استخدام ۱۵۵ نفر در شرکت آلومینای ایران-جاجرم و گرمه

شرکت آلومینای ایران در نظر دارد تعداد 155 نفر نیروی مورد نیاز خود را در قالب پیمانکاری(شرکت تامین کننده نیروی انسانی) از متقاضیان شهرستانهای جاجرم و گرمه از طریق برگزاری آزمونکتبی، مصاحبه حضوری و گزینش براساس برنامه زمانبندی به شرح جدول ذیل دعوت به همکاری می نماید.

شنبه 27 مرداد 1397 ساعت 8:15

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" 

افرادی که متقاضی شرکت در آزمون می باشند، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ 13/05/1397 تا تاریخ27/05/1397 به آدرس اینترنتی  www.karasa.ir مراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شرایط شرکت در آزمون:

1-  شرایط عمومی:

1-1- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

1-2-تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی

1-3-دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم

1-4- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقة محکومیت و سوء پیشینة کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذیصلاح)

1-5- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگانها به هر شکل ممکن

1-6-داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید امور ایمنی و بهداشت شرکت آلومینای جاجرم

1-7- عدم اعتیاد به مواد مخدر (با تایید مراجع ذی صلاح)

شرایط سنی:

1-8-حداکثر سن مجاز برای داوطلبان دیپلم 34 سال (متولدین01/06/1363 و بعد از آن)، فوق دیپلم 36 سال (متولدین 01/06/1361 و  بعد از آن) میباشد.

1-9-جانبازان ،آزدگان ، فرزندان و همسران شهدا ، فرزندان و همسران جانبازان 25 درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور  داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن معاف هستند.

1-10-افراد خانواده معظم شهدا(شامل پدر ، مادر،خواهر ، برادر ) تا میزان 5 سال.

1-11- رزمندگان کمتر از 6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه ، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه. 

1-12- مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.

1-13- به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد، یک سال و حداکثر 5 سال  به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.

1-14- افرادی که حداقل یک سال در پیمانکاران شرکت الومینای ایران سابقه پرداخت حق بیمه را دارند از شرایط سنی معاف می باشند.

2- امتیازات و سهمیه های قانونی :

1-1-12- ایثارگران سهمیه 25 درصد: شامل جانبازان ، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسرو فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسرو فرزندان آزدگان دارای یکسال و بالای یکسال اسارت خواهر و برادر شاهد میباشند.

2-1-12- ایثارگران سهمیه 5 درصد: رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان آزدگان کمتر از یکسال اسارت.

(تاییدیه مدت حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه ها با معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع جهاد کشاورزی می باشد و سایر مراجع مورد تایید نمی باشد). 

3-1-12- براساس هماهنگی های بعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی صرفا از طریق شرکت در آزمون استخدامی، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر هر یک از سهمیه های 25 درصد و 5 درصد(در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرایی)  براساس نمره مکتسبه آزمون به میزان حداکثر 2 برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و با رعایت ساز و کار ذیل صورت می پذیرد:

1-3-1-12- مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران مجاز به بهرهمندی از سهمیه استخدامی 5 درصد سایر ایثارگران و یا بلعکس، نمی باشند به عبارت دیگر هر داوطلب می تواند در صورت مشمول بودن ، صرفا از یکی از سهمیه های مشخص شده استفاده نمایند. 

2-3-1-12- رعایت شرط حداقل معدل (در صورت وجود در شرایط اختصاصی) و همچنین کسب حد نصاب نمره آزمون برای مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران (به استثناء خواهر و برادر شهید) الزامی نمی باشد.

3-3-1-12- در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران ،اولویت استخدام آنها مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثار گران صورت خواهد پذیرفت.

4-3-1-12- اولویت پذیرش در مشمولین 5 درصد ایثارگران، با رزمندگان می باشد(رزمندگان در صورت ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی و داشتن شرایط احراز لازم در حد سهمیه تعیین شده از شرط حدنصاب در آزمون معاف بوده و براساس نمرات مکتسبه انتخاب خواهند شد) و سایر مشمولین سهمیه مذکور در صورت کسب حد نصاب در اولویت بعدی قرارداشته و دربین خود به رقابت خواهند پرداخت.

5-3-1-12- استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی ایثارگران (25 درصد و5 درصد)از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد صورت می پذیرد.   

3-سهمیه معلولین:

جذب معلولین عادی(با ارایه معرفینامه از بهزیستی )از محل سهمیه استخدامی (3 درصد قانون جامع حمایت از معلولان)صرفا از طریق شرکت در آزمون استخدامی، کسب حد نصاب لازم و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول(در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرایی) براساس نمره مکتسبه آزمون و به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی صورت میپذیرد. 

4- شرایط مدرک تحصیلی:

4-1-مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.

4-2-دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود).

4-3- تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.

4-4- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.

تذکر: مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ 01/06/1397باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمیگیرد.

