وام خود اشتغالی 50 میلیون تومانی

وام خود اشتغالی 50 میلیون تومانی

پرداخت وام 50 میلیون تومانی جهت خود اشتغالی روستاییان

چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 ساعت 15:17

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" 

با توجه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،علی اکبر خادمی - مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد در برنامه 18/30 گفت: ما از منابع متعددی برای اشتغال روستایی استفاده می کنیم، دو هزار و پانصد میلیارد تومان هم از ذیل قانون اشتغال و توسعه در اختیار این نهاد قرار گرفته است.

مدیر کل طرح های اقتصادی و خود کفایی کمیته امداد:این نهاد برای اشتغال پایدار در روستا و شهر هایی که جمعیت آنها زیر 10 هزار نفر می باشد وام 50 میلیون تومانی به عنوان وام خود اشتغالی پرداخت خواهد کرد.

علی اکبر خادمی گفت: روستاییان برای ایجاد شغل در صورت تأیید شرایط لازم، می‌توانند از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد که سقف این تسهیلات 50 میلیون تومان است، بهره‌مند شوند.

خادمی با توجه به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها گفت: در تلاش هستیم با کار کارشناسی، فرصت های شغلی پایداری در روستاها به وجود آوریم.

او گفت: در ابتدا آموزش های لازم به مددجو و افراد متقاضی داده می شود و بعد تامین مالی می شوند.

هم چنین گفت ما برای همه ی استان ها سهمیه مشخصی را در نظر گرفته ایم.

مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد درباره ویژگی طرح مددجو هم گفت: رسته های پراشتغال در حوزه کشاورزی، معادن کوچک، صنایع دستی و حوزه های دانش بنیان از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.

خادمی با بیان این که سهم هر بانکی هم مشخص شده است، گفت: بانک های کشاورزی، تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید بانک های عامل می باشند.

هم چنین سود این تسهیلات در مناطق مرزی 4 درصد و در مناطق روستایی 6درصد هستش و یک سال برای تنفس و شش سال هم برای بازپرداخت این تسهیلات در نظر گرفته شده است. 

خادمی با بیان اینکه تسهیلات کارفرمایی هم داریم، گفت: هر مجموعه کاری و واحد های صنعتی که بتواند مددجویی را به کار بگیرد می تواند از این تسهیلات بهره ببرد.

خادمی با اشاره به مرحله‌ای بودن فرایند اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد گفت: فرد متقاضی برای تسهیلات ابتدا باید مدد جوی کمیته امداد باشد و در مرحله نخست فرد متقاضی از خدمات و مشاوره شغلی این نهاد بهره‌مند می‌شود و قدم دوم ثبت درخواست است.

خادمی افزود: افراد باید به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند و کارشناسان مربوطه این افراد را راهنمایی و طرح آنها را بررسی می کنند.
وی با توجه به این که زمان طرح تا شهریور است، گفت: در تلاش هستیم تا مددجویان مستعد را شناسایی کنیم، کارشناسان کمیته امداد به صورت شبانه روزی بر نحوه فعالیت طرح نظارت دارند.

خادمی گفت متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی از کمیته امداد باید به دفاتر این نهاد مراجعه کنند و کارشناسانی که آنجا حضور دارند این متقاضیان را راهنمایی خواهند کرد.

هم چنین به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حسین فتح آبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با توجه به این که یکی از اولویت‌های مهم این نهاد ایجاد فرصت‌های شغلی در روستاها می باشد، گفت: برای مشاغلی که قابلیت اجرا در روستاها را  داشته باشند تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام با سود ۶ درصد پرداخت می‌شود.

حسین فتح آبادی با اشاره به این که روستاها و شهرهایی که جمعیت آنها زیر ۱۰ هزار نفر باشد شامل این طرح می‌شوند، گفت: تسهیلات برای این طرح پس از بررسی و تایید کارشناسان حوزه اشتغال قابل پرداخت است.

هم چنین معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در ادامه گفت : این وام به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند غیر مددجو که توانایی ایجاد اشتغال را داشته باشند، پرداخت خواهد شد.

فتح آبادی به مراحل درخواست وام برای ایجاد اشتغال در روستاها اشاره کرد و گفت: متقاضیان دریافت این تسهیلات درابتدا باید برای تشکیل پرونده، مشاوره و تعیین مسیر شغلی به کمیته امداد محل سکونت خود مراجعه کنند و سپس در سایت کارا به آدرس www.kara.mcls.gov. ir ثبت نام کنند که بعد ازبررسی و تایید نهایی طرح، اسامی افراد به سرپرستی بانک‌های عامل ارسال و توسط آن‌ها تعیین شعبه می‌شوند.

