فروشندگان نگران بازپرداخت اقساط کارت اعتباری بیمه ملت نباشند

فروشندگان نگران بازپرداخت اقساط کارت اعتباری بیمه ملت نباشند

معاون بازاریابی بیمه ملت، کارت اعتباری این شرکت را ابزاری اعتباری بر اساس مدل‌های جهانی کارت اعتباری و بومی‌سازی شده دانست و به فروشندگان کالاها اطمینان داد که نگران بازپرداخت اقساط این کارت نباشند.

سه شنبه 22 آبان 1397 ساعت 21:56

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران 

از روابط عمومی بیمه ملت، بحث کارت اعتباری در دنیا پیشینه نسبتا طولانی دارد و اصولا خدمات کارتی با کارت‌های اعتباری آغاز شده است. بر اساس آمارهای منتشر شده در آمریکا نزدیک به ۶۰ درصد از تراکنش‌های کارتی از طریق کارت‌های اعتباری انجام می‌شود. در کشور ما و در صنعت بیمه، تنها شرکتی که امکان استفاده کارت اعتباری را برای بیمه‌گزارانش فراهم آورده، شرکت بیمه ملت است.

امین احمدیان، معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت، کارت اعتباری بیمه ملت را یک ابزار اعتباری بر اساس مدل‌های جهانی کارت اعتباری و بومی‌سازی شده دانست که متناسب با محدودیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ایران طراحی شده و در این خصوص افزود: این کارت، امکان خرید اقساطی کالا و خدمات را از پذیرندگان طرف قرارداد مندرج در سایت کارت اعتباری بیمه ملت، به شیوه‌ای آسان و سازماندهی شده برای دارندگان کارت فراهم کند.

وی درباره میزان اعتبار تخصیص‌یافته به دارندگان کارت نیز افزود: اغلب دارندگان کارت اعتباری، کارکنان سازمان‌ها، نهادهای معتبر دولتی و شرکت‌های خصوصی بزرگ هستند و میزان اعتبار کارت، بر اساس پُست سازمانی و میزان حقوق دریافتی افراد، متفاوت بوده و حداکثر ۲ برابر حقوق خالص دریافتی فرد پس از کسر کسورات است.

احمدیان از دیگر دارندگان کارت اعتباری، بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی بیمه ملت را نام برد و گفت: کسانی که بیمه‌های زندگی بیمه ملت را خریداری کرده‌اند، اعم از بیمه‌ زندگی و سرمایه‌گذاری، بیمه سپرده زندگی، بیمه تحصیل فرزندان و بیمه مستمری زنان خانه‌دار، با دارابودن حداقل یک میلیون تومان به عنوان ذخیره ریاضی بیمه‌نامه، می‌توانند کارت اعتباری بیمه ملت را دریافت کنند.

معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت اهداف طرح راه‌اندازی کارت اعتباری به صورت کاملا انحصاری در بیمه ملت را این‌گونه برشمرد: از سال ۸۹ با هدف ایجاد تسهیلات خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن، ارائه چک یا هرگونه وثیقه؛ و نیز افزایش قدرت خرید و سطح رفاه و بهره‌مندی از سبد متنوع کالا شامل انواع خدمات اعتباری و اقساطی در حوزه‌های صدور انواع بیمه‌نامه، فروش کالا، گردشگری، درمانی، دندان‌پزشکی و...، طرح کارت اعتباری در بیمه ملت اجرایی شد.

احمدیان در خصوص مزایای کارت اعتباری برای فروشگاه‌های طرف قرارداد اعلام کرد: این طرح، با ایجاد یک مجموعه عظیم از مشتریان بالقوه، در صورت عملکرد حرفه‌ای پذیرندگان، افزایش فروش و رونق کسب و کار آنها را به دنبال دارد.

وی بیمه ملت را ضامن بازگشت پول و سرمایه پذیرندگان کارت اعتباری خواند و افزود: کلیه فروش‌های پذیرندگان تحت پوشش بیمه‌نامه «بیمه اعتباری» و «بیمه عمر مانده بدهکار» بیمه ملت قرار دارد و کلیه اقساط از سوی این شرکت پرداخت می‌شود تا آسایش خاطر پذیرندگان را در خصوص عدم دریافت چک، سفته و سایر اوراق ضمانتی جهت تضمین و اطمینان از بازپرداخت اقساط حتی در مورد فوت خریداران تامین کند.