5- اولویت های جذب:

5-1- داوطلب بومی: افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند، داوطلب بومی تلقی میگردند:

الف- شهرستان های محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان های محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان های محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان های محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

ج- داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان های محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

د- داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان های محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند (پرداخت حق بیمه به مدت تعیینشده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).

تبصره- مبنای شهرستانها  برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبتنام میباشد.

6-نحوه ثبت نام و مهلت آن:

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز شنبه 27/05/97 فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون، ثبت نام نمایند. (مهلت مذکور قابل تمدید نخواهد بود).

6-1-مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن

6-2- واریز مبلغ 500.000ریال (پانصد هزارریال) به صورت الکترونیکی بهعنوان حق ثبت نام در آزمون.

* وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

تبصره 1 : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک ردیف را دارد. 

6-3-   داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند. (حجم عکس 4×3 نباید بیشتر از 40 کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از 100 کیلوبایت باشد)

● عکس داوطلب 4×3

●شناسنامه

●گواهی تحصیلی (مدرک تحصیلی باید دارای معدل باشد)

●کارت ملی 

● کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد 

● سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی

●مدارک بومی بودن

●مدارک دال بر امتیازات و سهمیه های قانونی (ایثارگران و معلولین)

6-4-ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت www.karasa.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری میباشد. 

6-5- داوطلبان باید پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید. 

تبصره 2 : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده بهعهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند. 

7- حوزه برگزاری آزمون:

7-1-  آزمون بصورت چهارگزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخهای نادرست برگزار می شود.

7-2-  آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی (شامل هوش، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات) و سؤالات تخصصی شامل دروس دانشگاهی می باشد.

تبصره: اقلیتهای مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف میباشند و امتیاز آن در سایر مواد عمومی آزمون توزیع میشود.

8- توضیحات مهم :

8-1-  چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

8-2- قبولی آزمون یا مصاحبه حضوری به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در آزمون کتبی ، مصاحبه تخصصی و روانشناختی، آزمون عملی ، معاینات پزشکی ، تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

8-3-  کلیه مشاغل عملیاتی و تولیدی بوده و افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.

شرکت آلومینای ایران هیچگونه تعهدی نسبت به استخدام یا قرارداد با نفرات جذب شده را ندارد و این آزمون صرفا به منظور تکمیل کادر پرسنلی شرکت های تأمین کننده نیروی انسانی فعال در شرکت آلومینای ایران می باشد.

8-4-   محل اشتغال افراد قبول شده، واقع در سایت شرکت آلومینای ایران میباشد و نحوه اشتغال و محل خدمت افراد را شرکت تعیین می کند.

9-   دریافت کارت آزمون:

9-1- دریافت کارت ورود بهجلسه برای داوطلبان، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائهشده، در تاریخهای تعیینشده امکانپذیراست.

9-2- آزمون در شهر جاجرم برگزار خواهد شد. محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.

10-  اعلام نتایج آزمون : 

10-1-   نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور (www.karasa.ir) اعلام خواهد شد.

10-2-داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن  66560465  -66530043- 021 تماس حاصل نمایند.

ثبت نظر

ارسال

نمایش‌

بی توجهی به کارکنان نفت در تعیین پاداش پایان خدمت کارکنان دولت!

بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سال آینده پاداش پایان خدمت کارکنان در ازای هر سال خدمت و به میزان حداکثر تا سی سال ۵۲۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که نسبت به امسال ۷۵ میلیون تومان اضافه شده است.

  • 403

2877 میلیارد دلار ثروت نفتی برباد رفته در 12 سال تحریم

برای فهم بهتر مقدار هزینه 2877 میلیارد دلاری وارد شده از صادرات نفتی از دست رفته تا پایان سال میلادی گذشته، می‌توان به ارزش ریالی آن با توجه به قیمت دلار در بازارهای امروز اشاره کرد که بالغ بر 100.7 هزار هزار میلیارد تومان می‌شود.

  • 408

رحیمی: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی دیده نشده است/ معافیت برای خانوارهای کم‌درآمد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی از جمله بنزین، گازوئیل و گاز را نداریم و این موضوع اصلاً در بودجه سال ۱۴۰۲ نیامده است.

  • 479

اشتباه بانک مرکزی در آبان ماه

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت : نرخ ارز در سامانه نیما متغیر خواهد بود. بخشی از مشکلی که در آبان و آذر ماه به وجود آمد بود. اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شد با محدودیت همراه شود .که باعث شد این موضوع القا ش ...

  • 478

قیمت قطعات یدکی در بازار سلیقه ای شد/ خبری از نظارت نیست

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه قیمت قطعات یدکی گران شده اما قیمت دستمزد تعمیرکاران خودرو تغییر نکرده است، گفت: در حال حاضر قیمت قطعات یدکی خودرو بسیار بالاست و هیچ نظارتی در این رابطه انجام نمی شود.

