کدام بانک سود بیشتری به سپرده ها می دهد ؟

کدام بانک سود بیشتری به سپرده ها می دهد

چقدر پول دارید ؟ می خواهید بدانید کدام بانک سود بیشتری به سپرده های شما می دهد؟ خیلی هم لازم نیست کنجکاو باشید. این گزارش به شما نشان می دهد که هر بانکی برای پرداخت سود بیشتر به سپرده های مردم چه راه هایی پیش روی مردم می گذارند.

شنبه 6 تیر 1394

کدام بانک و مؤسسه اعتباری نرخ سود بیشتر به سپرده‌ های روزشمار می‌دهد. این یک سؤالی است که اکثریت مردم ایران درصدد یافتن پاسخ هستند. پس از اعلام نرخ سود سپرده‌های یکساله 20درصد از سوی بانک مرکزی، به بانک‌ها اجازه داده شد تا به سپرده‌های کمتر از یک‌سال تا حداکثر 20درصد سود بپردازند و در این مسیر باهم رقابت کنند. البته برخی از مدیران بانک‌ها پس از این تصمیم بانک مرکزی دور هم نشستند و صورتجلسه‌ای امضا کردند تا به سپرده‌های روزشمار یکماهه مردم بیش از 10درصد سود ندهند.

به گزارش بینا ، اقدامی که از یک سو شائبه رویکرد کارتلی بانک‌ها و مغایر با اصل رقابت را تقویت می‌کند و از سوی دیگر، بانک‌های مدافع پرداخت سود روزشمار 10درصدی که البته عمدتا بانک‌های بزرگ دولتی هستند، پرداخت سود سپرده روزشمار نزدیک 20درصد را نرخ شکنی قلمداد می‌کنند و مدعی هستند این نوع رقابت هزینه تمام‌شده پول در شبکه بانکی را افزایش می‌دهد.

این در حالی است که قانون رقابت تصریح دارد:هرگونه تبانی از طریق قرارداد، توافق و یا تفاهم (اعم از کتبی، الکترونیکی، شفاهی یا عملی) بین به‌نحوی که نتیجه آن اخلال در رقابت باشد ممنوع است؛ ازجمله موارد ضدرقابتی مشخص کردن قیمت‌های خرید یا فروش کالا یا خدمت و نحوه تعیین آن در بازار به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم است.

 

نام بانک

نرخ سود روزشمار

توضیحات

بانک سپه

10درصد

اجرای توافق بانکداران دولتی

بانک ملی

10درصد

اجرای توافق بانکداران دولتی

بانک انصار

10درصد

اجرای توافق بانکداران دولتی

بانک ملت

10درصد

اجرای توافق بانکداران دولتی

بانک پارسیان

10درصد تا 20درصد

مشروط به میزان سپرده و مدت زمان آن

بانک سامان

20درصد

بلوکه کردن 10درصد مبلغ سپرده

بانک کارآفرین

20درصد

پرداخت وام به سپرده‌های کلان

بانک اقتصاد نوین

20درصد

بلوکه کردن 2ماهه کل سپرده

بانک آینده

19درصد

بدون قید و شرط

بانک صادرات

19.75درصد

بدون قید و شرط

بانک شهر

22درصد

سپرده در صندوق آرمان

بانک تجارت

20درصد

بدون قید و شرط

بانک پارسارگاد

19.5درصد

بدون قید و شرط

مهر اقتصاد

19درصد روزشمار

بدون قید و شرط

مؤسسه ثامن

20درصد

 در انتظار دریافت مجوز


بانک‌هایی که به توافق 10درصدی پایبندند



بانک سپه ؛ حرکت بر مدار توافق :

این بانک نرخ سود سپرده‌های روزشمار را 10درصداعلام می‌کند. پیشنهاد بانک سپه دریافت سود مطمئن و بدون دستکاری احتمالی براساس بخشنامه بانک مرکزی و توافق بانکداران دولتی است، به‌گونه‌ای که اگر سپرده‌گذار مبلغ سپرده را تا 6‌ماه حفظ کند، 18درصد سود دریافت خواهد کرد و درصورتی که دوره ماندگاری سپرده بین 9‌ماه تا یک سال باشد، نرخ سود سپرده 20درصد به سپرده‌گذاران پرداخت می‌شود. میزان سپرده ریالی در بانک سپه تأثیری در نرخ سود نخواهد داشت و هیچ‌گونه تسهیلاتی هم بابت سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، پرداخت نمی‌کند.

