۴ وزیر پیشنهادی روحانی رای آوردند

۴ وزیر پیشنهادی روحانی رای آوردند

اقتصادنیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز؛ شنبه برای بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی کار، اقتصاد، راه و صنعت که رییس‌جمهور یکشنبه گذشته با ارسال نامه‌ای به هیات رییسه مجلس آن‌ها را معرفی کرده بود، تشکیل جلسه دادند و هر 4 وزیر پیشنهادی توانستند موافقت مجلس را جلب کنند.

شنبه 12 آبان 1397 ساعت 15:51

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از اقتصاد-نیوز 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ، طی یک هفته گذشته چهار وزیر پیشنهادی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیسیون های تخصصی و سایر کمیسیون‌ها  حضور پیدا  کردند و توضیحاتی را به نمایندگان در مورد ابهامات احتمالی ارائه دادند.

در شرایط فعلی کشور ضرورت تکمیل کابینه بسیار احساس می‌شود و این امید از سوی مسوولان اجرایی وجود دارد که نمایندگان با رای اعتماد به وزرای پیشنهادی به دولت کمک کنند؛ چراکه معتقدند با کاری که در دولت انجام شد و مطالعاتی که شخص رئیس جمهور انجام داد و کاری که گروه های صاحب نظر در این زمینه انجام دادند، تلاش شد در وضعیت موجود کشور و با توجه به مشکلات، بهترین ها انتخاب شوند.

طبق آیین‌نامه داخلی مجلس هر جلسه علنی باید ۴ ساعت به طول بینجامد؛ بنابراین بعد از گذشت چهار ساعت از شروع جلسه نمایندگان تنفسی خواهند داشت، در این جلسه نیز ادامه جلسه در ساعت ۱۷ بعد از ظهر به پیشنهاد نایب رئیس مجلس به رای نمایندگان گذاشته شد. نمایندگان با ادامه جلسه در شیفت دوم، پس از تنفس مجلس و حدود یک ساعت بعد موافقت کردند.

مهلت بررسی صلاحیت هر وزیر یک ساعت و نیم و مجموع چهار وزیر ۶ ساعت به طول انجامید و یک ساعت هم به عنوان فرصت دفاع از وزرای پیشنهادی برای رئیس‌جمهور در نظر گرفته شد؛ لذا مجموع جلسه رای اعتماد ۷ ساعت است که با حواشی و فرصت تنفس این جلسه احتمالا تا ساعت ۱۰ شب ادامه پیدا خواهد کرد.احتمالا تکلیف وزرا همین امشب مشخص می‌شود.

فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی رای موافق خود را نسبت به چهار وزیر پیشنهادی اعلام کرد؛ در جلسه صبح امروز این فراکسیون شریعتمداری با ۵۸ درصد، رحمانی با ۸۷ درصد، اسلامی با ۶۳ درصد و دژ پسند با ۷۶ درصد نظر مثبت فراکسیون را به خود جلب اعضای فراکسیون اعلام کردند که به هر چهار وزیر پیشنهادی رای موافق خواهند داد.

در جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی نیز برای جمع‌بندی درباره‌ چهار وزیر پیشنهادی وزارت‌خانه‌های صمت، راه و شهرسازی، اقتصاد و تعاون و کار و رفاه اجتماعی؛ فراکسیون به این نتیجه رسید که اعضا برای رای به رحمانی آتش به اختیار عمل کند. درباره‌ی سه وزیر دیگر فراکسیون به جمع بندی رسید ولی قرار شد اعلام عمومی نکند.

57769859

هم‌چنین اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نظر موافق خود را نسبت به سه وزیر پیشنهادی اقتصاد، صنعت و کار اعلام کردند. براساس رای گیری صورت گرفته اعضای فراکسیون امید به گزینه پیشنهادی وزارت راه رای مثبت ندادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور نیز برای دفاع از وزرای پیشنهادی خود در مجلس حضور یافت.