وی با اشاره به رسته‌های اولویت دار تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری بیان کرد: رسته‌های صنعت، کشاورزی و خدمات شامل پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی می‌شوند.

وام خود اشتغالی

 

نظرات

علی رحیمی

4 سال و 9 ماه و 17 روز پیش

سلام وام چطوری میدهین از طریقه بهزیستی هم میشه

مهدی البوغبیش

4 سال و 4 ماه و 24 روز پیش

سلام من وام میخوام

فتانه کاظمیان

4 سال و 1 ماه و 14 روز پیش

چطور میتونم وام اشتغال بگیرم ایا انسان باشرف ومومنی وجود داره هنوز که وامی به من بده وزندگیمو نجات بده خیلی به وام نیاز دارم چون خودم وخانوادم همه بیکار یم..........

حسن نوباغی

3 سال و 12 ماه و 2 روز پیش

پارسال من همه کاراشو کردم بگیرم نشد چون یکماه وقت داریم ک نشد چون من کارگاهم توو شهر بود باید حتنا میبردم تو روستا ک نتونستم امسال اگ بشه میخام برم باز درخواست بدم ۵۰ تومنه یا بیشتر شده؟؟؟

شریعتی

3 سال و 11 ماه و 20 روز پیش

سلام.تو کشورهای خارجی مانند،آلمان،ژاپن،چین و...بانکها برای مردم وام میدن و شرایط وام دادن هم تا جایی که میتونن آسون میگیرن.چون واقعا نظرشون اینه که کمک کنن.ولی مسئولین ما نظرشون به کمک کردن به مردم نیست.تو کشور ما اونایی که ژنشون خوبه میتونن وام و تسهیلات دریافت کنند.البته این موضوع بخاطر اینه که خارجیها کافرن و ما مسلمون

شریعتی

3 سال و 11 ماه و 20 روز پیش

سلام.تو کشورهای خارجی مانند،آلمان،ژاپن،چین و...بانکها برای مردم وام میدن و شرایط وام دادن هم تا جایی که میتونن آسون میگیرن.چون واقعا نظرشون اینه که کمک کنن.ولی مسئولین ما نظرشون به کمک کردن به مردم نیست.تو کشور ما اونایی که ژنشون خوبه میتونن وام و تسهیلات دریافت کنند.البته این موضوع بخاطر اینه که خارجیها کافرن و ما مسلمون

کریم فکری

3 سال و 11 ماه و 16 روز پیش

با سلا وخدا قوت بنده صاحب کارگاه تولیدی لباس زنانه میباشم بعد از این بیماری نتوانستم محصولات خود بفروش برسانم واز طرفی چکهایی که به اشخاص داده بودم سر رسید که بهلطف خدا با فروش ماشینم چکهاراپاس کردم وتا دقیقه اخر پرسنل خود راحفظ کردم وبرای پداخت حقوقپرسنل مجبور شدم وسایل کارم را بفروشم حالا میخواهم شروع کنم نیاز به خرید وسایل دارم ونیاز به وام دارم لطفا اگه مقدور است وام بگیرم ۰۹۱۹۵۱۱۰۷۳۶ کریم فکری

کریم فکری

3 سال و 11 ماه و 16 روز پیش

با سلا وخدا قوت بنده صاحب کارگاه تولیدی لباس زنانه میباشم بعد از این بیماری نتوانستم محصولات خود بفروش برسانم واز طرفی چکهایی که به اشخاص داده بودم سر رسید که بهلطف خدا با فروش ماشینم چکهاراپاس کردم وتا دقیقه اخر پرسنل خود راحفظ کردم وبرای پداخت حقوقپرسنل مجبور شدم وسایل کارم را بفروشم حالا میخواهم شروع کنم نیاز به خرید وسایل دارم ونیاز به وام دارم لطفا اگه مقدور است وام بگیرم ۰۹۱۹۵۱۱۰۷۳۶ کریم فکری

مریم رخیان

3 سال و 9 ماه و 22 روز پیش

با سلام منی که توی شهر زندگی می کنم می خوام روی پای خودم وایستم الان باید برم توی روستا زندگی خونه بگیرم یه ۷۰ میلیونی خرج کنم که وام ۵۰میلیونی بهم تعلق بگیره

شریفه خداویردی

3 سال و 9 ماه و 12 روز پیش

من میخوام وام برای خیاطی بگیرم دیپلم 7تا دارم چکار کنم چطور ثبت نام کنم

بی بی مریم جاودانی

3 سال و 9 ماه و 11 روز پیش

سلام وام خوداشتغالی نبازدارم شرایط رو اسان کنید بیکاری زیاده جنس این ملت الماسه قدر بدونین و برسین به اشخاصی که از دل فقر بلند شدن و خواهان ازادی وانسانیت بودن نه خواهان این اخوند بازی و چپ و راست بازی بیایید انسان باشیم و کمک کنیم بهم تا نسل ایران زمین مثله همیشه سرافرازتر باشه.وام میخام تا کار کنم من صندوق صدقه خونمو بارها برا نیاز زندگی خالی کردم تا این حد فک کنید نیاز دارم وام بگیرم.