 

 بانک انصار ؛ ملاک بخشنامه بانک مرکزی:

این بانک برای سود سپرده‌های روزشمار نرخ سود 10درصد، سپرده‌های شش‌ماهه، نرخ سود 18درصد، برای سپرده‌های یکساله نرخ سود 20درصد درنظر گرفته که بخشنامه بانک مرکزی و توافق بانکداران هم همین را می‌خواهد. بانک انصار طرح‌های قبلی خود برای جذب سپرده‌های مردم با نرخ سود بالاتر را کنار گذاشته و فعلا براساس نرخ سود توافق شده بین برخی بانک‌های دولتی و خصوصی عمل می‌کند، هرچند ممکن است در آینده نرخ سود خود را تغییر دهد.

 

بانک ملی ؛ پایبندی به توافق :

بانک ملی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک دولتی کشور، تنها براساس بخشنامه بانک مرکزی سود به سپرده‌گذاران می‌دهد و به این ترتیب، اگر قصد سپرده‌گذاری در این بانک را دارید، برای سپرده‌های روزشمار با هر مبلغ تنها 10درصد، برای سپرده‌های شش‌ماهه 18درصد و برای سپرده‌های یکساله هم 20درصد به‌طور علی‌الحساب سود پرداخت می‌شود. بانک ملی که امضای مدیرعامل آن پای توافق بانکداران برای نرخ نشکستن حک شده است، تاکنون تصمیمی برای کنار زدن رقبا در مسابقه جذب سپرده‌ گذاران نگرفته و شعب این بانک همچنان بر نرخ سود سپرده‌ها ی توافق شده اصرار دارند.

 

بانک ملت ؛ فعلا همان 10درصد :

این بانک نیمه‌دولتی و نیمه‌خصوصی ایران فعلا مصمم است تا سپرده‌های کوتاه‌مدت یکماهه را با نرخ سود 10درصد، 6 تا 9ماهه را با 18 و 9 تا یک‌سال را با نرخ سود 20درصد جذب کند. میزان مبلغ سپرده‌گذاری و یا افزایش و کاهش آن تأثیری در نرخ سود سپرده‌های بانک ملت ندارد و سود پیشنهادی به مشتریان اجرای توافق بانکداران است. بانک ملتی‌ها که فعلا دست نگه‌داشته‌اند تا ببینند در آینده جریان نرخ سود سپرده‌های بانکی چه سمت و سویی پیدا خواهد کرد، ممکن است برای جلوگیری از خروج مشتریان‌شان نرخ سود سپرده‌های روزشمار را در آینده افزایش دهند. فعلا که خبری نیست.

 

 بانک‌هایی که سود بیشتر به شرط ماندگاری سپرده می‌دهند


 بانک پارسیان ؛ سپرده بستگی به مبلغ

این بانک نرخ سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را براساس مبلغ تقسیم‌بندی کرده‌است، به‌گونه‌ای که برای سپرده‌های تا 10میلیون تومان، 10درصد، از 10تا 100میلیون تومان 18درصد، برای مبلغ بالای 100میلیون تومان 20درصد به‌طور روزشمار سود پرداخت می‌کند و برای مبالغ خاص نرخ سود سپرده‌ها براساس مذاکره تا 22درصد خواهد بود. البته بانک پارسیان شرط معدل‌گیری برای پرداخت نرخ سود روزشمار با مبلغ بالای 10میلیون تومان هم درنظر می‌گیرد و متناسب با میانگین سپرده صورت گرفته در یک دوره زمانی، نرخ سود متغیر خواهد بود.

