Fa En جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10 و 15 دقیقه

اخبار بیمه‌ها؛ خط خبری ویژه بیمه‌های ایران

عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی و تصویب جزئیات قانون جدید شخص ثالث در صحن علنی مجلس گفت: در ۷ ماده بررسی شده تنها دو تغییر جزیی اعمال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه ( بینا )، به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، ابوذر ندیمی گفت: تا به امروز 7 ماده از مواد قانون جدید شخص ثالث در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب شد و بررسی ادامه مواد این قانون به فردا و روزهای آتی موکول شد.

وی ادامه داد: با روند کنونی، می توان انتظار داشت که در انتهای هفته آینده، تمامی مواد لایحه شخص ثالث در مجلس بررسی و تصویب و سپس تقدیم شورای نگهبان شود تا نظرات شورای نگهبان را شنیده و اصلاحات مورد نیاز اعمال گردد.

ندیمی در پایان گفت: در 7 ماده بررسی شده تنها دو تغییر جزیی اعمال شد؛ یکی اینکه بجای قوه قاهره، از واژه حوادث غیر مترقبه استفاده شد که شامل سیل، زلزله و طوفان نیز می شود و تغییر دوم در مبحث معالجه بود که همه دوران معالجه ناشی از سانحه را در بر می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه ( بینا )، به نقل از دنیای اقتصاد، قائم‌مقام بیمه مرکزی گفت: متاسفانه ایرانی‌ها تمایلی برای بیمه آتش‌سوزی، زلزله و سیل ندارند.به گزارش ریسک نیوز، پرویز خسروشاهی در سومین کنفرانس مدیریت بحران با بیان اینکه ایران جزو ۱۰ کشور بلاخیز جهان است، گفت: ۳۱ حادثه کشور ما را تهدید می‌کند و در ۲۱ سال گذشته ۷۳ هزار کشته و ۱۴۵ هزار زخمی داشتیم که این حوادث و حوادث غیرمترقبه، ۲۰ میلیارد دلار خسارت به همراه داشته است و ۴۱ میلیون نفر تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه بیمه پوشش ساختمان، بیمه روستائیان، بیمه اموال واحدهای مسکونی و بیمه آتش‌سوزی و حوادث را داریم، گفت: متاسفانه در ایران از بیمه حوادث و آتش‌سوزی استقبال خوبی نشده است.


ثبت نظر

ارسال