صادق عبیداوی

3 سال و 8 ماه و 13 روز پیش

صادق عبیداوی از اهواز من به وام نیاز دارم

صادق عبیداوی

3 سال و 8 ماه و 13 روز پیش

بنده ابو علی از اهواز هستم متسفانه این چند وقته طومور سرطانی در دستم ایجاد شده وهرچه زودتر باید عمل کنم وگرنه دستم را قط میکنند خواهشن اگر کنکی میتوانید به من بکنید ممنون میشوم ممنون شما

سلام ببخشیدمیخوام مغازه پروتئینی بزنم تورویتاوام‌بمن تعلق میگیره ۵۰میلیون؟تحت پوش کمیته امدادنیستم امامستاجرمووضع مالیمون خوب نیس اگه شورای محلمونوتاییدکنه وضعمون خوب نیس واموتعلقرمیگیره؟؟

3 سال و 8 ماه و 12 روز پیش

سلام ببخشیدوام بمنوتعلق میگیره میخوام مغازه پروتئینی بزنم توروستاکه ب تازگی بافت شهرشده؟نستاجرمودستم خالیه خیلی اگه شورای محلمون تاییدکنه وضع مالیمون خوب نیس ایاواموتعلق میگیره

میلادبراتی

3 سال و 8 ماه و 0 روز پیش

سلام من درروستازندگی میکنم ومیخاهم دامپروری بزنم احتیاج به وام دارم بایدچکارکنم.لطفاکمکم کنیدوراهنمای

اريتن دراگ

3 سال و 6 ماه و 8 روز پیش

من وام ٥٠ ميليوني ميخوام چيكار بايد بكنم؟

ثبت نظر

ارسال

نمایش‌

بی توجهی به کارکنان نفت در تعیین پاداش پایان خدمت کارکنان دولت!

بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سال آینده پاداش پایان خدمت کارکنان در ازای هر سال خدمت و به میزان حداکثر تا سی سال ۵۲۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که نسبت به امسال ۷۵ میلیون تومان اضافه شده است.

  • 403

2877 میلیارد دلار ثروت نفتی برباد رفته در 12 سال تحریم

برای فهم بهتر مقدار هزینه 2877 میلیارد دلاری وارد شده از صادرات نفتی از دست رفته تا پایان سال میلادی گذشته، می‌توان به ارزش ریالی آن با توجه به قیمت دلار در بازارهای امروز اشاره کرد که بالغ بر 100.7 هزار هزار میلیارد تومان می‌شود.

  • 408

رحیمی: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی دیده نشده است/ معافیت برای خانوارهای کم‌درآمد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی از جمله بنزین، گازوئیل و گاز را نداریم و این موضوع اصلاً در بودجه سال ۱۴۰۲ نیامده است.

  • 479

اشتباه بانک مرکزی در آبان ماه

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت : نرخ ارز در سامانه نیما متغیر خواهد بود. بخشی از مشکلی که در آبان و آذر ماه به وجود آمد بود. اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شد با محدودیت همراه شود .که باعث شد این موضوع القا ش ...

  • 478

قیمت قطعات یدکی در بازار سلیقه ای شد/ خبری از نظارت نیست

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه قیمت قطعات یدکی گران شده اما قیمت دستمزد تعمیرکاران خودرو تغییر نکرده است، گفت: در حال حاضر قیمت قطعات یدکی خودرو بسیار بالاست و هیچ نظارتی در این رابطه انجام نمی شود.

  • 475

کارنامه روحانی و رئیسی در کنترل تورم

«تورم را نصف و سپس تک‌رقمی خواهیم کرد»؛ این دقیقا وعده‌ای بود که سیدابراهیم رئیسی در انتخابات سال گذشته داد. اکنون 16 ماه از آغاز به کار دولت او می‌گذرد و بررسی‌ها نشان می‌دهد رئیسی و دولتش در کنترل تورم طی این مدت، نسبت به بازه زمانی مشابه در دولت روحانی، ناکام بوده‌اند.

