3-1- طراحی نقشه راه مدیریت فرایندهای سازمانی.
3-2- راهبری و استقرار نقشه راه مدیریت فرایندها با تاکید بر فرایندهای اصلی و اختصاصی.
3-3- افزایش دسترسی مردم به ارائه خدمات از طریق مدیریت و راهبری دفاتر پیشخوان، مجتمعهای خدمات اداری و ...
3-4- مدیریت بر ایجاد و راهاندازی پنجرههای واحد ارائه خدمات و مدیریت فرایندهای مشترک بین دستگاهی با هماهنگی و مشارکت دستگاههای ذیربط.
موضوع استراتژیک4- راهبری تعامل الکترونیکی بین دستگاهی
4-1- طراحی مدل، نقشه، استانداردها، ضوابط و تدوین سند تعاملات بین دستگاهی (GIF) و راهبری استقرار و استفاده از آن توسط دستگاههای اجرایی.
4-2- مدیریت ارتباط شبکهای سامانههای الکترونیکی دستگاههای اجرایی در شبکه ملی اطلاعات.
4-3- راهبری استقرار و استفاده از شناسه ملی اشخاص حقوقی برای دستگاههای اجرایی کشور.
موضوع استراتژیک5- آموزش و توانمند سازی کارکنان دولت و مردم در حوزه دولت الکترونیک
5-1- طراحی و راهبری اجرای آموزش مدیران،کارکنان دولت و کارشناسان واحدهای فناوری اطلاعات دستگاههای اجرایی و کارگزاران ارائه خدمات دولتی.
5-2- طراحی و راهبری اجرای برنامه فرهنگسازی و توانمندسازی مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی.
موضوع استراتژیک6- پایش، سنجش و ارزیابی توسعه دولت الکترونیکی در کشور
6-1- تدوین ضوابط ارزیابی دولت الکترونیک در چارچوب ضوابط و شاخصهای UNDP و انجام ارزیابی سالانه.
6-2- تدوین ضوابط و شاخصهای ارزیابی توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی توسط دستگاههای اجرایی و ارزیابی و رتبهبندی آنها.
ثبت نظر