جلسه امروز مجلس با حضور ۲۰۱ نماینده برای رسیدگی به صلاحیت فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری، رضا رحمانی و محمد اسلامی وزرای پیشنهادی اقتصاد، تعاون، صنعت و راه را آغاز شد.  در این جلسه جمعی از وزرای کابینه دولت حضور دارند.

رئیس جمهوری با اشاره به احکام صادر شده از سوی دادگاه لاهه و همچنین حکم دیوان عالی ایتالیا علیه آمریکا اظهارکرد: طی روزهای گذشته جمهوری اسلامی ایران سه مرتبه در برابر ایالات متحده از نظر سیاسی و حقوقی به پیروزی دست یافته است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ظهر امروز(شنبه) در جلسه رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی، صنت، معدن و تجارت،‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و آغاز راهپیمایی عظیم به سمت کربلای معلی اظهارکرد: در شرایطی که دشمنان در حال برنامه‌ریزی و توطئه علیه ما هستند و کلمه ۱۳ آبان را به عنوان رمز جنایتکارانه خود اعلام کردند، حضور مردم ما در این راهپیمایی شکوهمند به معنای پیوند عمیق ملت ایران با خاندان رسالت است.

وی تصریح کرد: بی شک اگر عشق به امام حسین و پیروی از راه ایشان نبود،‌ امروز شاهد ایرانی مستقل و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین موفقیت ملت در برابر تهاجم بیگانگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی نبودیم. همه جا و در همه سختی‌ها و موفقیت‌های بزرگ یاری اهل بیت و رابطه مردم با خاندان رسالت بویژه امام حسین (ع) مسیر و راه پیروزی را برای ما هموار کرده است.

رئیس جمهور با اشاره به جلسه امروز مجلس برای رسیدگی به صلاحیت وزرای پینشهاد دولت، خاطرنشان کرد: در این مقطع تاریخی جلسه امروز مجلس بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل پیشاپیش از ریاست محترم مجلس و اعضای هیات رئیسه و همه نمایندگان محترم تشکر می‌کنم،‌ چرا که جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل داده‌اند تا در مقطع حساس کنونی کابینه را تکمیل کنند.

روحانی گفت: آنچه در هفته‌ها و ماه‌های گذشته مشاهده کردیم، پیروزی قاطع ملت ایران در برابر توطئه‌های آمریکا بود؛ بی‌ تردید ما از لحاظ سیاسی در سطح جهان پیروزی کم نظیر تاریخی را در اختیار داریم؛ در تاریخ دنیا کمتر سراغ داریم که آمریکا در سطح جهانی تصمیم مهمی علیه یک کشور بزرگ اتخاذ کرده باشد و هم پیمانان سنتی‌اش او را رها کرده باشند.

وی ادامه داد: یک سال گذشته در همین محل (مجلس شورای اسلامی) به بحث و بررسی می‌پرداختیم که اگر روزی در حقوق لاینفک ملت بزرگ ایران، آمریکا در برابر ایران بایستد ، اروپا در کنار ایران و روبروی آمریکا قرار می‌گیرد، حتما اکثریت قاطع اعضای جلسه این موضوع را نمی‌پذیرفتند و می‌گفتند این یک خوش‌بینی محض است و غیر ممکن است، اما به نظر من با تحقق این اتفاق یک پیروزی سیاسی کم نظیر تاریخی برای ملت ایران در ماه‌های اخیر اتفاق افتاده است.

رئیس جمهور با طرح این پرسش که چه کسی فکر می‌کرد ظرف چند ماه در سه صحنه بزرگ حقوقی، نمایندگان ملت ایران به پیروزی دست یابند، خاطرنشان کرد: در دادگاه بین‌المللی لاهه ایران مقتدر تاکنون دو مرتبه طی ماه‌های اخیر در برابر آمریکا به پیروزی رسیده است؛ بار اول در زمینه صلاحیت، رسیدگی به دعوای طرح شده از سوی ایران بود که در این زمینه آمریکایی‌ها معتقد بودند لاهه صلاحیت رسیدگی ندارد و ما معتقد بودیم که این دادگاه صلاحیت لازم را دارد. در نهایت نیز لاهه علیه آمریکا و به نفع ایران رای داد.

