.

  • 43

ارائه خدمات مطلوب به کارگران جزو برنامه های اصلی بانک رفاه

بانک رفاه کارگران همواره تلاش می کند تا خدمات مطلوب تری به جامعه کارگری کشور ارائه دهد و امضای این تفاهم نامه زمینه خدمات رسانی بهتر را فراهم می کند.

  • 40

حمایت بانک توسعه تعاون از فعالان گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز

بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و همچنین سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری، تفاهم‌نامه‌ای با اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز منعقد کرد.

  • 25

واریز ماهانه مبالغ خرد و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این امکان را فراهم کرده تا با واریزهای مستمر ماهانه، پس از مدت مشخصی بتوانید تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید.

  • 38

روز سبز شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و ۲۰۰

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار با افزایش ۹۷۱۷ واحدی معادل ۰.۷۸ درصد به رقم یک میلیون و ۲۵۷ هزار و ۳۶۷ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد ۴۴ واحدی به رقم ۱۶ هزار و ۳۹ واحد رسید.

  • 29

بازدید معاون اعتبارات و راهبری شعب بانک صنعت و معدن استان فارس

عبدالرضا ولی الهی عضو هیأت عامل و معاون اعتبارات و راهبری شعب به همراه سید مهدی صدری رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی بانک صنعت و معدن از سه واحد تولیدی بزرگ در استان فارس بازدید نمود.

  • 34

افزایش تولید و صادرات فولاد بناب در سال ۹۹

با حمایت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری، افزایش تولید و صادرات فولاد بناب در سال ۹۹ محقق شد.

  • 17

ابراز رضایت برندگان یکصدمیلیون ریالی جشنواره همراه بانک پارسیان

طی مراسمی با حضور مدیران روابط عمومی و سیستم های نرم افزاری و اطلاعاتی بانک پارسیان، دو برنده یکصدمیلیون ریالی جشنواره همراه بانک پارسیان، جوایز خود را دریافت کردند.

  • 29

صورت‌های مالی سال ۹۸ بانک سپه با حضور وزیر اقتصاد تصویب شد

مدیذعامل بانک سپه با اشاره به اینکه سال گذشته سال ماموریت‌های بزرگ برای بانک سپه بود، افزود: بانک سپه با ظرفیت‌های قوی تر نقش آفرین در عرصه کلان اقتصادی خواهد بود.

  • 29

بانک‌پاسارگاد به فعالان بخش کشاورزی، تسهیلات اعطا می‌کند

بانک‌پاسارگاد در راستای برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ج.ا.ا و با هدف حمایت از بخش کشاورزی، اقدام به اعطای تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی می‌کند.

  • 31

پرداخت تسهیلات اشتغال آفرین بانک توسعه تعاون در خراسان رضوی

بانک توسعه تعاون در قالب تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه به ایجاد و تقویت کسب‌وکارهای خرد در شهرستان تاریخی باخرز خراسان رضوی کمک می‌کند.

  • 33

از هیچ کمکی در راستای حمایت از تولیدکنندگان دریغ نخواهیم کرد

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در بازدید از گروه صنعتی زر اعلام کرد: در سال جهش تولید از هیچ کمکی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان دریغ نخواهیم کرد.

  • 30

تقویت ۲۶۵۱۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار با افزایش ۲۶۵۱۶ واحدی معادل ۲.۱۷ درصد به رقم یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۵۹۱ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد ۳۹۹ واحدی به رقم ۱۵ هزار و ۹۹۴ واحد رسید

  • 38

حمایت۱۰۲۰میلیاردی از مرکزلجستیک وپایانه صادرات محصولات کشاورزی

بزرگترین مرکز لجستیک و پایانه بین المللی صادرات محصولات کشاورزی با حمایت و مشارکت ۱۰۲۰میلیارد ریالی بانک کشاورزی در استان مازندران راه اندازی شده است.

  • 30

ایده‌ نو بانک مهر ایران برای استفاده مستمر از تسهیلات قرض‌الحسنه

در طرح «اندوخته اجتماعی» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران متقاضیان می‌توانند با پس‌انداز مبالغ اندک خود به‌صورت ماهانه، بیش از یک بار وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

  • 41