امین احمدیان، یکی از بزرگترین مزایای کارت اعتباری را این‌گونه تشریح کرد: با توجه به بیمه عمر مانده بدهکار اقساط از سوی بیمه ملت، در صورت ازکارافتادگی یا فوت مشتری، پذیرندگان نگرانی از بابت وصول مطالبات خود نداشته و بیمه ملت نسبت به تسویه حساب بدهیِ مشتری، اقدام می‌کند.

ارتقا و به‌روزرسانی سایت و اپلیکیشن کارت اعتباری

مدیر کارت اعتباری بیمه ملت نیز، بهبود ارائه خدمات و کسب رضایت‌مندی دارندگان، حمایت از صنایع و تولیدات داخلی، بالابردن سطح زندگی دارندگان و رونق کسب و کار را از اهداف اصلی تیم مدیریت کارت اعتباری عنوان کرد و ادامه داد: برای رسیدن به این مهم، اقدامات بسیاری از سوی بیمه ملت صورت گرفته است.

فرشید مولاپور، سایت کارت اعتباری بیمه ملت را از مهمترین کانال‌های اطلاعاتی و ارتباطی دارندگان کارت و پذیرندگان آن اعلام کرد و افزود: آنچه در طراحی سایت مورد اهمیت واقع شده، ارتقای سیستم طراحی کاربرپسند، تسریع و تسهیل در بازیابی اطلاعات، امکان جست‌وجوی پیشرفته کالا یا خدمات بر اساس شهر، دسته کالا و محصول و پنل اختصاصی دارندگان و پذیرندگان کارت برای دسترسی به جزئیات خرید، اقساط و... است.

وی بخش کارت اعتباری اپلیکیشن بیمه ملت را دارای مزایای رقابتی بسیاری دانست و بیان کرد: یکی دیگر از ابزارهای ارتباطی به منظور تسریع و سهولت دسترسی دارندگان کارت به اطلاعات موردنیاز، اپلیکیشن بیمه ملت است که دارنده کارت می‌تواند به راحتی با مراجعه به برنامه "بازار" یا "google play" بر روی گوشی موبایل خود و جست‌وجوی عبارت "بیمه ملت" نسبت به دانلود و نصب این اپلیکیشن اقدام کند.

مدیر کارت اعتباری بیمه ملت با اشاره به برخی از مزایای این اپلیکیشن گفت: مشاهده موجودی کارت، جزییات خریدهای انجام شده، تعداد اقساط پرداخت شده یا سررسید شده هر خرید، بازپرداخت و یا تسویه اقساط، نمایش و امکان جستجوی فروشگاه‌های طرف قرارداد بر اساس دسته‌بندی و شهر مورد نظر از جمله مزایای اپلیکیشن بیمه ملت است. وی همچنین ادامه داد: دریافت رمز جدید و یا اعلام مفقودی کارت و فعال‌سازی کارت نیز از طریق این اپلیکیشن امکان‌پذیر است.

راه‌اندازی پورتال ویژه سازمان‌های طرف قرارداد

فرشید مولاپور در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار کارت اعتباری بیمه ملت برای ۳۰۰ سازمان طرف قرارداد صادر شده است و تعداد ۸۰۰ پایانه فروش در حوزه کارت اعتباری بیمه ملت فعالیت دارند.

وی با اشاره به طراحی پورتال ویژه سازمان‌های طرف قرارداد کارت اعتباری به منظور تسریع در امور و بهبود ارائه خدمات به طیف گسترده از دارندگان، اعلام کرد: قابلیت مسدود یا فعال کردن کارت پرسنل، درخواست صدور مجدد کارت، افزایش اعتبار، مشاهده لیست کسر از حقوق، تغییر رمز و... از ویژگی‌های این پورتال سازمانی بوده که رابط سازمان می‌تواند درخواست‌های سازمان متبوع خود را به صورت آنلاین در محل سازمان خود انجام دهد.

 سامانه پیامکی کارت اعتباری

مدیر کارت اعتباری بیمه ملت یکی دیگر از اقدامات کارت اعتباری در راستای بهبود ارائه خدمات و کسب رضایت‌مندی دارندگان را این‌گونه بیان کرد: سامانه پیامکی بیمه ملت (۰۲۱۸۵۳۳۳) امکان دریافت موجودی، فعال‌سازی کارت، دریافت رمز جدید و اعلام مفقودی کارت را تنها با ارسال یک پیامک برای آنان فراهم می‌سازد.

 قرارداد با فروشگاه زنجیره‌ای شهروند

فرشید مولاپور، انعقاد قرارداد کارت اعتباری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند را مدنظر قرار داد و افزود: با توجه به گستردگی، قدمت و تنوع محصولات فروشگاه شهروند، این فروشگاه جزو یکی از بزرگترین و موفق‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مطرح کشور است.