روحانی ادامه داد: برای بار دوم در زمینه احکام موقت علیه آمریکا معتقد بودیم که این احکام باید صادر شود و آمریکا نیز با این موضوع موافق بود اما حقوقدانان ما و نمایندگان حقوقی ملت ایران به پیروزی رسیدند و چند روز پیش در مجمع عمومی سازمان ملل رئیس دادگاه لاهه محکومیت آمریکا را صریحا اعلام کرد.

وی همچنین به حکم صادر شده از سوی دیوان عالی کشور ایتالیا علیه آمریکا اشاره کرد و گفت: برای بار سوم طی روزهای اخیر در یک بحث حقوقی که طی آن حدود شش میلیارد دلار از اموال جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا توقیف شده بود در دادگاه عالی این کشور نمایندگان ایران در برابر نمایندگان آمریکا به پیروزی رسیدند و این اموال از توقیف آزاد شد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه از لحاظ سیاسی و حقوقی امروز ملت ما دست برتر را دارد،‌ اظهارکرد: از لحاظ افکار عمومی، جهان ایران را کشوری متعهد به تعهدات می‌داند و آمریکا را به عنوان کشوری که هم وفای به عهد ندارد و هم مقررات بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، می‌شناسد.

روحانی خاطرنشان کرد: در پی موفقیت‌های بزرگ کسب شده، جمهور اسلامی ایران به دو موفقیت دیگر نیازمند است؛ اولین آن، موفقیت از لحاظ اجتماعی و دیگری موفقیت از لحاظ اقتصادی است؛ تمام برنامه‌ها بر این بوده که مردم ایران در مشکل اقتصادی قرار بگیرند و در برابر آمریکا سر فرود آورند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های دشمن بر این بوده که در موضوعات دیگر یعنی موضوع روانی و اجتماعی مردم را نسبت به آینده کشور و معیشت و آینده فرزندان خود مأیوس بسازند؛ در این دو موضوع اجتماعی و اقتصادی ما باید در کنار هم باشیم و آمریکا را به زانو در آوریم. بی تردید در این مصاف مهم تاریخی، دولت به عنوان سرباز مقدم این جبهه خواهد بود اما بدون مجلس، قوه‌ قضاییه و حمایت نیروهای مسلح و همچنین بدون هدایت و حمایت مقام معظم رهبری حتما نمی‌توانیم پیروز شویم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز خوشحال هستیم که هدایت جامعه را در این مقطع حساس رهبری بر عهده دارد و دولت با امید فراوان و توان لازم معتقد است که با هدایت رهبری و حمایت مردم از مشکلات پیش رو به خوبی عبور خواهیم کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت و مجلس معتقدند مردم در رنج و فشار بوده و زندگی آنها به سختی می‌گذرد، گفت: مردم از ما می‌خواهند که مشکلات آنها را حل کنیم. این حق مردم است. ما موظفیم کشور را از مشکلات با وحدت، اتحاد و یکپارچگی عبور دهیم. نتیجه جلسه امروز حتما بارقه امیدی برای ملت خواهد بود. ملت امروز می‌بیند که دولت و مجلس در کنار هم بوده و مصمم‌اند که مشکلات مردم را حل کنند.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم که رسانه‌های بیگانه به مشکلات می‌دمند و می‌خواهند با تبلیغات دروغین افکار مردم را تسخیر کنند. رسانه‌های بیگانه به دروغ می‌گویند که ایران گران‌ترین کشور است. اما من از ملت می‌پرسم آیا آموزش در ایران جزو ارزان‌ترین آموزش‌ها در میان کشورها نیست؟ آیا بهداشت و درمان به طور نسبی جزو ارزان‌ترین میان کشورها نیست؟ آیا بنزین، گازوئیل، گاز جزو ارزان‌ترین میان کشورها نیست؟ آیا برق و آب در قیمت متعادل و مناسب نسبت به سایر کشورها نیست؟ آیا حمل و نقل در شرایط معتدل نیست؟ ما جزو کشورهایی هستیم که از لحاظ آموزش، بهداشت، انرژی و نیازمندی‌ها و کالاهای اساسی مردم جزو ارزان‌ترین کشورها هستیم.

