سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه پایدار/ رئیس جمهوری به تمامی خواسته ها پاسخ مثبت داد

سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه پایدار/ رئیس جمهوری به تمامی خواسته ها پاسخ مثبت داد

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به دیدار اخیرش با رئیس جمهوری گفت: این استان با عنایت رهبر معظم انقلاب و توجه دولت یازدهم با وجود مشکلات فراوان اقتصادی کشور هم اینک در مسیر توسعه پایدار قرار گرفته و رئیس جمهوری نیز به تمامی درخواست های ما پاسخ مثبت داد.

سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت 0:34
به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در سرسرای استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در بیش از سه سال گذشته با عملیاتی کردن پروژه های خط انتقال گاز به طول 1544 کیلومتر، راه آهن با 1500 کیلومتر ، طرح 146 هزار هکتاری آبیاری نوین زمین های کشاورزی استان و توسعه بندر چابهار، این استان را در زمینه زیرساخت ها و اقتصادی در مسیر توسعه قرار داده است.
وی با اشاره به دیدار 80 دقیقه ای خود با رئیس جمهوری گفت: در این دیدار که با حضور 2 مشاور رئیس دولت، دستیار ویژه رئیس جمهوری و محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری در 13 مهرماه امسال برگزار شد وضعیت این استان در چهار محور به ایشان گزارش شد.
وی ادامه داد: فضای همدلی بین مسئولان و مردم و امنیت مناسب، ضرورت های جدی و اجتناب ناپذیر استان به ویژه حاشیه نشینی، کمبود آب، طوفان شن، شبکه ریلی، درخواست اختصاص ردیف بودجه به طرح مدیریت تالاب هامون، پیشرفت های بدست آمده نهادینه کردن اشتغال، دریا محوری و روستامحوری، و حوزه ورزش و جوانان و افزایش ارتباط با کشورهای همسایه از جمله محورهای طرح شده در این نشست بود که بسیار مورد استقبال رئیس جمهوری قرار گرفت.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این نشست از نگاه بلند برخی وزارتخانه ها مانند وزیر بهداشت به استان تقدیر و از برخی وزارتخانه ها از جمله وزارت نیرو انتقاد شد که در هر زمینه دکتر روحانی دستورات لازم را برای پیگیری صادر کرد.
*** حاکم شدن فضای همدلی و همبستگی در سیستان و بلوچستان بجای فضای امنیتی
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارتباط با بزرگان و فرهیختگان در استان به یک سرمایه تبدیل شده است گفت: این استان با وجود ناامنی های منطقه از جمله کشورهای همسایه به استانی امن تبدیل شده است به طوری که امروز در استان دیگر نگاه امنیتی حاکم نیست بلکه فضای همدلی و همبستگی بین مردم و تعامل و ارتباط نزدیک بین بزرگان اقوام و مذاهب وجود دارد.
وی با اشاره به این که امروز در سیستان و بلوچستان کسی از ناامنی سخن به میان نمی آورد گفت: مسئولان و مردم استان هم اینک به دنبال رقابت در مسیر توسعه هستند و از هر فرصت و مزیتی برای رشد و توسعه منطقه بهره می برند که این مهم بسیار ارزشمند است.
هاشمی گفت: خوشبختانه هم اینک با توجه به اقدامات ارزشمند دولت در استان در زمینه های مختلف اقتصادی و غیره دیوار بی اعتمادی فروریخته است و همگان به ارزش اقدامات در مسیر احیای حق مردم پی برده اند.
وی افزود: اکنون بهترین سطح هماهنگی و تعامل بین اعضای شورای تامین سیستان و بلوچستان وجود دارد به طوری که مسئولان آن در مسیر تولید امنیت به صورت نرم اقدامات ارزنده ای انجام داده اند.
*** اختصاص حدود 350 میلیارد تومان اعتبار استان به حاشیه نشینی نوید بهبود وضعیت
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نامگذاری امسال به حاشیه نشینی از هزار و 50 میلیارد تومان اعتبار در اختیار برای پروژه های خرد استانی حدود 330 تا 350 میلیارد تومان برای این بخش تعریف شده است.
وی با اشاره به وضعیت آب در سیستان و بلوچستان گفت: با وجود همه مشکلات در زمینه آب از جمله خشکسالی و آبرسانی با تانکر به بیش از هزار روستا ضروری است وزارت نیرو توجه بیشتری به این استان داشته باشد زیرا سوء مدیریت در عدم بهره وری از منابع آبی پایین دست سدها مشکلی است که باید به جد مورد توجه قرار گیرد.
هاشمی تاکید کرد: بخش زیادی از روان آبها در نقاط مرزی با کشورهای همسایه بویژه پاکستان به این کشور منتقل می شود که در این خصوص باید طرح جامع مدیریت روان آب های مرزی با رعایت حق آبه تهیه شود.
به گزارش ایرنا، سیستان و بلوچستان به ویژه مناطق جنوبی آن همواره 2 پدیده مونسون در تابستان و آب و هوای مدیترانه ای و سیستم کم فشار سودان را در زمستان تجربه می کند.
پدیده مونسون در تابستان بر روی اقیانوس آرام تشکیل شده که به دنبال آن شاهد بارش های شدید بر روی دریا در هندوستان و پاکستان هستیم که اثرات آن استان سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد.
این پدیده با ویژگی بارز ریزش های رگباری و سنگین در مدت زمان کوتاه در تابستان معمولا در شهرستان های جنوبی سیستان و بلوچستان به ویژه چابهار، نیکشهر و ایرانشهر را تحت تاثیر قرار می دهد.
همچنین با وجود آب و هوای مدیترانه ای و سیستم بارشی کم فشار سودان در فصل سرما نیز شاهد بارش های بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان هستیم که متاسفانه به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها لازم برای ذخیره سازی این منابع ارزشمند سالانه به گفته کارشناسان بیش از یک میلیارد و 300 میلیون متر مکعب روان آب در جنوب استان از دسترس خارج می شود.