وی انعقاد این قرارداد را در راستای جلب رضایت دارندگان اعلام کرد و گفت: تسهیل امر خرید، آرامش، تنوع، قیمت و کیفیت کالا و خدماتی که پیرامون آن کالا وجود دارد از مطالبات به حق دارندگان کارت است.

 برگزاری نظام مشارکت عمومی

مدیر کارت اعتباری بیمه ملت، با اشاره به این‌که هر کسب و کاری و سیستمی برای ارتقا و رشد نیاز به بازنگری و بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های جدید دارد؛ بیان کرد: کارت اعتباری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با برگزاری نظام مشارکت عمومی و نظرسنجی با حضور کلیه دارندگان و پذیرندگان کارت، اقدام به جمع‌آوری نظرات، ایده‌ها و طرح‌های جدید کرده است.

وی در توضیح این امر، افزود: با سنجش، ارزیابی و اجرایی نمودن موارد مطرح شده و در نتیجه، با بهبود ارائه خدمات و افزایش ضریب نفود کارت اعتباری، می‌کوشیم در جهت ارتقای عملکرد و توسعه سازمان گام برداشته و همچنین از ایده‌ها و نظرات ارائه شده در یک سیستم ساخت‌یافته، می‌توان بانک اطلاعاتی قوی ایجاد کرد.

حمایت از استارت‌آپ‌ها

فرشید مولاپور، با اشاره به نام سال ۹۷ و به منظور حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی اظهار کرد: از آنجا که اغلب استارت‌آپ‌ها توسط جوانان تحصیل کرده و دارای انگیزه راه‌اندازی می‌شود، کارت اعتباری بیمه ملت، می‌کوشد تا ضمن ایجاد بستری مناسب برای بازاریابی خدمات و محصولات این استارت‌آپ‌ها در میان مجموعه بزرگ دارندگان کارت خود، بتواند قدمی هرچند کوچک در راستای اعتلا و توسعه کسب و کارها در سطح کشور بردارد.

ثبت نظر

ارسال

نمایش‌

بی توجهی به کارکنان نفت در تعیین پاداش پایان خدمت کارکنان دولت!

بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سال آینده پاداش پایان خدمت کارکنان در ازای هر سال خدمت و به میزان حداکثر تا سی سال ۵۲۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که نسبت به امسال ۷۵ میلیون تومان اضافه شده است.

  • 403

2877 میلیارد دلار ثروت نفتی برباد رفته در 12 سال تحریم

برای فهم بهتر مقدار هزینه 2877 میلیارد دلاری وارد شده از صادرات نفتی از دست رفته تا پایان سال میلادی گذشته، می‌توان به ارزش ریالی آن با توجه به قیمت دلار در بازارهای امروز اشاره کرد که بالغ بر 100.7 هزار هزار میلیارد تومان می‌شود.

  • 408

رحیمی: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی دیده نشده است/ معافیت برای خانوارهای کم‌درآمد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی از جمله بنزین، گازوئیل و گاز را نداریم و این موضوع اصلاً در بودجه سال ۱۴۰۲ نیامده است.

  • 479

اشتباه بانک مرکزی در آبان ماه

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت : نرخ ارز در سامانه نیما متغیر خواهد بود. بخشی از مشکلی که در آبان و آذر ماه به وجود آمد بود. اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شد با محدودیت همراه شود .که باعث شد این موضوع القا ش ...

  • 478

قیمت قطعات یدکی در بازار سلیقه ای شد/ خبری از نظارت نیست

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه قیمت قطعات یدکی گران شده اما قیمت دستمزد تعمیرکاران خودرو تغییر نکرده است، گفت: در حال حاضر قیمت قطعات یدکی خودرو بسیار بالاست و هیچ نظارتی در این رابطه انجام نمی شود.

  • 475

کارنامه روحانی و رئیسی در کنترل تورم

«تورم را نصف و سپس تک‌رقمی خواهیم کرد»؛ این دقیقا وعده‌ای بود که سیدابراهیم رئیسی در انتخابات سال گذشته داد. اکنون 16 ماه از آغاز به کار دولت او می‌گذرد و بررسی‌ها نشان می‌دهد رئیسی و دولتش در کنترل تورم طی این مدت، نسبت به بازه زمانی مشابه در دولت روحانی، ناکام بوده‌اند.

  • 397

سابقه بیمه خریدنی نیست ولی یک استثنا دارد

سابقه بیمه خریدنی نیست مگر اینکه فرد به ۶۰ سال رسیده باشد و برای بازنشسته شدن نیاز به خرید سابقه بیمه داشته باشد.

