ایجاد تمایز در خدمات بانکی با اجرای بانکداری دیجیتال

ایجاد تمایز در خدمات بانکی با اجرای بانکداری دیجیتال

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین گفت: از سه سال پیش به دنبال ایجاد زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال هستیم که امیدوارم در سال ۱۴۰۰ بتوانیم آن را به طور کامل اجرا کنیم.

یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 18:1

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران 

به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، با بیان این نکته که بانکداری سنتی دیگر پاسخگوی شرایط امروز کسب و کارها و مشتریان نیست، گفت: در وضعیت بانکداری موجود شما تمایزی در ارائه خدمات توسط بانک ها نمی‌بینید، در واقع این قابلیت در این سبک از بانکداری وجود ندارد.

وی افزود: تمامی بانک ها تقریبا مشابه یکدیگر هستند. آنچه تفاوت دارد نوع خدمات دهی و سرویس دهی توسط کاربران ا ست. بنابراین سیستم بانکداری به جایگاهی رسیده که تمایزی بین خدمات ندارد. بنابراین نیاز به تغییر و تحول در بانکداری کشور وجود دارد.

اینالوئی با اشاره به این نکته که