صدور دسته چک بدون مراجعه حضوری مشتری در بانک رسالت

  • شنبه 22 مهر 1396 ساعت 10:10

اخبار => اخبار بانک‌

مشتریان بانک رسالت می توانند در آینده ای نزدیک از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک تقاضای صدور دسته چک کرده و دسته چک خود را بعد از تائید مدیریت خزانه داری این بانک از پست تحویل بگیرند.
اخبار بانک رسالت

به گزارش بینا و به نقل از روابط عمومی بانک رسالت، مدیر خزانه داری و مبادلات بانک قرض الحسنه رسالت با اعلام این خبر افزود: با اجرا شدن این طرح، مشتری برای اولین بار و برای افتتاح حساب وتعیین اینکه دسته چک چندبرگی باشد به شعبه مراجعه می کنند.

هادی گرمابدری افزود: در آینده ای نزدیک مشتریان می توانند از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک با رعایت شرایط دستورالعمل حساب های جاری که در هنگام افتتاح حساب به امضا مشتری رسیده درخواست می دهند که به طور متمرکز در خزانه داری ومبادلات این درخواستها بررسی و در صورت واجدشرایط بودن دسته چک صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به محض صدور دسته چک پیامک صدور برای مشتری ارسال می شود. مدیر خزانه داری و مبادلات بانک قرض الحسنه رسالت تاکید کرد: چک ها در مدیریت خزانه داری و مبادلات تحویل اداره پست می شود.

به گفته گرمابدری، نکته قابل توجه این است که آدرس مشتری از طریق سیستم بانک گرفته و به صورت چاپی برروی پاکت ها حک می شود و شرکت پست متعهد شده ظرف ۲۴ ساعت پاکت را به مشتری تحویل دهد.

مدیر خزانه داری و مبادلات بانک قرض الحسنه رسالت گفت: برای این مهم الزامی است اطلاعات آدرسی که مشتریان ثبت می کنند کاملا منطبق بر اطلاعات کدپستی باشد. به گفته گرمابدری، این طرح در بانکداری اجتماعی و در شهرهای که شعبه نداریم بسیار قابل اهمیت است.

وی با بیان اینکه این روند برای اولین در بانک قرض الحسنه رسالت انجام شده است، اظهارداشت: همزمان با ششمین سالگرد تاسیس بانک رسالت در شعب مرکزی و ملت استان تهران و در بانکداری اجتماعی خراسان رضوی این مهم اجرایی شد و در صورت تایید سایر استان ها نیز تحت پوشش قرار می گیرند.

مدیر خزانه داری بانک رسالت با اشاره به مزایای این طرح گفت: در جاهایی که شعبه نداریم مشتریان با داشتن حساب جاری می توانند به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که باشند، درخواست خود را ارسال کنند. گرمابدری تاکیدکردصرفه جویی در زمان و هزینه وسرعت در کار (رضایتمندی مشتری) از دیگر مزایای این طرح است.


ثبت نظر

ارسال