  • 475

کارنامه روحانی و رئیسی در کنترل تورم

«تورم را نصف و سپس تک‌رقمی خواهیم کرد»؛ این دقیقا وعده‌ای بود که سیدابراهیم رئیسی در انتخابات سال گذشته داد. اکنون 16 ماه از آغاز به کار دولت او می‌گذرد و بررسی‌ها نشان می‌دهد رئیسی و دولتش در کنترل تورم طی این مدت، نسبت به بازه زمانی مشابه در دولت روحانی، ناکام بوده‌اند.

  • 397

سابقه بیمه خریدنی نیست ولی یک استثنا دارد

سابقه بیمه خریدنی نیست مگر اینکه فرد به ۶۰ سال رسیده باشد و برای بازنشسته شدن نیاز به خرید سابقه بیمه داشته باشد.

  • 569

مردم بیشتر چه خانه‌هایی می‌خرند؟

فشار تقاضا برای واحدهای کوچک متراژ و قدیمی نمایه غالب در این بازار است.

  • 340

اقتصاد کلان چیست؟

ه علت تاثیرگذاری وضعیت اقتصادی بر تمامی افراد، مسائل اقتصاد کلان، نقش مهمی را در مباحثات سیاسی ملی ایفا می‌کنند. شرکت‌کنندگان در انتخابات از وضعیت اقتصادی آگاه هستند و می‌دانند که سیاست‌های دولت می‌تواند از راه‌های قابل‌توجهی بر اقتصاد، تاثیرگذار باشد.

  • 387

چرا مردم تمایلی به بیمه‌های زندگی ندارند؟

یک مدیر بیمه‌ای ضمن تشریح برخی دلایل عدم توجه مردم به بیمه‌های زندگی، گفت: :‌ یکی از مهمترین دلایل تورم و کاهش ارزش پول است که مردم متناسب با شرایط تصمیم می‌گیرند.

  • 532

قطار سریع السیر در بازار سکه

برخی از سکه بازان با اشاره به اظهارات اخیر رئیسی درباره قطار پیشرفت به کنایه می گفتند نرخ دلار این روزها سوار قطار سریع السیر شده و ایستگاه ها را یکی پس از دیگری طی می کند. همین امر موجب شده سکه بازان تحت هیجان افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار بگیرند.

  • 498

نقش موثر اصناف در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با تاکید بر نقش مهم اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و توزیع کالا و خدمات بین جامعه گفت: بدون همراهی و حضور موثر اصناف هیچ برنامه‌ای در بازار قابلیت اجرا و عملیاتی شدن ندارد.

  • 397

احتمال تغییر سن و سابقه بازنشستگی در بودجه ۱۴۰۲/ کدام صندوقها با بودجه دولت سرپا هستند؟

دولت برای جلوگیری از تشدید چالش در صندوقهای بازنشستگی بایستی پیشنهادهای تحولی در حوزه صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح سن و سابقه بازنشستگی در بودجه سال ۱۴۰۲ لحاظ کند.

  • 1788

پول مازاد فروش خودرو در بورس کالا به جیب خودروساز می‌رود؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر قیمت معامله شده خودرو در بورس بالاتر از بهای تمام شده پایه و سود معقول باشد، تفاوت مذکور باید برای مصارف عمومی به طور مثال برای توسعه صنعت حمل و نقل هزینه شود.

  • 285

«زمستان سخت» پتروشیمی ایران آغاز شد

بحران مدیریتی در حالی دومین دارنده منابع گازی جهان را دچار چالش جدی کرده است که رسانه‌های نزدیک به دولت مدت‌ها بود «زمستان سخت اروپا و التماس آن‌ها برای گاز ایران» را نوید می‌دادند.

  • 487

تحلیل تکنیکال بورس چیست؟

تحلیل تکنیکال بورس در واقع علمی در بازارهای مالی است که در آن پیش‌بینی قیمت‌های آینده بر اساس بررسی قیمت‌های گذشته صورت می‌گیرد.

  • 271

وضعیت حاد در بانک های 4 استان کشور

نرخ تسهیلات به سپرده ها پس از کسر سپرده قانونی در مهر ماه امسال، در 4 استان کشور بالاتر از 100 درصد بوده که اتفاقی خطرناک در اقتصاد قلمداد می شود. به باور برخی تحلیل گران این رویداد می تواند موجب رشد فزاینده نقدینگی شده و از این حیث این 4 منطقه را میدان انفجار نقدینگی می دانند.

  • 1943

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به سامان رسید

در اولین روز هفته معاملات بورس و فرابورس تهران، شاهد تغییرات اندک شاخص سهام بانک‌ها و موسسات اعتباری در بازار سرمایه بودیم.

  • 1748

بیشترین رشد قیمت سهام انبوه سازی، املاک و مستغلات به وتوس رسید

در اولین روز کاری هفته معاملات بورس وفرابورس تهران شاهد افت شاخص سهام شرکت های انبوه سازی،املاک و مستغلات دربازار سرمایه بودیم.

  • 675

وصول ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات در ۷ ماه/ درآمد مالیاتی مهر ۵۰ هزار میلیارد تومان شد

با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی طی ۷ ماهه سال جاری حدود ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است و درآمد مالیاتی مهر ماه ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

  • 361