 

بانک سامان ؛ طرح سیمیا با سود بالا

این بانک به مشتریان و سپرده‌گذاران جدید پیشنهاد می‌کند که به جای جابه‌جایی پول خود، آن را در طرح سیمیا سپرده‌گذاری کنند که نرخ سود روزشمار آن 20درصد خواهد بود. البته به شرطی که دست‌کم 10درصد از کل سپرده تا یک‌سال نزد بانک یادشده باقی بماند. بانک سامان پرداخت سود 20درصد در قالب طرح سیمیا را برای همه سپرده‌ها با هر مبلغی در دستور کار خود قرار داده و کاهش یا افزایش میزان سپرده به شرط دست نخوردن 10درصد از کل سپرده توافق شده، تأثیری در افزایش یا کاهش نرخ سود نخواهد داشت.

 

بانک کارآفرین ؛ سود با چاشنی پرداخت وام

این بانک نرخ سود سپرده‌های روزشمار به شرط دست نزدن به اصل سپرده در یک‌ماه نخست را 20درصد پیشنهاد می‌کند. البته بانک کارآفرین پیشنهاد خرید اوراق سپرده گواهی با نرخ سود 22درصد را هم مطرح می‌کند، مشروط به اینکه مشتریان قبلی که اوراق یادشده را دارند، قصد باز پس دادن آن را داشته باشند. در این صورت مبلغ سپرده نزد بانک با نرخ سود 20درصد باقی خواهد ماند و به محض آزادشدن اوراق گواهی سپرده به مشتریان اعلام خواهد شد تا سریع‌تر برای خرید این اوراق با نرخ سود 22درصد روزشمار اقدام کنند. بانک یادشده برای سپرده‌گذاران با مبلغ بالای 50میلیون پیشنهادی دیگری هم دارد به این صورت که 80درصد سپرده انجام شده را به سپرده‌گذار با نرخ سود 24درصد وام می‌دهد.

 

اقتصاد نوین ؛ 20درصد روزشمار

نخستین بانک خصوصی ایران هم برای نگه‌داشتن مشتریان فعلی و جذب سپرده‌گذاران جدید اعلام می‌کند برای سپرده‌های روزشمار 20درصد سود پرداخت می‌کند به شرطی که سپرده‌گذاران 2‌ماه نخست به پول‌شان دست نزنند. بانک اقتصاد نوین فعلا اوراق گواهی سپرده ارائه نمی‌کند و درصورتی که سپرده‌گذاران پس از 2‌ماه بخشی از سپرده خود را بردارند، بازهم نرخ سود 20درصد را حفظ خواهد کرد. این بانک تضمین می‌دهد که با تغییر نرخ سود در آینده، نرخ سود سپرده‌های موجود را تغییر نخواهد داد و همچنان بر عهد خویش با سپرده‌گذاران باقی می‌ماند.

 

بانک‌هایی که سود بیشتر بدون شرط می‌دهند

بانک آینده ؛ 19 درصد تمام بدون چاشنی

جدیدترین بانک خصوصی ایران که موفق به دریافت مجوز رسمی فعالیت در اسفندماه سال گذشته شده است، برای سپرده‌های روزشمار خود نرخ سود 19درصد در نظر گرفته و البته گزینه دیگری که به مشتریان و سپرده‌گذاران پیشنهاد می‌کند، خرید اوراق گواهی سپرده با نرخ سود 20درصد یکساله است. این بانک که همواره یکی از پیشتازان جذب سپرده‌ها با نرخ سود بالاتر قبل از گرفتن مجوز رسمی فعالیت بوده، تاکنون چاشنی دیگری به سود سپرده‌هایش نیفزوده اما به نظر می‌رسد در آینده نزدیک بانک آینده برای عقب نماندن از دیگران نرخ سود سپرده‌های روزشمار را افزایش دهد.

 

بانک صادرات ؛ 19.75 درصد روزشمار

این بانک اصل 44 ایران برای جذب مشتریان و سپرده‌گذاران جدید و عقب نماندن از کورس رقابت، نرخ سود سپرده‌های روزشمار با 19.75 درصد یعنی 25 صدم درصد پایین‌تر از نرخ سود سپرده‌های یکساله پیشنهاد کرده است. بانک صادرات البته پیشنهاد جذاب‌تری هم برای سپرده‌گذاران با مبلغ مناسب دارد، به نحوی که می‌توان اوراق گواهی سپرده این بانک را با نرخ روزشمار 22 درصد خرید. کاهش یا افزایش مبلغ سپرده بعد از یکماه تغییری در نرخ سود روزشمار 19.75 درصدی این بانک خصوصی – دولتی ایران نخواهد داشت و میزان سپرده‌گذاری هم تاثیری در نرخ سود ندارد.