روحانی تاکید کرد: با این وجود در بسیاری از نیازمندی‌های مردم مخصوصا آنها که حقوق ثابت دارند، مشکلی وجود دارد. ما نمی‌توانیم به مردم بگوییم چون آمریکا فشار می‌آورد، نمی‌توانیم کاری کنیم. این پاسخ پذیرفته نیست. نمی‌توانیم بگوییم چون فروش نفت مشکل دارد پس در اداره کشور ناتوانیم. نمی‌توانیم بگوییم به لحاظ روابط بانکی و مالی با دنیا مشکلاتی داریم، پس نمی‌توانیم زندگی مردم را اداره کنیم. ما وظیفه داریم کشور را اداره کنیم. البته باید واقعیات را به مردم بگوییم. من در محضر نمایندگان ملت با صراحت اعلام می‌کنم با وحدت، یگانگی، اتحاد و ایستادگی ملت بی‌تردید نه در زمان چندان طولانی بلکه در زمان کوتاه از مشکلات عبور می‌کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه آنها که می‌گویند ابر تورم داریم یا دروغ می‌گویند یا اقتصاد ایران را نمی‌فهمند، خاطرنشان کرد: ما ابر تورم نداریم. ابر تورم از لحاظ اقتصادی و تحلیل سیاسی نادرست است. ما از یک تورم تک رقمی متاسفانه عبور کرده‌ایم اما حتما می‌توانیم تورم را مهار کنیم. مهار تورم امکان‌پذیر است و روند صعود تورم ادامه نمی‌یابد. تورم ما افزایش یافته است. رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری هم کاهش یافته اما در عین حال در هیچ زمانی به اندازه امروز ذخایر کالاهای اساسی ما در سطح بالایی نبوده است. انبار ذخایر کالاهای ما کاملا مطمئن است.

وی بیان کرد: با آنکه امروز مشکلات ارزی داریم اما میزان ذخایر ارزی ما از همه پنج سال گذشته بالاتر است. هم کل ذخایر بالاتر است و هم ذخایر اسکناس. ما مشکل لاینحلی نداریم و مشکلات موجود را می‌توانیم با کمک هم حل کنیم. چهار سال است که در گندم، خودکفا شده‌ایم که در دهه‌های گذشته این دستاور بی‌نظیر بوده است. در حوزه گاز و گازوئیل نیز خودکفا هستیم و در بنزین هم در ماه‌های آینده خودکفا می‌شویم.

روحانی تاکید کرد: ما بیش از هر زمان دیگر به رای نمایندگان مجلس نیازمندیم تا کابینه با سرعت کامل شود و چهار وزیر پیشنهادی مسئولیت را بر دوش بگیرند و با تلاش از مشکلات مردم بکاهند.

روحانی پس از دفاع یک ساعته خود از چهار وزیر پیشنهادی به سخنان نماینده مخالف وزیر پیشنهادی اقتصاد گوش کرد و پس از آن با همراهی جمعی از نمایندگان جلسه علنی مجلس را ترک کرد. رئیس جمهور پیش از ترک جلسه در جمع تعدادی از نمایندگان به گفت و گو با آنها پرداخت.