*** طوفان شن زمینه ساز بدترین شرایط زیستی برای مردم شمال سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طوفان شن درشمال و جنوب استان به ویژه منطقه سیستان آسیب جدی به زندگی مردم وارد کرده براین اساس ضروری است برای اجرای طرح جامع مدیریت یکپارچه تالاب هامون و ریزگردها با توجه ویژه دولتمردان ردیف بودجه خاص در نظر گرفته شود.
*** تجارت تنها راه نجات سیستان و بلوچستان
هاشمی گفت: تنها راه نجات سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت استراتژیک و برخورداری از ظرفیت های مختلف اقتصادی نظیر وجود تنها بندر اقیانوسی ایران، همسایگی با 2 کشور افغانستان و پاکستان و غیره «تجارت» است.
وی با توجه به ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر چابهار و ارتقای این ظرفیت از 2 و نیم میلیون تن به هشت و نیم میلیون تن گفت: اختصاص بودجه به زیر ساخت و تکمیل راه و شبکه حمل و نقل استان نوید دهنده بهبود وضعیت تجارت استان است.
وی با اشاره به طرح گاز رسانی به مرکز استان گفت: مشعل گاز در زاهدان تا خرداد یا اردیبهشت سال آینده روشن خواهد شد و مردم آن از مزایای این حق طبیعی بهره مند می شوند.
استاندار با اشاره به اهمیت خط ریلی چابهار زاهدان گفت: باتوجه به اینکه عملیات اجرای این طرح به دلیل اهمیت نباید متوقف شود رئیس جمهور با تاکید بر تسریع در روند کار دستور دادند برای سرعت بخشی آن تصمیمات مناسب اتخاذ شود.
وی با انتقاد از برخی جریان سازی ها علیه تصویب هفت منطقه آزاد در کشور گفت: این مناطق با وجودی که نوید بخش تغییر و جهش اقتصادی منطقه خود هستند متاسفانه مورد هجمه های بی رحمانه قرار گرفته است که اقدامات در این زمینه برای تحقق حق مردم با کمک استانداران دیگر در حال انجام است.
وی بهره برداری از 10 هزار هکتار از طرح آبرسانی به 46 هزار هکتار از دشت سیستان و باند دوم فرودگاه بین المللی زاهدان را از جمله طرح های قابل افتتاح در پایان امسال عنوان کرد.
وی با بیان اینکه راه اندازی خط هوایی تفتان ایر و خرید دومین هواپیما برای این شرکت نوید دهنده رونق روابط است گفت: در دیدار با سرکنسول پاکستان در نظر داریم خط هوایی زاهدان- چابهار - کویته را برقرار کنیم و همچنین در سایر مسیرهای ارتباطی نظیر دریایی، زمینی و غیره به دنبال گسترش ارتباط با کشور دوست و همسایه پاکستان هستیم.
وی تصریح کرد: هریک از طرح های اقتصادی در سیستان و بلوچستان نوید رونق بازار کسب و کار می دهد.
وی با اشاره به ارتقای پایانه های مرزی استان از 2 به چهار پایانه در دولت یازدهم گفت: در گذشته صادرات از این 2 پایانه 400 میلیون دلار بود انتظار می رود با راه اندازی پایانه های جدید این سهم به یک میلیارد دلار ارتقا یابد.
وی با اشاره به ثمرات برجام و سفر 83 هیات خارجی به این استان پس از برجام گفت: حضور این تعداد هیات بعد از برجام ضمن رونق اقتصاد منطقه نشان دهنده امنیت بسیار مطلوب سیستان و بلوچستان برای کشورهای خارجی و خارج کردن این منطقه از وضعیت قرمز به سفید است.
