به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، پروژه شناسایی و استخراج ارزش های سازمانی بانک دی که با تلاش معاونت سرمایه انسانی و مشارکت کارکنان انجام شد، در جلسه ای با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بانک با توافق بر روی ارزشهای مشتری مداری، چابکی، حرفه ای بودن، نوآوری و تعهد تدوین و نهایی سازی شد.
در این جلسه محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، ضمن تقدیر از تلاش های معاونت سرمایه انسانی و کارگروه تدوین ارزشهای سازمانی گفت: ارزشهای یک سازمان در واقع آن چیزی است که سازمان بر آن بنا شده و یا به عبارت دیگر آنچه که سازمان جهت اجرای رسالت و تحقق چشم اندازش بر آن تکیه می کند.
قربانی با اشاره به اهمیت استراتژیک بیانیه ارزش ها در سازمان تصریح کرد: بیانیه ارزش ها و اصول اخلاقی یکی از اجزای مهم جهتگیری های راهبردی