جلسه علنی بعدازظهر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی که برای بررسی صلاحیت رحمانی، شریعتمداری، سلامی و دژپسند وزرای پیشنهادی صنعت، تعاون، راه و اقتصاد تشکیل شد، حاشیه‌های مختلفی داشت که می‌توانید اینجابخوانید.

در جلسه شنبه شب مجلس و پس از بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی، رای‌گیری برای صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی انجام شد. پس از توزیع کارت‌های رای‌گیری بین نمایندگان، نمایندگان سه فراکسیون سیاسی مجلس برای شمارش آرا به هیات رئیسه فرا خوانده شدند.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز از اعضای دولت و نمایندگان تشکر کرد و در ادامه وزرای پیشنهادی و نمایندگان دولت جلسه علنی مجلس را ترک کردند.

 

ثبت نظر

ارسال

نمایش‌

بی توجهی به کارکنان نفت در تعیین پاداش پایان خدمت کارکنان دولت!

بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سال آینده پاداش پایان خدمت کارکنان در ازای هر سال خدمت و به میزان حداکثر تا سی سال ۵۲۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که نسبت به امسال ۷۵ میلیون تومان اضافه شده است.

  • 403

2877 میلیارد دلار ثروت نفتی برباد رفته در 12 سال تحریم

برای فهم بهتر مقدار هزینه 2877 میلیارد دلاری وارد شده از صادرات نفتی از دست رفته تا پایان سال میلادی گذشته، می‌توان به ارزش ریالی آن با توجه به قیمت دلار در بازارهای امروز اشاره کرد که بالغ بر 100.7 هزار هزار میلیارد تومان می‌شود.

  • 408

رحیمی: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی دیده نشده است/ معافیت برای خانوارهای کم‌درآمد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی از جمله بنزین، گازوئیل و گاز را نداریم و این موضوع اصلاً در بودجه سال ۱۴۰۲ نیامده است.

  • 479

اشتباه بانک مرکزی در آبان ماه

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت : نرخ ارز در سامانه نیما متغیر خواهد بود. بخشی از مشکلی که در آبان و آذر ماه به وجود آمد بود. اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شد با محدودیت همراه شود .که باعث شد این موضوع القا ش ...

  • 478

قیمت قطعات یدکی در بازار سلیقه ای شد/ خبری از نظارت نیست

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه قیمت قطعات یدکی گران شده اما قیمت دستمزد تعمیرکاران خودرو تغییر نکرده است، گفت: در حال حاضر قیمت قطعات یدکی خودرو بسیار بالاست و هیچ نظارتی در این رابطه انجام نمی شود.

  • 475

کارنامه روحانی و رئیسی در کنترل تورم

«تورم را نصف و سپس تک‌رقمی خواهیم کرد»؛ این دقیقا وعده‌ای بود که سیدابراهیم رئیسی در انتخابات سال گذشته داد. اکنون 16 ماه از آغاز به کار دولت او می‌گذرد و بررسی‌ها نشان می‌دهد رئیسی و دولتش در کنترل تورم طی این مدت، نسبت به بازه زمانی مشابه در دولت روحانی، ناکام بوده‌اند.

  • 397

سابقه بیمه خریدنی نیست ولی یک استثنا دارد

سابقه بیمه خریدنی نیست مگر اینکه فرد به ۶۰ سال رسیده باشد و برای بازنشسته شدن نیاز به خرید سابقه بیمه داشته باشد.

  • 569

مردم بیشتر چه خانه‌هایی می‌خرند؟

فشار تقاضا برای واحدهای کوچک متراژ و قدیمی نمایه غالب در این بازار است.

  • 340

اقتصاد کلان چیست؟

ه علت تاثیرگذاری وضعیت اقتصادی بر تمامی افراد، مسائل اقتصاد کلان، نقش مهمی را در مباحثات سیاسی ملی ایفا می‌کنند. شرکت‌کنندگان در انتخابات از وضعیت اقتصادی آگاه هستند و می‌دانند که سیاست‌های دولت می‌تواند از راه‌های قابل‌توجهی بر اقتصاد، تاثیرگذار باشد.