هاشمی حوزه آی سی تی و مخابرات را 2 بخش اشتغالزا ذکر کرد و افزود: با توجه به اشتغال زایی بسیار مطلوب این بخش با درآمد زایی هزاران میلیارد تومانی هدف گذاری در شبکه های مجازی در برنامه ششم حداقل باید چهار درصد سهم استان باشد.
*** سیستان و بلوچستان میزبان حداقل 30 درصد جشنواره ها، همایش کشوری شود
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان در سال 96 مقصد گردشگران داخلی و خارجی است گفت: با توجه به ظرفیت های فراوان این استان در زمینه های مختلف از جمله گردشگری به رئیس جمهوری بیان شد سهم این استان در برگزاری جشنواره ها، فستیوال ها، همایش ها و غیره حداقل 30 تا 40 درصد در نظر گرفته شود.
*** توجه ویژه وزارت بهداشت به سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک با عنایت مسئولان وزارت بهداشت 86 هزار مترمربع فضای بهداشتی درمانی در کنار سایر اقدامات ارزشمند دیگر در دست ساخت است که هر یک به بهبود وضعیت بهداشت استان کمک قابل توجهی خواهد کرد.
وی طرح تحول سلامت را گامی ارزنده در بهبود وضعیت بهداشت و درمان کشور و استان ذکر کرد و افزود: در این راستا گام های ارزنده ای در سیستان و بلوچستان درحال انجام است که نوید بهبود وضعیت می دهد.
هاشمی گفت: هم اینک افزون بر هزار نفر در طرح های مختلف دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشغول بکار هستند.
وی با اشاره به شناسایی 134 پهنه معدنی در سیستان و بلوچستان گفت: این پهنه ها برای اکتشاف آماده واگذاری به بخش خصوصی است.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار در سیستان و بلوچستان گفت: در کنار طرح های کلان نقش برجسته بخش خصوصی در سرمایه گذاری در استان زمینه ساز رونق کسب و کار است.
وی گفت: در کنار گزارش به رئیس جمهوری پیشنهاد تشکیل کارگروه استانهای ساحلی و تدوین سند جامع و راهبردی در خصوص مراودات با همسایگان بویژه کشورهای پاکستان و عمان و تشکیل میز ایران، چین و پاکستان در کنار مثلث ایران، هند و افغانستان مطرح شد.
وی افزود: همچنین با توجه به اهمیت جوانان یک مشاور عالی در این زمینه مورد نیاز بود که به رئیس جمهور پیشنهاد داده شد.
وی با بیان اینکه 51 درصد جمعیت استان را روستاییان تشکیل می دهند گفت: ضروری است دولت ضمن توجه ویژه به زحمت کشان روستایی استان تدوین سند توسعه روستایی را در دستور کار قرار دهد.
*** افزایش میل به سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان
وی گفت: این استان با وجود ظرفیت های مختلف از جمله استقرار درکنار آبهای آزاد بین المللی خارج از تنگه هرمز، برخورداری از هزار و 100 کیلومتر مرز خاکی با کشورهای پاکستان و افغانستان و بیش از 300 کیلومتر مرز ساحلی در کنار دریای عمان، نزدیکی مناطق ساحلی استان با کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان وشبه قاره هند و کشورهای آفریقایی هم اینک به کانون توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی تبدیل شده است.