  • 397

سابقه بیمه خریدنی نیست ولی یک استثنا دارد

سابقه بیمه خریدنی نیست مگر اینکه فرد به ۶۰ سال رسیده باشد و برای بازنشسته شدن نیاز به خرید سابقه بیمه داشته باشد.

  • 569

مردم بیشتر چه خانه‌هایی می‌خرند؟

فشار تقاضا برای واحدهای کوچک متراژ و قدیمی نمایه غالب در این بازار است.

  • 340

اقتصاد کلان چیست؟

ه علت تاثیرگذاری وضعیت اقتصادی بر تمامی افراد، مسائل اقتصاد کلان، نقش مهمی را در مباحثات سیاسی ملی ایفا می‌کنند. شرکت‌کنندگان در انتخابات از وضعیت اقتصادی آگاه هستند و می‌دانند که سیاست‌های دولت می‌تواند از راه‌های قابل‌توجهی بر اقتصاد، تاثیرگذار باشد.

  • 387

چرا مردم تمایلی به بیمه‌های زندگی ندارند؟

یک مدیر بیمه‌ای ضمن تشریح برخی دلایل عدم توجه مردم به بیمه‌های زندگی، گفت: :‌ یکی از مهمترین دلایل تورم و کاهش ارزش پول است که مردم متناسب با شرایط تصمیم می‌گیرند.

  • 532

قطار سریع السیر در بازار سکه

برخی از سکه بازان با اشاره به اظهارات اخیر رئیسی درباره قطار پیشرفت به کنایه می گفتند نرخ دلار این روزها سوار قطار سریع السیر شده و ایستگاه ها را یکی پس از دیگری طی می کند. همین امر موجب شده سکه بازان تحت هیجان افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار بگیرند.

  • 498

نقش موثر اصناف در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با تاکید بر نقش مهم اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و توزیع کالا و خدمات بین جامعه گفت: بدون همراهی و حضور موثر اصناف هیچ برنامه‌ای در بازار قابلیت اجرا و عملیاتی شدن ندارد.

  • 397

احتمال تغییر سن و سابقه بازنشستگی در بودجه ۱۴۰۲/ کدام صندوقها با بودجه دولت سرپا هستند؟

دولت برای جلوگیری از تشدید چالش در صندوقهای بازنشستگی بایستی پیشنهادهای تحولی در حوزه صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح سن و سابقه بازنشستگی در بودجه سال ۱۴۰۲ لحاظ کند.

  • 1754

پول مازاد فروش خودرو در بورس کالا به جیب خودروساز می‌رود؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر قیمت معامله شده خودرو در بورس بالاتر از بهای تمام شده پایه و سود معقول باشد، تفاوت مذکور باید برای مصارف عمومی به طور مثال برای توسعه صنعت حمل و نقل هزینه شود.

  • 285

«زمستان سخت» پتروشیمی ایران آغاز شد

بحران مدیریتی در حالی دومین دارنده منابع گازی جهان را دچار چالش جدی کرده است که رسانه‌های نزدیک به دولت مدت‌ها بود «زمستان سخت اروپا و التماس آن‌ها برای گاز ایران» را نوید می‌دادند.

  • 487

تحلیل تکنیکال بورس چیست؟

تحلیل تکنیکال بورس در واقع علمی در بازارهای مالی است که در آن پیش‌بینی قیمت‌های آینده بر اساس بررسی قیمت‌های گذشته صورت می‌گیرد.

  • 271

وضعیت حاد در بانک های 4 استان کشور

نرخ تسهیلات به سپرده ها پس از کسر سپرده قانونی در مهر ماه امسال، در 4 استان کشور بالاتر از 100 درصد بوده که اتفاقی خطرناک در اقتصاد قلمداد می شود. به باور برخی تحلیل گران این رویداد می تواند موجب رشد فزاینده نقدینگی شده و از این حیث این 4 منطقه را میدان انفجار نقدینگی می دانند.

  • 1895

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به سامان رسید

در اولین روز هفته معاملات بورس و فرابورس تهران، شاهد تغییرات اندک شاخص سهام بانک‌ها و موسسات اعتباری در بازار سرمایه بودیم.

  • 1705

بیشترین رشد قیمت سهام انبوه سازی، املاک و مستغلات به وتوس رسید

در اولین روز کاری هفته معاملات بورس وفرابورس تهران شاهد افت شاخص سهام شرکت های انبوه سازی،املاک و مستغلات دربازار سرمایه بودیم.

  • 675

وصول ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات در ۷ ماه/ درآمد مالیاتی مهر ۵۰ هزار میلیارد تومان شد

با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی طی ۷ ماهه سال جاری حدود ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است و درآمد مالیاتی مهر ماه ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

  • 361