بانک شهر ؛ 22 درصد برای صندوق آرمان

این بانک وابسته به شهرداری تهران، نرخ سود سپرده‌های روزشمار را 10 درصد، سپرده‌های 6 تا 9 ماه را 18 درصد و سپرده‌های یکساله سود 20 درصد می‌دهد. البته بانک شهر برای سبقت از دیگر بانک‌ها طرح ویژه‌ای با عنوان طرح صندوق آرمان با نرخ سود روزشمار 22 درصدی دارد که به نظر می‌رسد در برخی از شعب برای سپرده‌های بالای 10 میلیون تومان این حساب افتتاح خواهد شد. البته سود 22 درصدی صندوق آرمان علی‌الحساب بوده و امکان پرداخت سود بالای 26 درصد در سررسید به سپرده‌گذاران در این طرح وجود دارد.


بانک تجارت ؛ طرح ویژه 20 درصدی

دیگر بانک اصل 44 کشور، نرخ سود سپرده‌های روزشمار با شرایط خاص مورد توافق بین رئیس شعبه و سپرده‌گذاران با مبلغ بالا 20درصد اعلام کرده است. فرمول محاسبه نرخ سود سپرده‌های روزشمار فرقی با دیگر بانک‌ها ندارد، جز اینکه اگر سپرده گذار به تعهد خود در خصوص شرایط توافق شده به صورت شفاهی عمل کند، می‌تواند سود 20 درصدی به صورت روزشمار دریافت کند. بانک تجارت با کاهش میزان سپرده یا افزایش آن و همچنین مبلغ سپرده‌گذار تغییری در نرخ سود خود ایجاد نمی‌کند و نرخ سود سپرده‌ها با هر مبلغ را همچنان 20 درصد حفظ خواهد کرد.

 

 بانک پاسارگاد ؛ 19.5درصد روزشمار

این بانک خصوصی کشور برای جذب سپرده‌های مردم به صورت روزشمار نرخ سود 19.5 درصدی پیشنهاد کرده است و بر این نظر پافشاری دارد که فاصله نیم‌درصد نرخ سود سپرده‌های روزشمار با نرخ سود یکساله باعث حفظ سپرده‌های فعلی و جذب احتمالی سپرده‌های جدید خواهد شد. نرخ سود یکساله بانک پاسارگاد علی‌الحساب 20 درصد است و برای گرفتن سود 19.5 درصدی لازم نیست که درصدی از پول سپرده‌گذاران در بانک حفظ شود. بانک یادشده گزینه دیگر و طرح ویژه‌ای برای پرداخت سود بالاتر ندارد و به نظر می‌رسد که با همین نرخ سود به فعالیت خود ادامه دهد.

 

مهر اقتصاد و رویان مهر 19درصد

این موسسه اعتباری در انتظار مجوز قانونی، با نصب بنری در شعب خود نرخ سود روزشمار سپرده‌ها را 19درصد اعلام کرده و مراجعه به درون شعبه هم این نرخ سود را تایید می‌کند.  بانک مجوز نگرفته مهر اقتصاد برای سپرده‌های چهارماهه سود 19.2 درصد و شش‌ماهه 19.5 درصد، سپرده 9 ماهه هم 19.8 درصد در نظر گرفته است و محدودیت در دریافت و برداشت از حساب وجود دارد ولیکن مشخص نیست کاهش مبلغ سپرده، تاثیری در نرخ سود خواهد داشت یا خیر؟ موسسه اعتباری مهر اقتصاد نرخ سود یادشده را مطابق با آخرین اعلامیه بانک مرکزی می‌داند.