استاندار سیستان و بلوچستان با توجه به دیدار خود با مسئولان شیلات کشور نروژ گفت: مسئولان این کشور برای پرورش پنج میلیون تن ماهی در قفس برای خود برنامه ریزی کرده اند که تاکنون یک و نیم میلیون تن آن محقق شده و برای بقیه آن نیروی کار ندارند که می توان از این فرصت برای استان بهترین بهره را برد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با در اختیار داشتن 11.5 درصد از پهنه خاکی ایران اسلامی، همجواری با 2 کشور افغانستان و پاکستان، در اختیار داشتن تنها بندر اقیانوسی کشور و هزاران مزیت دیگر تا پیش از این در سایه نامهربانی های خواسته یا ناخواسته از پیشرفت متعالی باز مانده و تنها به برخی از ظرفیت های آن توجه شده بود.
به گفته بسیاری از کارشناسان، در صورت جدی گرفتن ظرفیت های سیستان و بلوچستان با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص و وجود نیروی جوان بسیار در آن، این استان می تواند به یکی از قطب های اقتصادی کشور تبدیل شود همانگونه که در دوران تحریم های ظالمانه صادرات این نقطه از کشور نمود روشنی از این ادعا بود.
با روی کار آمدن دولت یازدهم و در سایه افزایش عقلانیت در تصمیم گیری ها، توجه به مزیت های مرزی، تاکید بر اقتصاد درون محور، اهمیت دادن به کارگاه های خرد و کوچک و توجه همه جانبه به ظرفیت های سیستان و بلوچستان، طرح های این دولت در شمال و جنوب این استان سبب آغاز امید، کار و به طور کلی پویایی اقتصادی و اجتماعی در این استان شده است.
با توجه به اینکه 130 عنوان پروژه با 13 هزار میلیارد ریال اعتبار در سال 93 برای این استان از سوی دولت تدبیر و امید در نظر گرفته شد و نیز با توجه به 23 وعده رئیس جمهور به مردم این استان، سرمایه گذاران بسیاری در بخش های مختلف از جمله انرژی، پتروشیمی، فولاد، معادن و شیلات به این استان جذب شدند.
استاندار با اشاره به سخنان اخیر امام جمعه زابل درباره فرماندار هیرمند گفت: بی انصافی در این زمینه صورت گرفته و از یک امام جمعه فرهیخته و ارزشمند و اخلاق مدار انتظار چیز دیگری است که قبل از اینکه با آبروی یک فرماندار بازی شود بهتر بود قبل از بیان مسائل در جمع عامه مردم با فرماندار نشست برگزار و مساله را مطرح می کرد و یا با استاندار موضوع را مطرح و بررسی می کردند.
وی افزود: به معاون استاندار و حراست تاکید شده است موضوع را مورد بررسی قرار دهند.
هاشمی با بیان این که صیانت از هر انسانی ملاک است تصریح کرد: بعد از بررسی اگر موضوع صحت داشت به صورت جدی پیگیری شود و اگر خلاف واقع بود یا عذرخواهی کنند یا از طریق قانون و مراجع قضایی پیگیری خواهد شد زیرا نمی توان به راحتی از آبروی کسی گذشت.
7316 **6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

