​هشدار بانک صادرات ایران برای عدم استفاده از نرم‌افزار نامعتبر

  • جمعه 21 دی 1397

اخبار => اخبار بانک‌

بانک صادرات ایران در پی افزایش سایت و نرم‌افزارهای جعلی برای ارائه خدمات پرداخت به هموطنان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن هشدار به مشتریان برای عدم استفاده از سامانه‌های نامعتبر بر دریافت نرم‌افزارها از وب‌سایت رسمی بانک تأکید کرد.
​هشدار بانک صادرات ایران برای عدم استفاده از نرم‌افزار نامعتبر

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از خبرگذاری برنا 

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در اطلاعیه این بانک آمده است:

با توجه به گسترش روزافزون خدمات پرداخت و افزایش تعداد سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه در این خصوص برخی افراد و یا گروه‌های سودجو اقدام به ایجاد سایت و یا نرم‌افزارهای جعلی مبتنی بر وب یا تلفن همراه برای سوءاستفاده‌های مالی و غیره از مشتریان بانک‌ها می‌کنند. به عنوان مثال به‌تازگی سایت با نام www.satnapay.com  ادعای ارتباط با بانک صادرات ایران را مطرح کرده و نرم افزاری را با این عنوان تبلیغ می کند که این موضوع به هیچ وجه صحیح نیست.

لذا از هموطنان گرامی تقاضا می‌شود هنگام استفاده از خدمات سایت‌ها و نرم‌افزارهای مالی در خصوص اعتبار و صحت آن‌ها اطمینان لازم را حاصل کرده و آگاه باشند که بانک صادرات ایران به منظور حفظ امنیت مشتریان تمامی خدمات و نرم‌افزارهای مرتبط را از طریق وب‌سایت www.bsi.ir و کانال‌های ارتباطی رسمی بانک در دسترس هموطنان قرار داده و اطلاع‌رسانی لازم را نیز معمول می‌کند.

photo_2019-01-07_12-23-04


ثبت نظر

ارسال