 

 مؤسسه کوثر

مؤسسه مالی و اعتبار کوثر نرخ سود سپرده‌های روزشمار خود را 19.5درصد اعلام کرده است. اخیرا پشت شیشه‌های ورودی این بانک اطلاعیه‌ای نصب شده و نوشته است: نرخ سود سپرده روزشمار، 19.5درصد. گفتنی است مؤسسه مالی و اعتباری کوثر از بانک مرکزی مجوز فعالیت گرفته است.

 

ثامن ، همراه با بانک‌ها برای گرفتن مجوز

موسسه فاقد مجوز ثامن با هدف جلب رضایت بانک مرکزی سیاست سال‌های قبل خود در پرداخت سود بالاتر به سپرده‌های خود را کنار گذاشته است، اما برای عقب نماندن از بانک‌های دارای مجوز، نرخ سود سپرده‌های روزشمار را با افتتاح حساب ویژه‌ای 20 درصد پیشنهاد می‌کند. به گفته مدیر یکی از شعب این موسسه در انتظار گرفتن مجوز، احتمال انحلال را صفر می‌داند و دلیل تاخیر در صدور مجوز را سختگیری بانک مرکزی اعلام می‌کند.

ثبت نظر

ارسال

نمایش‌

بی توجهی به کارکنان نفت در تعیین پاداش پایان خدمت کارکنان دولت!

بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سال آینده پاداش پایان خدمت کارکنان در ازای هر سال خدمت و به میزان حداکثر تا سی سال ۵۲۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که نسبت به امسال ۷۵ میلیون تومان اضافه شده است.

  • 403

2877 میلیارد دلار ثروت نفتی برباد رفته در 12 سال تحریم

برای فهم بهتر مقدار هزینه 2877 میلیارد دلاری وارد شده از صادرات نفتی از دست رفته تا پایان سال میلادی گذشته، می‌توان به ارزش ریالی آن با توجه به قیمت دلار در بازارهای امروز اشاره کرد که بالغ بر 100.7 هزار هزار میلیارد تومان می‌شود.

  • 408

رحیمی: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی دیده نشده است/ معافیت برای خانوارهای کم‌درآمد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی از جمله بنزین، گازوئیل و گاز را نداریم و این موضوع اصلاً در بودجه سال ۱۴۰۲ نیامده است.

  • 479

اشتباه بانک مرکزی در آبان ماه

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت : نرخ ارز در سامانه نیما متغیر خواهد بود. بخشی از مشکلی که در آبان و آذر ماه به وجود آمد بود. اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شد با محدودیت همراه شود .که باعث شد این موضوع القا ش ...

  • 478

قیمت قطعات یدکی در بازار سلیقه ای شد/ خبری از نظارت نیست

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه قیمت قطعات یدکی گران شده اما قیمت دستمزد تعمیرکاران خودرو تغییر نکرده است، گفت: در حال حاضر قیمت قطعات یدکی خودرو بسیار بالاست و هیچ نظارتی در این رابطه انجام نمی شود.

  • 475

کارنامه روحانی و رئیسی در کنترل تورم

«تورم را نصف و سپس تک‌رقمی خواهیم کرد»؛ این دقیقا وعده‌ای بود که سیدابراهیم رئیسی در انتخابات سال گذشته داد. اکنون 16 ماه از آغاز به کار دولت او می‌گذرد و بررسی‌ها نشان می‌دهد رئیسی و دولتش در کنترل تورم طی این مدت، نسبت به بازه زمانی مشابه در دولت روحانی، ناکام بوده‌اند.

  • 397

سابقه بیمه خریدنی نیست ولی یک استثنا دارد

سابقه بیمه خریدنی نیست مگر اینکه فرد به ۶۰ سال رسیده باشد و برای بازنشسته شدن نیاز به خرید سابقه بیمه داشته باشد.

  • 569

مردم بیشتر چه خانه‌هایی می‌خرند؟

فشار تقاضا برای واحدهای کوچک متراژ و قدیمی نمایه غالب در این بازار است.