ثبت نظر

ارسال

نمایش‌

بی توجهی به کارکنان نفت در تعیین پاداش پایان خدمت کارکنان دولت!

بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سال آینده پاداش پایان خدمت کارکنان در ازای هر سال خدمت و به میزان حداکثر تا سی سال ۵۲۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که نسبت به امسال ۷۵ میلیون تومان اضافه شده است.

  • 403

2877 میلیارد دلار ثروت نفتی برباد رفته در 12 سال تحریم

برای فهم بهتر مقدار هزینه 2877 میلیارد دلاری وارد شده از صادرات نفتی از دست رفته تا پایان سال میلادی گذشته، می‌توان به ارزش ریالی آن با توجه به قیمت دلار در بازارهای امروز اشاره کرد که بالغ بر 100.7 هزار هزار میلیارد تومان می‌شود.

  • 408

رحیمی: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی دیده نشده است/ معافیت برای خانوارهای کم‌درآمد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی از جمله بنزین، گازوئیل و گاز را نداریم و این موضوع اصلاً در بودجه سال ۱۴۰۲ نیامده است.

  • 479

اشتباه بانک مرکزی در آبان ماه

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت : نرخ ارز در سامانه نیما متغیر خواهد بود. بخشی از مشکلی که در آبان و آذر ماه به وجود آمد بود. اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شد با محدودیت همراه شود .که باعث شد این موضوع القا ش ...

  • 478

قیمت قطعات یدکی در بازار سلیقه ای شد/ خبری از نظارت نیست

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه قیمت قطعات یدکی گران شده اما قیمت دستمزد تعمیرکاران خودرو تغییر نکرده است، گفت: در حال حاضر قیمت قطعات یدکی خودرو بسیار بالاست و هیچ نظارتی در این رابطه انجام نمی شود.

  • 475

کارنامه روحانی و رئیسی در کنترل تورم

«تورم را نصف و سپس تک‌رقمی خواهیم کرد»؛ این دقیقا وعده‌ای بود که سیدابراهیم رئیسی در انتخابات سال گذشته داد. اکنون 16 ماه از آغاز به کار دولت او می‌گذرد و بررسی‌ها نشان می‌دهد رئیسی و دولتش در کنترل تورم طی این مدت، نسبت به بازه زمانی مشابه در دولت روحانی، ناکام بوده‌اند.

  • 397

سابقه بیمه خریدنی نیست ولی یک استثنا دارد

سابقه بیمه خریدنی نیست مگر اینکه فرد به ۶۰ سال رسیده باشد و برای بازنشسته شدن نیاز به خرید سابقه بیمه داشته باشد.

  • 569

مردم بیشتر چه خانه‌هایی می‌خرند؟

فشار تقاضا برای واحدهای کوچک متراژ و قدیمی نمایه غالب در این بازار است.

  • 340

اقتصاد کلان چیست؟

ه علت تاثیرگذاری وضعیت اقتصادی بر تمامی افراد، مسائل اقتصاد کلان، نقش مهمی را در مباحثات سیاسی ملی ایفا می‌کنند. شرکت‌کنندگان در انتخابات از وضعیت اقتصادی آگاه هستند و می‌دانند که سیاست‌های دولت می‌تواند از راه‌های قابل‌توجهی بر اقتصاد، تاثیرگذار باشد.

