ارایه خدمات ارزی و ریالی با تصویب افزایش سرمایه پست بانک

مدیرامور شعب و توسعه بازار پست بانک گفت: با تصویب افزایش سرمایه پست‌بانک‌ خدمات ارزی و ریالی مطلوبی به مشتریان ارائه می شود.
  • یکشنبه 29 اسفند 1395

اخبار => اخبار بانک‌

پست بانک ایران

به گزارش بینا و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران ، محمود شیردل با تشریح عملکرد مالی بانک در سال 1395 ، افزود: تغییر مأموریت بانک به بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه IT و ICTT کشور در راستای ورود به بازارهای جدید و جذب مشتریان کلان،‌ تصویب افزایش سرمایه بانک به بیش از 4 برابر سرمایه فعلی درخصوص رفع نیازمندی‌های مشتریان کلان بانک در حوزه‌های ارزی و ریالی، استقرار نرم‌افزار جدید بانک در شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی و ایجاد فرصت مناسب برای ارائه و گسترش خدمات، انجام پیگیری‌های موثر برای اخذ مجوز دفاترخدمات بانکی از بانک مرکزی، انعقاد قرارداد با صندوق توسعه ملی درخصوص پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به روستائیان و سایر حوزه‌های اقتصادی به‌جهت تجهیز منابع و افزایش پرداخت تسهیلات و انعقاد قرارداد و افتتاح تعداد 26هزار فقره حساب با سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌ها بهره‌برداری از مهمترین فعالیت ها و اقدامات است.

وی افزود: جذب نیرو از طریق آزمون و مصاحبه، تصویب و ابلاغ چارت سازمانی جدید به مدیریت های شعب استان‌ها و مناطق سه‌گانه تهران، اخذ اعتبار از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای نصب 1000 دستگاه خودپرداز (ATM) و افزایش ارائه خدمات روزانه به هموطنان به بیش از 5/2 میلیون خدمت از دیگر اقدامات بانک در سال 1395 در راستای رشد پایدار آن در شبکه بانک بوده است.

شیردل در ادامه به تشریح شاخص‌ها و عملکردهای مثبت بانک پرداخت و اظهارداشت: تحقق هدف سپرده‌ای به میزان 60 هزار میلیارد‌ ریال، رعایت ترکیب سپرده ای مناسب، رشد مناسب منابع شعب نسبت به دفاتر در سال جاری، نصب  50هزار دستگاه POS در سراسر کشور و جذب منابع ارزان قیمت به ازای هردستگاه، افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و افزایش تراکنش و درآمد آن، نصب تعداد 65 دستگاه درگاه IPG برای شرکتهای بزرگ، افزایش تراکنش‌های دستگاه‌هایPINPAD و راه اندازی سامانه سناباد و تکمیل بانک اطلاعاتی باجه ها از دیگر فعالیت ها می باشد.

مدیرامور شعب و توسعه‌بازار پست بانک عنوان کرد: تلاش جهت ایجاد بیشتر اتحاد و همدلی در بین کارکنان، ساماندهی و تجهیز شعب و دفاتر نمایندگی خدمات بانکی و بازدید از 381 شعبه بانک در راستای انتقال دانش و تجارب در سال 1395 توسط این امور صورت گرفته است.

شیردل درپایان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید بتوانیم با خردجمعی، نگاه مشارکت‌جویانه و همراهی و همسویی با ذینفعان بانک و با اتکاء به توانمندی نیروهای پرتلاش و زحمتکش و با بهبود فضای کسب‌وکار شاهد توسعه فعالیت‌های اقتصادی پایدار واشتغال‌زا و روان سازی امور در راستای تحقق رسالت اقتصادی و اجتماعی خود با استفاده از زیر ساخت‌های فراهم شده موفق به کسب جایگاه واقعی بانک و کسب عناوین برتر در صنعت بانکداری شده و همچنان بر بالندگی پست بانک‌ایران بیافزائیم.


ارسال نظر

ارسال