  • 340

اقتصاد کلان چیست؟

ه علت تاثیرگذاری وضعیت اقتصادی بر تمامی افراد، مسائل اقتصاد کلان، نقش مهمی را در مباحثات سیاسی ملی ایفا می‌کنند. شرکت‌کنندگان در انتخابات از وضعیت اقتصادی آگاه هستند و می‌دانند که سیاست‌های دولت می‌تواند از راه‌های قابل‌توجهی بر اقتصاد، تاثیرگذار باشد.

  • 387

چرا مردم تمایلی به بیمه‌های زندگی ندارند؟

یک مدیر بیمه‌ای ضمن تشریح برخی دلایل عدم توجه مردم به بیمه‌های زندگی، گفت: :‌ یکی از مهمترین دلایل تورم و کاهش ارزش پول است که مردم متناسب با شرایط تصمیم می‌گیرند.

  • 532

قطار سریع السیر در بازار سکه

برخی از سکه بازان با اشاره به اظهارات اخیر رئیسی درباره قطار پیشرفت به کنایه می گفتند نرخ دلار این روزها سوار قطار سریع السیر شده و ایستگاه ها را یکی پس از دیگری طی می کند. همین امر موجب شده سکه بازان تحت هیجان افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار بگیرند.

  • 498

نقش موثر اصناف در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با تاکید بر نقش مهم اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و توزیع کالا و خدمات بین جامعه گفت: بدون همراهی و حضور موثر اصناف هیچ برنامه‌ای در بازار قابلیت اجرا و عملیاتی شدن ندارد.

  • 397

احتمال تغییر سن و سابقه بازنشستگی در بودجه ۱۴۰۲/ کدام صندوقها با بودجه دولت سرپا هستند؟

دولت برای جلوگیری از تشدید چالش در صندوقهای بازنشستگی بایستی پیشنهادهای تحولی در حوزه صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح سن و سابقه بازنشستگی در بودجه سال ۱۴۰۲ لحاظ کند.

  • 1790

پول مازاد فروش خودرو در بورس کالا به جیب خودروساز می‌رود؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر قیمت معامله شده خودرو در بورس بالاتر از بهای تمام شده پایه و سود معقول باشد، تفاوت مذکور باید برای مصارف عمومی به طور مثال برای توسعه صنعت حمل و نقل هزینه شود.

  • 285

«زمستان سخت» پتروشیمی ایران آغاز شد

بحران مدیریتی در حالی دومین دارنده منابع گازی جهان را دچار چالش جدی کرده است که رسانه‌های نزدیک به دولت مدت‌ها بود «زمستان سخت اروپا و التماس آن‌ها برای گاز ایران» را نوید می‌دادند.

  • 487

تحلیل تکنیکال بورس چیست؟

تحلیل تکنیکال بورس در واقع علمی در بازارهای مالی است که در آن پیش‌بینی قیمت‌های آینده بر اساس بررسی قیمت‌های گذشته صورت می‌گیرد.

  • 271

وضعیت حاد در بانک های 4 استان کشور

نرخ تسهیلات به سپرده ها پس از کسر سپرده قانونی در مهر ماه امسال، در 4 استان کشور بالاتر از 100 درصد بوده که اتفاقی خطرناک در اقتصاد قلمداد می شود. به باور برخی تحلیل گران این رویداد می تواند موجب رشد فزاینده نقدینگی شده و از این حیث این 4 منطقه را میدان انفجار نقدینگی می دانند.

  • 1949

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به سامان رسید

در اولین روز هفته معاملات بورس و فرابورس تهران، شاهد تغییرات اندک شاخص سهام بانک‌ها و موسسات اعتباری در بازار سرمایه بودیم.

  • 1756

بیشترین رشد قیمت سهام انبوه سازی، املاک و مستغلات به وتوس رسید

در اولین روز کاری هفته معاملات بورس وفرابورس تهران شاهد افت شاخص سهام شرکت های انبوه سازی،املاک و مستغلات دربازار سرمایه بودیم.

  • 675

وصول ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات در ۷ ماه/ درآمد مالیاتی مهر ۵۰ هزار میلیارد تومان شد

با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی طی ۷ ماهه سال جاری حدود ۲۷۰ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است و درآمد مالیاتی مهر ماه ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

  • 361