  • 387

چرا مردم تمایلی به بیمه‌های زندگی ندارند؟

یک مدیر بیمه‌ای ضمن تشریح برخی دلایل عدم توجه مردم به بیمه‌های زندگی، گفت: :‌ یکی از مهمترین دلایل تورم و کاهش ارزش پول است که مردم متناسب با شرایط تصمیم می‌گیرند.

  • 532

قطار سریع السیر در بازار سکه

برخی از سکه بازان با اشاره به اظهارات اخیر رئیسی درباره قطار پیشرفت به کنایه می گفتند نرخ دلار این روزها سوار قطار سریع السیر شده و ایستگاه ها را یکی پس از دیگری طی می کند. همین امر موجب شده سکه بازان تحت هیجان افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار بگیرند.

  • 498

نقش موثر اصناف در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با تاکید بر نقش مهم اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و توزیع کالا و خدمات بین جامعه گفت: بدون همراهی و حضور موثر اصناف هیچ برنامه‌ای در بازار قابلیت اجرا و عملیاتی شدن ندارد.

  • 397

احتمال تغییر سن و سابقه بازنشستگی در بودجه ۱۴۰۲/ کدام صندوقها با بودجه دولت سرپا هستند؟

دولت برای جلوگیری از تشدید چالش در صندوقهای بازنشستگی بایستی پیشنهادهای تحولی در حوزه صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح سن و سابقه بازنشستگی در بودجه سال ۱۴۰۲ لحاظ کند.

  • 1754

پول مازاد فروش خودرو در بورس کالا به جیب خودروساز می‌رود؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر قیمت معامله شده خودرو در بورس بالاتر از بهای تمام شده پایه و سود معقول باشد، تفاوت مذکور باید برای مصارف عمومی به طور مثال برای توسعه صنعت حمل و نقل هزینه شود.

  • 285

«زمستان سخت» پتروشیمی ایران آغاز شد

بحران مدیریتی در حالی دومین دارنده منابع گازی جهان را دچار چالش جدی کرده است که رسانه‌های نزدیک به دولت مدت‌ها بود «زمستان سخت اروپا و التماس آن‌ها برای گاز ایران» را نوید می‌دادند.

  • 487

تحلیل تکنیکال بورس چیست؟

تحلیل تکنیکال بورس در واقع علمی در بازارهای مالی است که در آن پیش‌بینی قیمت‌های آینده بر اساس بررسی قیمت‌های گذشته صورت می‌گیرد.

  • 271

وضعیت حاد در بانک های 4 استان کشور

نرخ تسهیلات به سپرده ها پس از کسر سپرده قانونی در مهر ماه امسال، در 4 استان کشور بالاتر از 100 درصد بوده که اتفاقی خطرناک در اقتصاد قلمداد می شود. به باور برخی تحلیل گران این رویداد می تواند موجب رشد فزاینده نقدینگی شده و از این حیث این 4 منطقه را میدان انفجار نقدینگی می دانند.

  • 1895

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به سامان رسید

در اولین روز هفته معاملات بورس و فرابورس تهران، شاهد تغییرات اندک شاخص سهام بانک‌ها و موسسات اعتباری در بازار سرمایه بودیم.

  • 1705

بیشترین رشد قیمت سهام انبوه سازی، املاک و مستغلات به وتوس رسید

در اولین روز کاری هفته معاملات بورس وفرابورس تهران شاهد افت شاخص سهام شرکت های انبوه سازی،املاک و مستغلات دربازار سرمایه بودیم.

  • 675

وصول ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات در ۷ ماه/ درآمد مالیاتی مهر ۵۰ هزار میلیارد تومان شد

با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی طی ۷ ماهه سال جاری حدود ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است و درآمد مالیاتی مهر ماه ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

  • 361