  • 387

چرا مردم تمایلی به بیمه‌های زندگی ندارند؟

یک مدیر بیمه‌ای ضمن تشریح برخی دلایل عدم توجه مردم به بیمه‌های زندگی، گفت: :‌ یکی از مهمترین دلایل تورم و کاهش ارزش پول است که مردم متناسب با شرایط تصمیم می‌گیرند.

  • 532

قطار سریع السیر در بازار سکه

برخی از سکه بازان با اشاره به اظهارات اخیر رئیسی درباره قطار پیشرفت به کنایه می گفتند نرخ دلار این روزها سوار قطار سریع السیر شده و ایستگاه ها را یکی پس از دیگری طی می کند. همین امر موجب شده سکه بازان تحت هیجان افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار بگیرند.

  • 498

نقش موثر اصناف در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با تاکید بر نقش مهم اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و توزیع کالا و خدمات بین جامعه گفت: بدون همراهی و حضور موثر اصناف هیچ برنامه‌ای در بازار قابلیت اجرا و عملیاتی شدن ندارد.

  • 397

احتمال تغییر سن و سابقه بازنشستگی در بودجه ۱۴۰۲/ کدام صندوقها با بودجه دولت سرپا هستند؟

دولت برای جلوگیری از تشدید چالش در صندوقهای بازنشستگی بایستی پیشنهادهای تحولی در حوزه صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح سن و سابقه بازنشستگی در بودجه سال ۱۴۰۲ لحاظ کند.

  • 1788

پول مازاد فروش خودرو در بورس کالا به جیب خودروساز می‌رود؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر قیمت معامله شده خودرو در بورس بالاتر از بهای تمام شده پایه و سود معقول باشد، تفاوت مذکور باید برای مصارف عمومی به طور مثال برای توسعه صنعت حمل و نقل هزینه شود.

  • 285

«زمستان سخت» پتروشیمی ایران آغاز شد

بحران مدیریتی در حالی دومین دارنده منابع گازی جهان را دچار چالش جدی کرده است که رسانه‌های نزدیک به دولت مدت‌ها بود «زمستان سخت اروپا و التماس آن‌ها برای گاز ایران» را نوید می‌دادند.

  • 487

تحلیل تکنیکال بورس چیست؟

تحلیل تکنیکال بورس در واقع علمی در بازارهای مالی است که در آن پیش‌بینی قیمت‌های آینده بر اساس بررسی قیمت‌های گذشته صورت می‌گیرد.

  • 271

وضعیت حاد در بانک های 4 استان کشور

نرخ تسهیلات به سپرده ها پس از کسر سپرده قانونی در مهر ماه امسال، در 4 استان کشور بالاتر از 100 درصد بوده که اتفاقی خطرناک در اقتصاد قلمداد می شود. به باور برخی تحلیل گران این رویداد می تواند موجب رشد فزاینده نقدینگی شده و از این حیث این 4 منطقه را میدان انفجار نقدینگی می دانند.

  • 1943

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به سامان رسید

در اولین روز هفته معاملات بورس و فرابورس تهران، شاهد تغییرات اندک شاخص سهام بانک‌ها و موسسات اعتباری در بازار سرمایه بودیم.

  • 1748

بیشترین رشد قیمت سهام انبوه سازی، املاک و مستغلات به وتوس رسید

در اولین روز کاری هفته معاملات بورس وفرابورس تهران شاهد افت شاخص سهام شرکت های انبوه سازی،املاک و مستغلات دربازار سرمایه بودیم.

  • 675

وصول ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات در ۷ ماه/ درآمد مالیاتی مهر ۵۰ هزار میلیارد تومان شد

با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی طی ۷ ماهه سال جاری حدود ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است و درآمد مالیاتی مهر ماه ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

  • 361