حمایت بانک صادرات ایران از طرح ملی نهضت درختکاری مورد قدردانی قرار گرفت

  • یکشنبه 19 اسفند 1397

اخبار => اخبار بانک‌

حمایت بانک صادرات ایران از طرح ملی نهضت درختکاری توسط دبیر این نهضت مورد قدردانی قرار گرفت. محسن گلی با ارسال لوحی از حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به‌دلیل این حمایت تشکر کرد.
حمایت بانک صادرات ایران از طرح ملی نهضت درختکاری مورد قدردانی قرار گرفت

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از خبرگذاری برنا 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، خصوص حمایت از طرح ملی نهضت درختکاری توسط دبیر این نهضت مورد قدردانی قرار گرفت. محسن گلی با ارسال لوحی از حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به‌دلیل این حمایت تشکر کرد. 

بانک صادرات ایران در بخشی از متن این لوح آمده است: «رشد و توسعه محیط زیست در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌های گسترده و زحمات ارزشمند افرادی است که دانش و تخصص خود را سرمایه قرار داده‌اند تا محیط زیست و فرهنگ حفاظت از آن ارتقا روزافزون یابد. بر خود واجب دانستیم از تلاش جنابعالی و مجموعه بانک صادرات ایران در حمایت از طرح ملی نهضت درختکاری که با کاشت ٤٠٠ اصله نهال در پردیس مفرح بانک صادرات ایران در بوستان جنگلی چیتگر همراه بوده است، تشکر و قدردانی نماییم.

به امید درخشش نام آن مجموعه در عرصه‌های اقتصادی و زیست‌محیطی». پردیس «مفرح بانک صادرات ایران»، ١٥اسفندماه ٩٧ در روز درختکاری با کاشت ٤٠٠ اصله درخت و با نیت گرامی‌داشت یاد و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران بانک در بوستان چیتگر تهران افتتاح شد.


ثبت نظر

ارسال