  • 569

مردم بیشتر چه خانه‌هایی می‌خرند؟

فشار تقاضا برای واحدهای کوچک متراژ و قدیمی نمایه غالب در این بازار است.

  • 340

اقتصاد کلان چیست؟

ه علت تاثیرگذاری وضعیت اقتصادی بر تمامی افراد، مسائل اقتصاد کلان، نقش مهمی را در مباحثات سیاسی ملی ایفا می‌کنند. شرکت‌کنندگان در انتخابات از وضعیت اقتصادی آگاه هستند و می‌دانند که سیاست‌های دولت می‌تواند از راه‌های قابل‌توجهی بر اقتصاد، تاثیرگذار باشد.

  • 387

چرا مردم تمایلی به بیمه‌های زندگی ندارند؟

یک مدیر بیمه‌ای ضمن تشریح برخی دلایل عدم توجه مردم به بیمه‌های زندگی، گفت: :‌ یکی از مهمترین دلایل تورم و کاهش ارزش پول است که مردم متناسب با شرایط تصمیم می‌گیرند.

  • 532

قطار سریع السیر در بازار سکه

برخی از سکه بازان با اشاره به اظهارات اخیر رئیسی درباره قطار پیشرفت به کنایه می گفتند نرخ دلار این روزها سوار قطار سریع السیر شده و ایستگاه ها را یکی پس از دیگری طی می کند. همین امر موجب شده سکه بازان تحت هیجان افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار بگیرند.

  • 498

نقش موثر اصناف در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با تاکید بر نقش مهم اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و توزیع کالا و خدمات بین جامعه گفت: بدون همراهی و حضور موثر اصناف هیچ برنامه‌ای در بازار قابلیت اجرا و عملیاتی شدن ندارد.

  • 397

احتمال تغییر سن و سابقه بازنشستگی در بودجه ۱۴۰۲/ کدام صندوقها با بودجه دولت سرپا هستند؟

دولت برای جلوگیری از تشدید چالش در صندوقهای بازنشستگی بایستی پیشنهادهای تحولی در حوزه صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح سن و سابقه بازنشستگی در بودجه سال ۱۴۰۲ لحاظ کند.

  • 1782

پول مازاد فروش خودرو در بورس کالا به جیب خودروساز می‌رود؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر قیمت معامله شده خودرو در بورس بالاتر از بهای تمام شده پایه و سود معقول باشد، تفاوت مذکور باید برای مصارف عمومی به طور مثال برای توسعه صنعت حمل و نقل هزینه شود.

  • 285

«زمستان سخت» پتروشیمی ایران آغاز شد

بحران مدیریتی در حالی دومین دارنده منابع گازی جهان را دچار چالش جدی کرده است که رسانه‌های نزدیک به دولت مدت‌ها بود «زمستان سخت اروپا و التماس آن‌ها برای گاز ایران» را نوید می‌دادند.

  • 487

تحلیل تکنیکال بورس چیست؟

تحلیل تکنیکال بورس در واقع علمی در بازارهای مالی است که در آن پیش‌بینی قیمت‌های آینده بر اساس بررسی قیمت‌های گذشته صورت می‌گیرد.

  • 271

وضعیت حاد در بانک های 4 استان کشور

نرخ تسهیلات به سپرده ها پس از کسر سپرده قانونی در مهر ماه امسال، در 4 استان کشور بالاتر از 100 درصد بوده که اتفاقی خطرناک در اقتصاد قلمداد می شود. به باور برخی تحلیل گران این رویداد می تواند موجب رشد فزاینده نقدینگی شده و از این حیث این 4 منطقه را میدان انفجار نقدینگی می دانند.

  • 1921

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به سامان رسید

در اولین روز هفته معاملات بورس و فرابورس تهران، شاهد تغییرات اندک شاخص سهام بانک‌ها و موسسات اعتباری در بازار سرمایه بودیم.

  • 1732

بیشترین رشد قیمت سهام انبوه سازی، املاک و مستغلات به وتوس رسید

در اولین روز کاری هفته معاملات بورس وفرابورس تهران شاهد افت شاخص سهام شرکت های انبوه سازی،املاک و مستغلات دربازار سرمایه بودیم.

  • 675

وصول ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات در ۷ ماه/ درآمد مالیاتی مهر ۵۰ هزار میلیارد تومان شد

با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی طی ۷ ماهه سال جاری حدود ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است و درآمد مالیاتی مهر ماه ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

  • 361